Omantasoinen nainen
Olen kouluttautunut, hyväpalkkainen ja ns. hyväosainen diplomi-insinööri, mutta olen elänyt koko elämäni yksin.
Yksi syy tähän on se, etten ole saanut samantasoista naista. On äärimmäisen vaikea luottaa oikeastaan keneenkään. Nykypäivänä normaalit ihmiset kouluttautuvat, ne noilla ei ole koulutusta saa hälytyskellot soimaan. Tuntuvat poikkeuksetta kuuluvan ns. alempaan sosiaaliluokkaan enkä halua olla roskasakin kanssa tekemisissä. Josku entisinä aikoina tyyliin 70-luvulla tämä on varmasti ollut sosiaalisesti normaalia, mutta nykypäivänä erittäin epäilyttävää, ettei nainen ole opiskellut eikä kouluttautunut. Kouluttautunutta naista en saa enkä huoli kouluttamatonta edellämainituista syistä. Melkoinen oravanpyörä.
M36
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Tämän blogipostauksen kun lukee ja varsinkin nuo kommentit niin ymmärtää miksei DIt kiinnosta.
http://aarikanlotta.fi/miten-otaniemi-teki-ihmisesta-feministin/
TEKin tutkimus palkkatasa-arvosta kertoo asenteista naisia kohtaan.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007414056.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma, että yhä edelleen ajatellaan, että yliopistotutkinnon suorittanut olisi erityisen älykäs. Ihan tavallisella ÄO: lla kuka tahansa pystyy hankkimaan yliopistotutkinnon. Kyse ei ole älykkyydestä vaan ihan muista asioista, kuten halu opiskella, tietynlainen ahkeruus, kunnianhimo, perhetausta tai tuki. ÄO: n kanssa yliopistotutkinnolle ei ole paljoa tekemistä, ellei mennä ihan huippututkijoihin jne.
Humanistisella puolella ei ainakaan äly loista.
Oletko koskaan keskustellut teekkarin kanssa tai lukenut heidän julkaisujaan?
He uskovat olevansa hauskoja.
Minua ainakin nauratti se teekkareiden jäynä, kun sukelsivat ja veivät Paavo Nurmen pienoispatsaan Vasa-laivaan ennen sen nostoa.
Enkä minä ole edes teekkari.
Laiva nostettiin 1961, joten paljon on vettä virrannut sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma, että yhä edelleen ajatellaan, että yliopistotutkinnon suorittanut olisi erityisen älykäs. Ihan tavallisella ÄO: lla kuka tahansa pystyy hankkimaan yliopistotutkinnon. Kyse ei ole älykkyydestä vaan ihan muista asioista, kuten halu opiskella, tietynlainen ahkeruus, kunnianhimo, perhetausta tai tuki. ÄO: n kanssa yliopistotutkinnolle ei ole paljoa tekemistä, ellei mennä ihan huippututkijoihin jne.
Humanistisella puolella ei ainakaan äly loista.
Oletko koskaan keskustellut teekkarin kanssa tai lukenut heidän julkaisujaan?
He uskovat olevansa hauskoja.
Minua ainakin nauratti se teekkareiden jäynä, kun sukelsivat ja veivät Paavo Nurmen pienoispatsaan Vasa-laivaan ennen sen nostoa.
Laiva nostettiin 1961, joten paljon on vettä virrannut sen jälkeen.
Mutta teekkarit ovat siis ainakin kerran olleet hauskoja.