Mitä tuon Kelly Osbournen naamalle on tehty?
On ihan eri ihminen. Laihtunut joo, mutta mitä muuta? Huulia täytetty? Leukaa jotenkin kavennettu?
Kommentit (58)
En tykkää.. nyt on kolhon näköinen! Oli tosi sievä entisillä kasvonpiirteillään. Tuohan on hevosnaama
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Itsellä vaan laihtumisen myötä maha ja naama alkoi roikkua järkyttävästi..
Olihan hän ennen melkoinen pallinaama, nyt näyttää normaalilta.
Kävin itseasiassa Kellyn instassa. Siinähän hän videolla kertoo, että vähän filleriä ja Botoxia vaan.
Tutkin vähän enemmänkin tätä instaa. Siellä on hyviäkin juttuja ollut, mutta jotenkin kovin ulkonäköpainoitteiseksi muuttunut näköjään tuon muodonmuutoksen myötä. Siis noita meikki/pose kuvia ja juttuja (vrt. Aikaisemmin).
Höh. Olisi nyt pitänyt siitä entisestä imagosta kiinni. Miksi kaikkien tarvitsee lähteä tuolle samalle linjalle. Siis noihin posetuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Videokuvaa
kasvojen muoto näkyy paremmin, ei niin kapeat kuin kuvissa.
Totta, pelkällä painonpudotuksella on jo ollut dramaattinen vaikutus ulkonäköön, mutta siinä nyt ei ole mitään uutta: pieni rasvaprosentti tuo paremmin esiin kehon sekä myös kasvojen luuston ja muodon.
Ja eivät nuo huulentäydennykset yhtään hullummilta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Itsellä vaan laihtumisen myötä maha ja naama alkoi roikkua järkyttävästi..
Tuokin on valitettavan totta toisille. Osbournelle on lvarmaan tehty lisäksi korjaavia ja kohottavia toimenpiteitä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b16ef256-0180-4eec-826a-614f4c…
Eli ottanut pistoksia leukaan, joka on saanut kasvot kaventumaan. Olen aina ihmetellyt muutenkin hänen purentaansa, onkohan sen takia aina posket ollut suht normaalipainosenakin niin pulleat?
Vierailija kirjoitti:
Videokuvaa
kasvojen muoto näkyy paremmin, ei niin kapeat kuin kuvissa.
Joo, näyttää enemmän itseltään tuossa kyllä. (Tosin ensin kuin puhallettava barb. )
Liekö oman instan videossakin jotkut filtterit päällä sitten.
Itse yksi päivä otin itsestäni oikein herutuskuvan huvikseen ja ihan pienellä kauneusfiltterillä sain itsestäni aika ok:n näköisen. En vain ikinä kehtaisi edes julkaista sellaista.. Nauroin vaan ääneen. Ei ei ja ei. 😀
Vähän sama look kasvoissa kuin laulaja Adelella, joka myös laihdutti reippaanlaisesti.
Hän on puhjennut kukkaan vasta vanhemmalla iällä. Hienoa!
Olen kerran nähnyt Kellyn muutaman metrin päästä. Hän oli silloin pyöreämpi kuin nyt, mutta kuitenkin sirompi kuin miltä näytti telkkarin The Osbournes-sarjassa. Todellisuudessa hän ei ole av-mamman mallinen vartaloltaan. Telkkarissa hänet esitettiin rämäpäänä poikatyttönä, mutta oikeasti herkempi ja rauhallisempi persoona.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran nähnyt Kellyn muutaman metrin päästä. Hän oli silloin pyöreämpi kuin nyt, mutta kuitenkin sirompi kuin miltä näytti telkkarin The Osbournes-sarjassa. Todellisuudessa hän ei ole av-mamman mallinen vartaloltaan. Telkkarissa hänet esitettiin rämäpäänä poikatyttönä, mutta oikeasti herkempi ja rauhallisempi persoona.
Ehdit siis analysoida luonteen ja vartalon, kun näit hänet parin metrin päästä? Olitko terapeutti vai kaupan kassa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b16ef256-0180-4eec-826a-614f4c…
Eli ottanut pistoksia leukaan, joka on saanut kasvot kaventumaan. Olen aina ihmetellyt muutenkin hänen purentaansa, onkohan sen takia aina posket ollut suht normaalipainosenakin niin pulleat?
En tiedä onko Kellyllä ollut mitään syömishäiriöitä, mutta minulla oli nuorempana bulimiaa sairastaessa samanlaiset alhaalta leveät ja pulleat posket. Bulimiassa sylkirauhaset turpoavat, jolloin muodostuu ns. bulimiaposket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdit siis analysoida luonteen ja vartalon, kun näit hänet parin metrin päästä? Olitko terapeutti vai kaupan kassa?
Sanotaanko vaikkapa niin, että on tullut koettua vähän muutakin elämää kuin sohvalla istumista ja av-palstailua, vaikka hupiahan tämäkin on.
Vierailija kirjoitti:
TV-kameran linssi pukee ihmiselle muutaman lisäkilon poikkeuksetta. Kaikki näyttää ruudulta isompana kuin todellisuudessa.
Näyttää kuin leukaluita olisi kavennettu ja siten ent.pallopää on nykyään soikiopää. Tuohon muutokseen ei pelkkä laihdutus riitä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kuin leukaluita olisi kavennettu ja siten ent.pallopää on nykyään soikiopää. Tuohon muutokseen ei pelkkä laihdutus riitä.
Botoxilla saa leukaakin kavennettua. Esimerkki Bethenny Frankel:
https://www.plasticsurgerypeople.com/bethenny-frankel-cosmetic-surgery/
Videokuvaa