Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette siitä, että lääkärien ja hoitajien ei tarvitse ottaa koronarokotusta?

Rokotevapaa
25.05.2021 |

Tartuntatautilaissa säilyy pakollisena vain influenssarokote ja pari muuta. Se on fakta.

Jos niitä ei ota, työntekijä siirretään sellaiseen tehtävään, jossa ei kohtaa potilaita. Jos tällaista tehtävää ei ole tarjolla, irtisanotaan.

Mutta koronarokotteen saa itse ottaa kuka haluaa. Varmasti iso määrä hoitajia on koronarokotevapaita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kun edes saisi sen pirun rokotteen mutta kun ei anneta jos et ole koronapotilaiden kanssa tekemisissä!

Vierailija
2/5 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssarokotekaan ei ole pakollinen. Itsemääräämisoikeus koskee myös hoitohenkilökuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni influenssarokotteen ja koronarokotteen olisi oltava vapaaehtoisia. Vain syöpäosastolla, lasten teho-osastolla yms voitaisiin vaatia nämäkin rokotteet. Pidempiaikaisen suojan antavat perusokotteet taas tulisi ottaa.

Tärkeää on, että jää aidoksi vaihtoehdoksi olla ottamatta kaikkia mahdollisia rokotteita. Itse otan koronarokotteen, mutta en influenssarokotteita. Tämä on oma päätökseni, sillä minulla on sairastamalla saavutettua immuniteettia influenssaa vastaan ja olen mieluummin ilman työtä, kuin luovun itsemääräämisoikeudestani! En ole ainut työtön, joka on vetänyt rajansa itselleen sopivasti!

Vierailija
4/5 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä hölmöjä lampaita te vain jaksatte.

Vierailija
5/5 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella tulee olla vapaus valita mielestäni. Myös hoitajilla ja lääkäreillä. Hehän vain ottaa sitten sen taudin sairastamalla sen. Ei se sen kummempaa ole. Molemmat ovat riski, sekä rokote että itse tauti. Kai nyt jokainen saa valita kummalla tavalla ottaa taudin vastaan.

Itse aion ottaa rokotteen koska olen sen verran riskiryhmään, etten välttämättä kestäisi tautia. Jos olisin terve, ottaisin vastaan taudin rokottamattomana, koska jokainen saa sen kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.