Hammaslääkärikäynnin esilääkitys
Onko jollai kokemusta? Kuinka sekasi siitä on päivän?
Tänää meen hammaslääkärii ja saan esilääkityksen. Mietin et kuinka voimakas lääke on. Pystyykö millo hoitamaan vauvaa yms?
Mies on kotona ja hoitaa vauvaa kyllä, ettei siitä ole kiinni.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Siitä on sekaisin noin tunnin tai kaksi, sanoisin. Kolme aika maksimi. Yleensä se esilääkitys on midatsolaamia (Dormicum), joka on lyhytvaikutteinen bentsodiatsepiini.
Itselleni ovat aina pyytäneet tulemaan saattajan kanssa jos on esilääkitys annettu, mutta ihan itse olen kyllä sieltä ulos kävellyt. Jos mies hoitaa vauvaa niin ei hätää. Mulla on ollut yleensä pää jo melko lailla selvä siihen mennessä kun ehdin kotiin.
Kiitos ku vastasit. Onki hyvä jos nopeaa ohi ku meillä on myös isompi lapsi joka voi hämmentyä ku äiti sekoilee. Varotin jo häntä ja kerroin et mitä tapahtuu.
Ehkä myös illalla viimeistää pääsen vauvaa halimaan ❤
Siitä on sekaisin noin tunnin tai kaksi, sanoisin. Kolme aika maksimi. Yleensä se esilääkitys on midatsolaamia (Dormicum), joka on lyhytvaikutteinen bentsodiatsepiini.
Itselleni ovat aina pyytäneet tulemaan saattajan kanssa jos on esilääkitys annettu, mutta ihan itse olen kyllä sieltä ulos kävellyt. Jos mies hoitaa vauvaa niin ei hätää. Mulla on ollut yleensä pää jo melko lailla selvä siihen mennessä kun ehdin kotiin.