Arvioi painoni, kun mittani ovat seuraavat:
Pituus 176 cm
Mitat 102-82-106.
Paljon painan?
Testaan ihmisten mielikuvia.
Kommentit (38)
Ap vastaa:
Tämän aamun lukema on 75,1 kg.
Omituisinta tässä tosiaan on se, että ympärysmitoissa ei ole eroa, painoin sitten 70 kg, 75 kg tai 80 kg. Rinnanympärys eikä vyötärö, eikä mikään muutu.
Ja syy, miksi olen päässyt lihomaan on uskomus, että vaa’alla ei tarvitse käydä. Kiristävät vaatteet kyllä kertovat lihomisesta - varsinkin, kun olen koko elämäni käyttänyt tyköistuvia vaatteita. Paskat mitään kertovat... tällä uskomuksella päädyin lihomaan 13 kg. Ja nyt käyn päivittäin vaa’alla loppuelämäni ajan.
Pituus 175 cm
Mitat 88-68-96.
Paljon painan?
Pituus 182, jalka 43, hauis 38, pippeli veltto 8, kovana 14. Arvaa paino
Vierailija kirjoitti:
Pituus 175 cm
Mitat 88-68-96.Paljon painan?
58
Vierailija kirjoitti:
Pituus 175 cm
65kg
Kelatkaa, miten hirveät erot voi olla, toinen samoilla mitoilla 58 kg ja toinen syönyt kai lyijyä, 90 kg.
Hurja kirjoitti:
Kelatkaa, miten hirveät erot voi olla, toinen samoilla mitoilla 58 kg ja toinen syönyt kai lyijyä, 90 kg.
Ei kukaan paina 58 kg tuollaisilla mitoilla.
Vierailija kirjoitti:
Hurja kirjoitti:
Hmm... miksi ei, jos on todella lyhyt selkä ja pitkät raajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä painoin täsmälleen noilla mitoilla 58 kg
Miten on mahdollista?
Minulla on 58kg painossa 98cm rinnanympärys, 59cm vyötärö ja 88cm lantio.
Ja olen aika romuluinen.Tällä hetkellä pudotan koronavuoden aikana tulleita kiloja (lähes 10kg) ja vyötärö nyt 66cm, rinta 102cm ja lantio 98cm.
Olen tosiaan aika isokokoinen, en mitenkään sirorakenteinen ihminen.
Mä olin mitoilla 176 cm 102-82-106 painossa 58 kg. Nyt kun painan 83 kg ,ihmettelen, kuinka minua haukuttiin isoksi tuolloin. Eihän 58 kg voi hirveän iso olla.
Nyt mitat onn110-103-110
Vierailija kirjoitti:
Pituus 175 cm
65kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurja kirjoitti:
Miksi lyhytselkäisellä kevyellä ihmisellä olisi 82 sentin vyötärö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä painoin täsmälleen noilla mitoilla 58 kg
Mä olin mitoilla 176 cm 102-82-106 painossa 58 kg. Nyt kun painan 83 kg ,ihmettelen, kuinka minua haukuttiin isoksi tuolloin. Eihän 58 kg voi hirveän iso olla.
Nyt mitat onn110-103-110.Ihmiset luulevat aina että painoni on 10-20 kg enemmän. En tiedä, mistä tuo painon alhaisuus on. Siitä ei ole minulle hyötyä, koska ulkonäköhän on se mikä merkitsee. Tulee vain kuvitelma että voi syödä mielin määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurja kirjoitti:
Miksi lyhytselkäisellä kevyellä ihmisellä olisi 82 sentin vyötärö?
Minä kun olin nuori ja hoikka, laihduttamalla laihdutin, kun halusin nähdä, voi minusta, missinpituisesta tulla missinkokoista. Ei tullut. Minulla on kohtuu lyhyt selkä ja laihimmillani vyötärö oli 74 cm.
Olen nähnyt lyhyempiäkin selkiä, yksikin kaverini on vähän hassun mallinen lyhyen selkänsä kanssa. Hänellä on isompi vyötärö kuin minulla, vaikka on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurja kirjoitti:
En mä tiedä lyhyestä selästä, ehkä, mutta todella pitkät ja hoikat kädet ja jalat.
Miten on mahdollista?
Minulla on 58kg painossa 98cm rinnanympärys, 59cm vyötärö ja 88cm lantio.
Ja olen aika romuluinen.
Tällä hetkellä pudotan koronavuoden aikana tulleita kiloja (lähes 10kg) ja vyötärö nyt 66cm, rinta 102cm ja lantio 98cm.
Olen tosiaan aika isokokoinen, en mitenkään sirorakenteinen ihminen.