Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Facebookissa estää yhdeltä ihmiseltä pelkästään sen näkymisen milloin olen aktiivinen Facessa?

Vierailija
24.05.2021 |

Raivostuttaa jo yhden sukulaisen kohdalla, kun heti kun menen Facebookiin alkaa viestittely ja ahdistelu. Eli siis stalkkaa paikallaoloa ja tämä ahdistaa. Ennen tätä teki Whatsappin kautta ja nyt on siirtynyt stalkkaamaan Facen läsnäoloa kun Whatsappista pistin aikanäkymän piiloon.

Saa toki laittaa viestiä ettei siinä mielessä tarvitse estää, mutta tällainen kyttäys ahdistaa ja vtuttaa niin ettei veri kierrä.

Äkkiseltään sain asetuksista tsekattua vain totaalieston, eli ettei voi laittaa viestiä jos aikanäkymäkin piilossa.

SUku on kaikista pahin, varsinkin jos siihen sattuu osumaan läheisriippuvainen ahdistelija ja kyttääjä :D :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan sama ongelma!!!

Vierailija
2/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, etten ole ainoa :D toivottavasti joku Facebookin asetusnero osaisi tähän antaa vastauksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, etten ole ainoa :D toivottavasti joku Facebookin asetusnero osaisi tähän antaa vastauksen!

Samaa toivon. Välillä oon käyttänyt sitä totaaliestoa, kun on mennyt kuppi nurin.

Poistanut sitten taas. Joskus voi olla päivän vastaamatta ollenkaan, sillä ei oo vaikutusta, huoh!

Vierailija
4/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesen asetuksissa (ylhäällä kolme pistettä, Asetukset - preferences. Siitä "poista aktiivinen tila käytöstä" klikkaat ja valitset "poista aktiivinen tila käytöstä kaikilta kontakteilta paitsi..." ja siihen nimi jonka haluaa näkevän ootko aktiivinen vai etkö. 

Siinä muitakin valintoja, mm. poisto kaikilta. Itellä tällä hetkellä vain kaksi henkilöä näkee oonko aktiivinen

Vierailija
5/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mesen asetuksissa (ylhäällä kolme pistettä, Asetukset - preferences. Siitä "poista aktiivinen tila käytöstä" klikkaat ja valitset "poista aktiivinen tila käytöstä kaikilta kontakteilta paitsi..." ja siihen nimi jonka haluaa näkevän ootko aktiivinen vai etkö. 

Siinä muitakin valintoja, mm. poisto kaikilta. Itellä tällä hetkellä vain kaksi henkilöä näkee oonko aktiivinen

Hei vau, kiitos tosi paljon! 

Täsmennyksenä vielä muillekin tätä toimintoa miettiville, että tuolta löytyy yksittäisen ihmisen osalta toiminto "Poista aktiivinen-tila käytöstä vain osalta kontakteista" ja siihen voi pistää ihmisen nimen, ryhmän tms. jonka ei halua näkevän aktiivisuuttasi. 

Kiitos vielä! Saa nähdä mikä ahdistus tästä tulee stalkkaajalle ja mitä kautta sitten yrittää onkia tietoja someaktiivisuudesta. Hitto tällaiset ihmiset ovat kyllä aivan kipeitä, ei mene perille hyvällä eikä pahalla...

Vierailija
6/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, vain miesystävä ja lähin kaveri näkevät, että olen linjoilla. Säästää kaiken maailman keskiyön viestittelyiltä, kun joku hyvänpäiväntuttu koettaa etsiä edes jotain keskusteluseuraa tai rahanlainaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi