Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Onko seksi lesbon kanssa parempaa kuin miehen kanssa?

Vierailija
24.05.2021 |

Tämmöstä olen kuullut. Kertokaa kokemuksistanne.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin orgasmeja saan naisten kanssa huomattavasti useammin kuin miesten kanssa. Seksi on hellempää ja aistikkaampaa naisten kanssa. Kuitenkin olen nytkin parisuhteessa miehen kanssa ja joskus se eläimellinen rynkytäminenkin on mahtavaa.

Vierailija
2/39 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen eli tykkään miehen vartalosta ja peniksestä, eli seksi naisen kanssa ei voi olla parempaa.

Miehiä on onneksi monenlaisia, eli miehenkin kanssa voi harrastaa aistikasta seksiä eikä tarvi ”rynkyttää” eläimellisesti - tuohon edelliseen viestiin viitaten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero minäkin, umpihetero siis, mutta arvaan, että nainen osaa naiselle antaa just sellaista seksiä jota nainen toivoo, tietysti, Rynkytys on rynkytystä miehen kanssa, ja se yksistään ei ole mikään juttu, voi välillä toki olla kivaa, mutta vain kivaa. Naisen herkimmät kohdat kun eivät ole emättimessä vaan klitoriksessa niin eivät sitten ihan vastaa toisiaan, Taitava mies toki osaa kosketella naista niin hyvin kuin ehkä toinen nainenkin, riippu yksilöstä.

Vierailija
4/39 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-nainen täällä. Mun kokemuksien mukaan vastaus on kyllä. Toinen nainen tietää samat sukuelimet omaavana paremmin, mikä tuntuu hyvältä ja harmillisen usein miehillä on seksissä ainut tavoite vain oma nautintonsa, mutta toisen naisen kanssa seksi on tavallaan pakostikin vastavuoroisempaa ja osia vaihdetaan, ellet satu olemaan sellaisen tyypin kanssa, joka haluaa ainoastaan olla antavana tai ottavana osapuolena. Ja tosiaan itsekin saan yhden seksikerran aikana naisen kanssa huomattavasti enemmän orgasmeja, kuin miehen. Lisäksi henkilökohtaisesti myös koen naisten vartalot kiihottavampana ja visuaalisesti miellyttävämpinä katsella kuin miesten, vaikka molemmista viehätynkin.

Vierailija
5/39 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetero minäkin, umpihetero siis, mutta arvaan, että nainen osaa naiselle antaa just sellaista seksiä jota nainen toivoo, tietysti, Rynkytys on rynkytystä miehen kanssa, ja se yksistään ei ole mikään juttu, voi välillä toki olla kivaa, mutta vain kivaa. Naisen herkimmät kohdat kun eivät ole emättimessä vaan klitoriksessa niin eivät sitten ihan vastaa toisiaan, Taitava mies toki osaa kosketella naista niin hyvin kuin ehkä toinen nainenkin, riippu yksilöstä.

Sekin on vähän hankala asia, mitä kukakin nainen toivoo. On naisia, jotka eivät tiedä itsekään, mitä haluavat. Useampikin nainen on sanonut, että nuolen paremmin kuin naiset, mutta he vissiin sattuivat nyt pitämään sellaisesta, mitä osasin tarjota.

Vierailija
6/39 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on vähän hankala asia, mitä kukakin nainen toivoo. On naisia, jotka eivät tiedä itsekään, mitä haluavat. Useampikin nainen on sanonut, että nuolen paremmin kuin naiset, mutta he vissiin sattuivat nyt pitämään sellaisesta, mitä osasin tarjota.

Joo sanoinkin, että osaava mies on sitten osaava...ja se vasta onkin upeeta! naista en ole kokeillu, kun umpihetero olen, enkä kokeile. Rn vaan vois.Yes.

Mies on se joka kiihottaa. kumpa miehet vaan osaisivat, eikä vaan uhoilis sillä kalunsa voimalla. Onneksi yhä enemmän mihet tajuavat sen klitoriksen mahdin, ja sille antavat arvon joka sille kuuluu. Näin me naisetkin sitten annetaan kalulle parasta mahdollista hoitoa.

Vierailija
7/39 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin luulisin, mutta kokemusta naisista ei ole, vielä. Olen vaan vähän jo kyllästynyt seksiin miesten kanssa.

Vierailija
8/39 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin luulisin, mutta kokemusta naisista ei ole, vielä. Olen vaan vähän jo kyllästynyt seksiin miesten kanssa.

NIINPÄ, miehet niin se kalu edellä menvät. sille kaikki ja heti muusta viis! Sääli.

Vierailija
9/39 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIINPÄ, miehet niin se kalu edellä menvät. sille kaikki ja heti muusta viis! Sääli.

No mitäs sitä sitten säälittelet, kun tämänkin ketjun aiheena on helppo ratkaisu ongelmaan. Kaikki voittais.

Vierailija
10/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot ovat yksilöitä kuten miehetkin.

Vierailija
11/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on paljon lasjempi juttu kuin elinten yhteensopiminen tai tekniset taidot. Tunne, järki ja tekniikka on ehkä puolet asiasta, toinen puolikas tulee kummpanilta.

Vierailija
12/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on paljon lasjempi juttu kuin elinten yhteensopiminen tai tekniset taidot. Tunne, järki ja tekniikka on ehkä puolet asiasta, toinen puolikas tulee kummpanilta.

Jep ja minä heteronaisena kiihotun nimenomaan miehen vartalosta, miehen tuoksusta ja peniksestä.

Kiihotun myös naisen ja miehen välisestä asetelmasta, en kahden naisen.

Eli vaikka joku nainen olisi miten hyvä nuolemaan niin ei sillä ole minulle väliä, kun on väärää sukupuolta.

Vierailija
13/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja minä heteronaisena kiihotun nimenomaan miehen vartalosta, miehen tuoksusta ja peniksestä.

Kiihotun myös naisen ja miehen välisestä asetelmasta, en kahden naisen.

Eli vaikka joku nainen olisi miten hyvä nuolemaan niin ei sillä ole minulle väliä, kun on väärää sukupuolta.

Niin kiihotun minäkin, mutta se ei valitettavasti riitä. Miehen pitää osatat jotain tehdäkin, sillä MINÄ haluan orgasmeja!

Vierailija
14/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, minun kokemukseni mukaan. Nainen tuntuu jaksavan panostaa _molemminpuoleiseen_ esileikkiin aina vaan, ja samaa en valitettavasti voi sanoa kokemistani miehistä. Samoin kommunikaatio naisen kanssa on toiminut paremmin, kun he eivät loukkaannu toiveista, ohjeista ja ehdotuksista, toisin kuin kokemani miehet. Mutta varmaan vaan olen kokenut huonoja miehiä? En tiedä. Ja onhan se ihan loogistakin, että nainen osaa koskettaa naista paremmin kuin mies. Samoin uskon, että joku homomies olisi paljon minua parempi esim. antamaan hand jobeja ja blow jobeja.

T. Bi 32 v, takana parisuhteita ja yhden yön juttuja miesten ja naisten kanssa, nyt naisen kanssa avoliitossa+kihloissa

Vierailija
15/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se, minun kokemukseni mukaan. Nainen tuntuu jaksavan panostaa _molemminpuoleiseen_ esileikkiin aina vaan, ja samaa en valitettavasti voi sanoa kokemistani miehistä. Samoin kommunikaatio naisen kanssa on toiminut paremmin, kun he eivät loukkaannu toiveista, ohjeista ja ehdotuksista, toisin kuin kokemani miehet. Mutta varmaan vaan olen kokenut huonoja miehiä? En tiedä. Ja onhan se ihan loogistakin, että nainen osaa koskettaa naista paremmin kuin mies. Samoin uskon, että joku homomies olisi paljon minua parempi esim. antamaan hand jobeja ja blow jobeja.

T. Bi 32 v, takana parisuhteita ja yhden yön juttuja miesten ja naisten kanssa, nyt naisen kanssa avoliitossa+kihloissa

Mutta jos se meneekin niin, että mies ei voi koskaan olla binaiselle niin hyvä mitä heteronaiselle? Koska binainen on useimmiten virittynyt jo valmiiksi niin paljon enemmän saman sukupuolen suuntaan, jolloin kaikki mitä siitä suunnasta tulee on jo lähtökohtaisesti parempaa. Vähän sama juttu kuin mitä tuossa edellä kirjoitti heteronainen, siitä että vaikka nainen olisi miten hyvä nuolemaan ja tietäisi mitä naiselle pitää tehdä, ei kirjoittaja halua eikä varmaan edes pitäisi toisen naisen käsittelystä. Se ei siis ole mahdollisesti tarjolla olevan naiskumppanin huonoutta, sinänsä. Nämä kaksi seikkaa taitaa moni sekoittaa toisiinsa.

Vierailija
16/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos se meneekin niin, että mies ei voi koskaan olla binaiselle niin hyvä mitä heteronaiselle? Koska binainen on useimmiten virittynyt jo valmiiksi niin paljon enemmän saman sukupuolen suuntaan, jolloin kaikki mitä siitä suunnasta tulee on jo lähtökohtaisesti parempaa. Vähän sama juttu kuin mitä tuossa edellä kirjoitti heteronainen, siitä että vaikka nainen olisi miten hyvä nuolemaan ja tietäisi mitä naiselle pitää tehdä, ei kirjoittaja halua eikä varmaan edes pitäisi toisen naisen käsittelystä. Se ei siis ole mahdollisesti tarjolla olevan naiskumppanin huonoutta, sinänsä. Nämä kaksi seikkaa taitaa moni sekoittaa toisiinsa.

Ja jatkan vielä edellä kirjoittamaani: tietenkin miehissä on eroja, ja monilla varmasti paljon parannettavaa taidoissaan. Lähinnä lähestyin asiaa periaatetasolla.

Vierailija
17/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan hyvää suuseksiä ja haluan toki minäkin orgasmeja, mutta osa seksin nautinnosta tulee minulle siitä miehen nautinnosta ja tarpeiden tyydyttämisestä.

Vierailija
18/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan hyvää suuseksiä ja haluan toki minäkin orgasmeja, mutta osa seksin nautinnosta tulee minulle siitä miehen nautinnosta ja tarpeiden tyydyttämisestä.

JAA, KUMPA SE MIEHENKIN NAUTINTO TULISI NAISEN TYYDYTTÄMISESTÄ.

Vierailija
19/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itselläni on kokemusta sellaisistakin miehistä.

Vierailija
20/39 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijhyvää suuseksiä ja haluan toki minäkin orgasmeja, mutta osa seksin nautinnosta tulee minulle siitä miehen nautinnosta ja tarpeiden tyydyttämisestä.[/quote kirjoitti:

Mitä väliä sillä sulle on, jos toinen on nyt tyytyväinen?

Jos taas on mussutettavaa omalle miehellesi, niin kannattaa ehkä keskustella hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme