Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Olisko keikkaraporttia siellä olleilta? :)
Suurin osa yleisöstä oli lapsia-teinejä, nuorimmat alle 10 v. Aikuisista suurin osa oli tullut lastensa seuraksi. Joukossa muutama eksyneen näköinen vanhempi ihminen ilman lapsia.
Ei ollut ihan sitä mitä odotin...
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa yleisöstä oli lapsia-teinejä, nuorimmat alle 10 v. Aikuisista suurin osa oli tullut lastensa seuraksi. Joukossa muutama eksyneen näköinen vanhempi ihminen ilman lapsia.
Mutta ite keikasta ei oo mitään sanottavaa? Kuvamateriaali keikalta ihan vähän puhuu tätä tarinaa vastaan, mutta trollithan on meille tuttuja :)
Joku mainitsi jossain Facebook-ryhmässä,että oli ollut oikein hyvä keikka.
mun tytär oli siellä ja oli hyvä keikka ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ite keikasta ei oo mitään sanottavaa? Kuvamateriaali keikalta ihan vähän puhuu tätä tarinaa vastaan, mutta trollithan on meille tuttuja :)
Keikka oli oikein hyvä, mutta kyllähän tuo yleisön ikäjakauma nolotti tällaista vanhempaa rouvaa! Onko tämä normaali ilmiö Måneskinin keikoilla?
Vierailija kirjoitti:
mun tytär oli siellä ja oli hyvä keikka ollut
Minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Tallinnan keikan videoita en ole vielä katellut mutta kyllä tuolla muualla Euroopassa yleisö on ollut videoiden perusteella muita kuin teinejä siis toki niitäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uusimmalla Fast and Furious-leffan soundtrackillä on Måneskinin In nome del padre -biisi
korjaus ei ole soundtrack-levyllä vaan elokuvassa tässä kohtauksessa
https://twitter.com/PortalDamianoD/status/1659364924391342081
Elokuvan lopputeksteissä lukee kaikkien muiden bändin jäsenten nimet aivan oikein mutta Damiano on David Damiano auts..
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää, olimmekohan samalla keikalla?! Mä näin ihan muutaman lapsen, suurin osa ainakin siellä missä mä olin oli aikuisia, noin 20-55-vuotiaita. Teinejä näkyi myös, mutta selkeä valtaosa oli nuoria aikuisia. Ainakin siellä katsomossa missä itse olin ja paljon kiersin myös käytävällä ennen konsertin alkua.
Itse konsertti oli kyllä mahtava! 😍 Tykkäsin tosi paljon. Biisilista oli sama kuin muillakin keikoilla ja hyvin vetivät. Ottivat paljon kontaktia yleisöön ja stage divingia tekivät myös. Damianon ääni oli niin ihana kuten myös sen eleet ja liikkeet. 🥰 Tykkäsin myös heidän vaatteista.
Nyt on vähän tyhjä olo, kun tätä keikkaa oli odottanut yli vuoden ja nyt ei ole enää mitä odottaa. Menen kyllä ehdottomasti uudestaan Måneskinin keikalle kun tulevat taas tänne jonnekin lähimaastoon.
Mun lippu oli takakatsomossa, ostin sen viime hetkellä tutulta. En toiste mene mihinkään konserttiin niin taakse, koska jäähän se fiilis vähän latteaksi. Soittivat ja lauloivat hyvin ja viihdyin kyllä, mutta tuli semmoinen fiilis, että oli kiire kotiin, kuten ilmeisesti olikin koska lensivät saman tien Roomaan.
tästä Damianon uusimmasta insta kuvasarjasta (uhh) on noussut keskustelua kun toiset sanovat että se on muuttunut jne. mutta ainahan se on tykännyt 'nakkeilla'
Nykyaikanahan tuollainenkin tyyli on aika suosittua. Aito miehisyys on kadonnut, ja enemmän pidetään arvossa sitä omaa juttua, vaikka se ei erityinen olisikaan
Joo, näyttäis että eilisestä on häneltä lähtenyt IG-seuraajiakin pois. Joillekin italialaisille nuo kuvat ovat ilmeisesti olleet liikaa (ehkä joillekin muillekin, mutta italialaisten kommentteja olen lukenut, joissa paheksuvat). Hah, itse katson oikein mielelläni noita kuvia. Terveisiä vaan patonkiosastolta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Joo, näyttäis että eilisestä on häneltä lähtenyt IG-seuraajiakin pois. Joillekin italialaisille nuo kuvat ovat ilmeisesti olleet liikaa (ehkä joillekin muillekin, mutta italialaisten kommentteja olen lukenut, joissa paheksuvat). Hah, itse katson oikein mielelläni noita kuvia. Terveisiä vaan patonkiosastolta. 😁
juu mulle kelpaa myös:) toki ymmärrän että kaikki ei tykkää tuommoisista kuvista ja niillä on oikeus lopettaa seuraaminen mutta huvittaa nuo kommentit kuinka se on mukamas muuttunut jne.
Damianosta ei ikinä tiedä mitä sen instasta löytää kun sen avaa lol joko meemejä, kissa-videoita tai sitten alastomuutta
Hyvät kuvat oli. Hyvä että joku mieskin nakuilee.
Oh no, nyt Damiano on näköjään taas mennyt blondaamaan tukkansa. 😖 Just kun päästiin siitä keltaisesta eroon. Ja kyllä, oma tukka, oma päätös, mutta silti voi olla mielipiteitä asiasta. 😜 Onneksi oli oma väri Tallinnassa. Toivon henkilökohtaisesti että tämä vaihe menee ohi yhtä nopeasti kuin viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Oh no, nyt Damiano on näköjään taas mennyt blondaamaan tukkansa. 😖 Just kun päästiin siitä keltaisesta eroon. Ja kyllä, oma tukka, oma päätös, mutta silti voi olla mielipiteitä asiasta. 😜 Onneksi oli oma väri Tallinnassa. Toivon henkilökohtaisesti että tämä vaihe menee ohi yhtä nopeasti kuin viimeksi.
juu ei mun lempiväri mut se kumminkin kyllästyy tuohon nopeesti..
tässä euroopan tour vlog osa2, nää on ihan liian lyhyitä voisin katsella vaikka kuinka kauan noita, Ethan-rukka kun Thomas söi sen pastan lol
Ihan liian lyhyitä nuo vlogit nykyään:/
Ilmeisesti bändi studiossa tänään? näin ainakin fandomissa mietitään ja luetaan tuota Damianon postaamaa kuvaa (mä en kyllä saa siitä mitään selvää lol)
https://twitter.com/DontWannaSlep/status/1661337658985963521
Tää oli söpö Tallinnan keikan lopussa - lepäävätkö nyt hiukan vai onko jotain musan tekoa jne.. seuraava keikkahan on 3.6 Espanjassa joku festari.
https://kiss-this.tumblr.com/post/717779847024427008/maneskinofficialfa…