Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
19821/22098 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli söpö Tallinnan keikan lopussa - lepäävätkö nyt hiukan vai onko jotain musan tekoa jne.. seuraava keikkahan on 3.6 Espanjassa joku festari. 

https://kiss-this.tumblr.com/post/717779847024427008/maneskinofficialfa…

Vierailija
19822/22098 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko keikkaraporttia siellä olleilta? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19823/22098 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa yleisöstä oli lapsia-teinejä, nuorimmat alle 10 v. Aikuisista suurin osa oli tullut lastensa seuraksi. Joukossa muutama eksyneen näköinen vanhempi ihminen ilman lapsia.

Ei ollut ihan sitä mitä odotin...

Vierailija
19824/22098 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa yleisöstä oli lapsia-teinejä, nuorimmat alle 10 v. Aikuisista suurin osa oli tullut lastensa seuraksi. Joukossa muutama eksyneen näköinen vanhempi ihminen ilman lapsia.

Mutta ite keikasta ei oo mitään sanottavaa? Kuvamateriaali keikalta ihan vähän puhuu tätä tarinaa vastaan, mutta trollithan on meille tuttuja :)

Vierailija
19825/22098 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi jossain Facebook-ryhmässä,että oli ollut oikein hyvä keikka.

Vierailija
19826/22098 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytär oli siellä ja oli hyvä keikka ollut

Vierailija
19827/22098 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ite keikasta ei oo mitään sanottavaa? Kuvamateriaali keikalta ihan vähän puhuu tätä tarinaa vastaan, mutta trollithan on meille tuttuja :)

Keikka oli oikein hyvä, mutta kyllähän tuo yleisön ikäjakauma nolotti tällaista vanhempaa rouvaa! Onko tämä normaali ilmiö Måneskinin keikoilla?

Vierailija
19828/22098 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun tytär oli siellä ja oli hyvä keikka ollut

Minkä ikäinen?

Vierailija
19829/22098 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnan keikan videoita en ole vielä katellut mutta kyllä tuolla muualla Euroopassa yleisö on ollut videoiden perusteella muita kuin teinejä siis toki niitäkin 

Vierailija
19830/22098 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uusimmalla Fast and Furious-leffan soundtrackillä on Måneskinin In nome del padre -biisi

korjaus ei ole soundtrack-levyllä vaan elokuvassa tässä kohtauksessa

https://twitter.com/PortalDamianoD/status/1659364924391342081

Elokuvan lopputeksteissä lukee kaikkien muiden bändin jäsenten nimet aivan oikein mutta Damiano on David Damiano auts..

Vierailija
19831/22098 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännää, olimmekohan samalla keikalla?! Mä näin ihan muutaman lapsen, suurin osa ainakin siellä missä mä olin oli aikuisia, noin 20-55-vuotiaita. Teinejä näkyi myös, mutta selkeä valtaosa oli nuoria aikuisia. Ainakin siellä katsomossa missä itse olin ja paljon kiersin myös käytävällä ennen konsertin alkua.

Itse konsertti oli kyllä mahtava! 😍 Tykkäsin tosi paljon. Biisilista oli sama kuin muillakin keikoilla ja hyvin vetivät. Ottivat paljon kontaktia yleisöön ja stage divingia tekivät myös. Damianon ääni oli niin ihana kuten myös sen eleet ja liikkeet. 🥰 Tykkäsin myös heidän vaatteista.

Nyt on vähän tyhjä olo, kun tätä keikkaa oli odottanut yli vuoden ja nyt ei ole enää mitä odottaa. Menen kyllä ehdottomasti uudestaan Måneskinin keikalle kun tulevat taas tänne jonnekin lähimaastoon.

Vierailija
19832/22098 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lippu oli takakatsomossa, ostin sen viime hetkellä tutulta. En toiste mene mihinkään konserttiin niin taakse, koska jäähän se fiilis vähän latteaksi. Soittivat ja lauloivat hyvin ja viihdyin kyllä, mutta tuli semmoinen fiilis, että oli kiire kotiin, kuten ilmeisesti olikin koska lensivät saman tien Roomaan.

Vierailija
19833/22098 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä Damianon uusimmasta insta kuvasarjasta (uhh) on noussut keskustelua kun toiset sanovat että se on muuttunut jne. mutta ainahan se on tykännyt 'nakkeilla'

https://www.tumblr.com/damiannasworld/717952129537556480

Vierailija
19834/22098 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikanahan tuollainenkin tyyli on aika suosittua. Aito miehisyys on kadonnut, ja enemmän pidetään arvossa sitä omaa juttua, vaikka se ei erityinen olisikaan

Vierailija
19835/22098 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näyttäis että eilisestä on häneltä lähtenyt IG-seuraajiakin pois. Joillekin italialaisille nuo kuvat ovat ilmeisesti olleet liikaa (ehkä joillekin muillekin, mutta italialaisten kommentteja olen lukenut, joissa paheksuvat). Hah, itse katson oikein mielelläni noita kuvia. Terveisiä vaan patonkiosastolta. 😁

Vierailija
19836/22098 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, näyttäis että eilisestä on häneltä lähtenyt IG-seuraajiakin pois. Joillekin italialaisille nuo kuvat ovat ilmeisesti olleet liikaa (ehkä joillekin muillekin, mutta italialaisten kommentteja olen lukenut, joissa paheksuvat). Hah, itse katson oikein mielelläni noita kuvia. Terveisiä vaan patonkiosastolta. 😁

juu mulle kelpaa myös:) toki ymmärrän että kaikki ei tykkää tuommoisista kuvista ja niillä on oikeus lopettaa seuraaminen mutta huvittaa nuo kommentit kuinka se on mukamas muuttunut jne. 

Damianosta ei ikinä tiedä mitä sen instasta löytää kun sen avaa lol joko meemejä, kissa-videoita tai sitten alastomuutta

Vierailija
19837/22098 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kuvat oli. Hyvä että joku mieskin nakuilee.

Vierailija
19838/22098 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh no, nyt Damiano on näköjään taas mennyt blondaamaan tukkansa. 😖 Just kun päästiin siitä keltaisesta eroon. Ja kyllä, oma tukka, oma päätös, mutta silti voi olla mielipiteitä asiasta. 😜 Onneksi oli oma väri Tallinnassa. Toivon henkilökohtaisesti että tämä vaihe menee ohi yhtä nopeasti kuin viimeksi.

Vierailija
19839/22098 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh no, nyt Damiano on näköjään taas mennyt blondaamaan tukkansa. 😖 Just kun päästiin siitä keltaisesta eroon. Ja kyllä, oma tukka, oma päätös, mutta silti voi olla mielipiteitä asiasta. 😜 Onneksi oli oma väri Tallinnassa. Toivon henkilökohtaisesti että tämä vaihe menee ohi yhtä nopeasti kuin viimeksi.

juu ei mun lempiväri mut se kumminkin kyllästyy tuohon nopeesti..

tässä euroopan tour vlog osa2, nää on ihan liian lyhyitä voisin katsella vaikka kuinka kauan noita, Ethan-rukka kun Thomas söi sen pastan lol

Vierailija
19840/22098 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian lyhyitä nuo vlogit nykyään:/

Ilmeisesti bändi studiossa tänään? näin ainakin fandomissa mietitään ja luetaan tuota Damianon postaamaa kuvaa (mä en kyllä saa siitä mitään selvää lol)

https://twitter.com/DontWannaSlep/status/1661337658985963521