Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Onko tänä vuonna viisuissa ketään Damianon veroista miestä?
Jere on vaikkei oo arkena tää mies ollenkaan.
Ja winner voi taas suosiolla ryömiä takaisin sinne kivensä alle. 🙄
Edelleen kyselen, että löytyisikö täältä ketään, joka haluaisi mennä Tallinnan keikalle 19.5., mutta ei ole onnistunut saamaan lippua? Minulta löytyisi 1 lippu, kun en suureksi pettymyksekseni voikaan lähteä.
hah Damianon postaus eilen illalla euroviisujen 'kunniaksi' - eli about sanoo että 2 vuotta siitä kun ehkä nuuhkin jotain pöydältä lol
https://www.tumblr.com/damiannasworld/717239549793845248
olipa hyvä ettei Måneskin ollut finaali-iltana muiden entisten kilpailijoiden kanssa vetämässä noin minuutin verran cover-biisejä
Damianolla ollut vissin Prahan keikalla vauhti päällä heh
https://www.tumblr.com/damiannasworld/717383660421218304
https://www.tumblr.com/damiannasworld/717366768646127616/o2-arena-pragu…
tässä nää ilmeet faneilla eturivissä - en kestä
Budabestin keikan järkkärit sai tylytystä Damianolta kun eivät jakaneet yleisölle vettä - joten Damiano meni itse jakamaan vettä ja myös niiden se oma turvamies Tomasso jakoi vettä yleisölle.
https://twitter.com/PortalDamiano/status/1658637047018532864
Onko täällä Tallinnan keikalle lähtijöitä? Itse olen menossa ja mietin noita käytännön asioita, kuten että mihin aikaan pitäisi saapua paikan päälle jne. Mulla on numeroitu paikka eli siellä sivukatsomossa olen. Ovet avataan kuulemma klo 18, riittääköhän se että on siellä klo 18?
Tallinnassa järjestetään myös kiertueen Afterparty, sitäkin mietin, vaikka on tylsä mennä yksin. Ilmeistyyköhän itse bändikin sinne...? 😏
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä Tallinnan keikalle lähtijöitä? Itse olen menossa ja mietin noita käytännön asioita, kuten että mihin aikaan pitäisi saapua paikan päälle jne. Mulla on numeroitu paikka eli siellä sivukatsomossa olen. Ovet avataan kuulemma klo 18, riittääköhän se että on siellä klo 18?
Tallinnassa järjestetään myös kiertueen Afterparty, sitäkin mietin, vaikka on tylsä mennä yksin. Ilmeistyyköhän itse bändikin sinne...? 😏
en ole menossa paikanpäälle:/ mutta pidä hauskaa! Uskoisin että riittää jos menet klo 18 koska keikka kai alkaa 20 vai 21? Ja tuosta afterpartysta ilmeisesti siellä vain soitetaan niiden musaa eli tuskin bändi on siellä (toki kun kyse on Måneskinista ei ikinä tiedä lol)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen menossa myös! Luulisin että klo 18 riittää hyvin en itsekään ajatellut mennä aikaisemmin. Numeroitu paikka myös.
Vierailija kirjoitti:
Muu bändi matkusti jo eilen Lontooseen mutta Damiano jäi viikonlopuksi Milanoon ilmeisesti se teki jotain studiotyötä siellä? Damiano matkusti vasta tänään sinne.
Ja odotan kyllä mielenkiinnolla että lähtevätkö Lontoon keikan jälkeen kotiin välillä vai jäävätkö Euroviisuihin, ainakaan vielä ei ole mitään viitteitä että olisivat jotenkin mukana siellä.
Tai sitten Giorgia on äitinsä ja veljensä luona Milanossa.
Ehkä pitää ottaa pieni Suomen lippu mukaan, niin tunnistaa toisia suomalaisia. 😄
Kohta 20 000 viestiä naisten ihailemasta miehestä, josta todennäköisesti kenelläkään kirjoittajista ei ole muuta todellista tietoa kuin median välittämä asema superjulkkiksena ja ulkonäkö. Miten olette aistineet sen kemian välillänne? Onko teille kenties telepaattinen yhteys? Kemiahan on koko palstatodellisuuden mukaan se ainoa kriteeri, joka tekee miehestä kiinnostavan? Vai miten se nyt oli.
Vierailija kirjoitti:
Kohta 20 000 viestiä naisten ihailemasta miehestä, josta todennäköisesti kenelläkään kirjoittajista ei ole muuta todellista tietoa kuin median välittämä asema superjulkkiksena ja ulkonäkö. Miten olette aistineet sen kemian välillänne? Onko teille kenties telepaattinen yhteys? Kemiahan on koko palstatodellisuuden mukaan se ainoa kriteeri, joka tekee miehestä kiinnostavan? Vai miten se nyt oli.
Älä jaksa! Go away!
Lily-34 kirjoitti:
Edelleen kyselen, että löytyisikö täältä ketään, joka haluaisi mennä Tallinnan keikalle 19.5., mutta ei ole onnistunut saamaan lippua? Minulta löytyisi 1 lippu, kun en suureksi pettymyksekseni voikaan lähteä.
Eikö se keikka ole peruttu?
Vierailija kirjoitti:
Lily-34 kirjoitti:
Eikö se keikka ole peruttu?
Ei mitään keikkaa peruttu ainoastaan tuo huominen Latvian keikka vaihtoi esiintymispaikkaa lätkän mm-kisojen takia hallista ulkokeikaksi, mistä muuten bändi ei ole kertaakaan maininnut somessaan mitenkään, luulisi että olisivat halunneet lisää ihmisiä sinne
Vierailija kirjoitti:
Ja winner voi taas suosiolla ryömiä takaisin sinne kivensä alle. 🙄
Suosiollani ei ole mitään tekemistä kiveksieni kanssa. Suotta niitä hapuilet.
Isot ne ovat ja rautaiset, mutta silti...
uusimmalla Fast and Furious-leffan soundtrackillä on Måneskinin In nome del padre -biisi
Vierailija kirjoitti:
uusimmalla Fast and Furious-leffan soundtrackillä on Måneskinin In nome del padre -biisi
korjaus ei ole soundtrack-levyllä vaan elokuvassa tässä kohtauksessa
https://twitter.com/PortalDamianoD/status/1659364924391342081
Tuntuu tuo pilvenpoltto lähteneen Damilla lapasesta. Surullista :(