Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
19601/22098 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tässä se tyhmä pitsa-kysymys, Damianon ja Ethanin ilmeet..

https://twitter.com/latimes/status/1622404623922520064

Vierailija
19602/22098 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka ovat kiinnostuneita katsomaan San Remoa (alkaa tänään) niin sitä voi katsoa raiplay:n kautta ilman mitään vpn:ää - tästä ketjusta löytyy linkki. Tänään kuullaan se Damianon kirjoittama biisi Mara Sattei:lle , Mara ilmeisesti esiintyy viimeisenä eli aika myöhään. Mutta torstaina esiintyy Måneskin.

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1622919361437605888

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19603/22098 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep tässä se tyhmä pitsa-kysymys, Damianon ja Ethanin ilmeet..

https://twitter.com/latimes/status/1622404623922520064

Haha, Damiano ei edes yritä peittää mitä mieltä on tuosta (harvinaisen hölmöstä) kysymyksestä. 😆 Ihanaa miten Vic ja Thomas vastaa päällekkäin samoilla sanoilla. 😍

Vierailija
19604/22098 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska, en tiedä kenen idea tää on ja mitä varten 

https://www.tumblr.com/damiannasworld/708568704153272320

Vierailija
19605/22098 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno biisi Damiano kirjoittanut San Remoon mutta en ole niin varma tuosta laulajasta.. Haluaisin kuulla kun Damiano laulaa sen

Vierailija
19606/22098 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno biisi Damiano kirjoittanut San Remoon mutta en ole niin varma tuosta laulajasta.. Haluaisin kuulla kun Damiano laulaa sen

No kun laulajalta puuttuu Damianon karisma niin biisi kuulostaa aika tavanomaiselta italoiskelmältä. Ei huono, mutta ei kyllä säväytäkään.

Edelleen hämmästelen kuinka ZEB saattoi voittaa San Remon.

Vierailija
19607/22098 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun laulajalta puuttuu Damianon karisma niin biisi kuulostaa aika tavanomaiselta italoiskelmältä. Ei huono, mutta ei kyllä säväytäkään.

Ei Zeb yksinään olisikaan voittanut, saivat ääniä vasta sen jälkeen kun olivat esittäneet Amandotin. Pieni ihme silti!

Mä tykkään kyllä biisistä Maran esittämänä. Toivottavasti seuraavassa livessä on lievä epävarmuus hävinnyt. Kiva olisi kuitenkin kuulla se joskus Damianolta itseltään, mutta luulen että laulu on annettu eteenpäin syystä eikä halua sitä itse laulaa... Toivotaan kuitenkin että vielä joskus!

Vierailija
19608/22098 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Zeb yksinään olisikaan voittanut, saivat ääniä vasta sen jälkeen kun olivat esittäneet Amandotin. Pieni ihme silti!

Mä tykkään kyllä biisistä Maran esittämänä. Toivottavasti seuraavassa livessä on lievä epävarmuus hävinnyt. Kiva olisi kuitenkin kuulla se joskus Damianolta itseltään, mutta luulen että laulu on annettu eteenpäin syystä eikä halua sitä itse laulaa... Toivotaan kuitenkin että vielä joskus!

joo tuo San Remon äänestys/pisteytys systeemi on aikalailla erilainen kuin muualla. Mutta spotifyissa tuo biisi oli parempi koska eilen se Mara hieman hapuili esityksessään. 

Mäkin haluisin kuulla Damianon laulavan sen mutta sanathan ei oikein sovi sille koska sehän kertoo naisen näkökulmasta 

Vierailija
19609/22098 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Coraline kertoo myös naisen näkökulmasta

Vierailija
19610/22098 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kool Kid kirjoitti:

Kertoo kyllä, mutta Duemilaminutissa "minä" puhuu kieliopillisesti naismuodoissa ja "sinästä" puhutaan maskuliinissa. Luulen että niiden vaihtaminen ei vaadi paljon, mutta tuollaiseen muottiin se on tehty toisin kuin Coraline.

Vierailija
19611/22098 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kool Kid kirjoitti:

Kertoo kyllä, mutta Duemilaminutissa "minä" puhuu kieliopillisesti naismuodoissa ja "sinästä" puhutaan maskuliinissa. Luulen että niiden vaihtaminen ei vaadi paljon, mutta tuollaiseen muottiin se on tehty toisin kuin Coraline.

Missä kohden? Itse en huomaa yhtään kohtaa jossa laulaja erottuu naiseksi.

Vierailija
19612/22098 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kool Kid kirjoitti:

Hmmm, kerrotko jonkun esimerkin? Ihan hyvin voi laulaja olla noilla lyriikoilla mies tai nainen, ja kohde samoin.

Vierailija
19613/22098 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille jotka ovat kiinnostuneita katsomaan San Remoa (alkaa tänään) niin sitä voi katsoa raiplay:n kautta ilman mitään vpn:ää - tästä ketjusta löytyy linkki. Tänään kuullaan se Damianon kirjoittama biisi Mara Sattei:lle , Mara ilmeisesti esiintyy viimeisenä eli aika myöhään. Mutta torstaina esiintyy Måneskin.

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1622919361437605888

Sanremo-fanit, tulkaa viisuketjuun livekommentoimaan!

Vierailija
19614/22098 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IG:ssä oli Mara Sattein haastattelupätkä, jossa hän englanninkielisen käännöksen mukaan sanoi että hän vain esittää tämän biisin, mutta se kertoo Damianosta. Oma italiankielentaitoni ei riitä tulkitsemaan pitääkö käännös paikkansa, mutta jos pitää, niin tästähän lähtee kunnon kohu käyntiin varsinkin anti-Giorgia leirissä.

Vierailija
19615/22098 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19616/22098 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IG:ssä oli Mara Sattein haastattelupätkä, jossa hän englanninkielisen käännöksen mukaan sanoi että hän vain esittää tämän biisin, mutta se kertoo Damianosta. Oma italiankielentaitoni ei riitä tulkitsemaan pitääkö käännös paikkansa, mutta jos pitää, niin tästähän lähtee kunnon kohu käyntiin varsinkin anti-Giorgia leirissä.

Tämän logiikan mukaan varmaan myös Maraa pitäisi vihata kun Damiano teki hänelle biisin, voi noita hulluja.

Vierailija
19617/22098 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kool Kid kirjoitti:

Eikä puhu. Mara Sattei on myös sanonut että Damiano on kirjoittanut laulun miesnäkökulmasta. En kuitenkaan usko että laulu kertoo Giorgiasta.

Vierailija
19618/22098 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole nähnyt tuota englanninkielistä käännöstä mutta tuskin se ainakaan liittyy Giorgiaan koska hän on aiemmin kehunut Maraa ja biisiä muistaakseni Maran ig:ssä toki se on selvää että eräät tahot haluavat uskoa sen kertovat siitä kuinka G kohtelee Damianoa kaltoin 

Vierailija
19619/22098 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintyvät tänään klo 23 suomen aikaan San Remossa

Vierailija
19620/22098 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kool Kid kirjoitti:

Tarkoittanet että sanoissa on "ritornare a casa stanco" ja "tu eri diverso" yms? O-päätteet kertoo kyseessä olevan mies, helposti muokattavissa naiseksi vaihtamalla päätteeksi A.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi