Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Moneltako Gossip julkaistaan Suomen aikaa? Jännittää, en edes tiedä miksi! :D
02.00
Vierailija kirjoitti:
siis WTF? keikka kotona? tää kisa koskee Saksaa, Itävaltaa ja Sveitsiä.
tuo twiitti on poistettu koska tuo teksti oli vähän sekava eli puhuttiin jotain keikasta kotona 26 hengelle, mutta nyt epäilevät että se tarkoittaisi live striimiä kotiin ei varsinaista 'kotikeikkaa'
Uusi biisi jatkaa vähän samaa teemaa kuin Supermodel, tykkään kyllä paljon varsinkin sanoista ja kertosäkeestä.
Ensi perjantaina Kauppakeskus Forumissa on joku Måneskin fanipäivä (ei bändiä paikalla lol) luin Kaaoszine-musiikki sivustolta
Mä tykkään ainakin uudesta biisistä. Se on tarttuva ja soi ainakin mulla päässä koko ajan. Varmasti soitetaan radiossa. Poikkeaa kyllä Teatro D'Iran biiseistä aika lailla, mutta hehän nimeomaan aina painottavat miten haluavat kokeilla erilaisia tyylejä. Tämä on sellaista radiosoittokamaa, enemmän kun esim. Lividi Sui Gomiti jms. Ehkä siis "kaupallisempaa" kuin vanhempi tuotanto, mutta ainakin mulla osuu ja uppoa. 😊
Tämänkin biisin kuten sen edellisen La Fine on tuottanut bändi itse ja Fabrizio eli ei Max Martinia
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin biisin kuten sen edellisen La Fine on tuottanut bändi itse ja Fabrizio eli ei Max Martinia
Joo, Max Martin ei ole tässä mukana, mutta biisintekijöinä ovat olleet bändiläisten lisäksi Madison Love ja Joe Janiak.
Ilmeisesti se yllätys on video Gossipiin ainakin jossain italialaisessa mediassa oli että tänään klo 18 (eli suomen aikaan 19)
Ja että ne olisi lauantaina Milanossa Guccin muotinäytöksessä
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se yllätys on video Gossipiin ainakin jossain italialaisessa mediassa oli että tänään klo 18 (eli suomen aikaan 19)
Ja että ne olisi lauantaina Milanossa Guccin muotinäytöksessä
korjaan siis tänään klo 14 Milanossa Guccin muotinäytös.. hmm no pian sen näkee jos totta
Tässä hyvä Lyndsey Parkerin haastattelu yahoolle. Puhuvat mm. Mark Chapman biisistä ja Damiano kertoo stalkkeri kokomuksestaan, Mielenkiintoinen myös tuo kirjoittaminen englanniksi tai italiaksi
Gossip-video julkaistaan tänään klo 19 Suomen aikaa.
Mahtavaa ugly pretty -estetiikkaa!
Ja silmälasipäinen Ethan 🔥
Loistava musiikkivideo. Tämä on eka uusi biisi josta ihan aidosti tykkään, ja tuo on kuorrutusta kakun päälle. Tässä on myös jo Damianon sanoitus englanniksi, jossa on jotain kiehtovaa.
Tuo Damianon kertomus stalkkerista sai mut miettimään että tarkoittiko sitä vanhempaa naisfania jonka ig on marlena..jotain (sillä oli ainakin yli 10 tuhatta seuraajaa) Damiano ja Giorgiahan esti sen ig:ssä? Muistaakseni siitä oli fandomissa kesällä 2021 puhetta.
Damianolla oli eilisissä jutuissa melkein kokonaan kaljupää olisko ajanut sen gucci-logon takia kaiken pois.
twitteristä pongattu: jossain ranskalaisessa lehdessä bändin haastattelussa Damiano paljastaa että Kool Kidin hän äänitti ryypättyään ja poltettuaan lol ja Teatro vol2 on nauhoitettu samaan aikaan kuin 1 samassa studiossa.. mulla on ollut semmoinen käsitys että sitä ei olla äänitetty.
Vierailija kirjoitti:
twitteristä pongattu: jossain ranskalaisessa lehdessä bändin haastattelussa Damiano paljastaa että Kool Kidin hän äänitti ryypättyään ja poltettuaan lol ja Teatro vol2 on nauhoitettu samaan aikaan kuin 1 samassa studiossa.. mulla on ollut semmoinen käsitys että sitä ei olla äänitetty.
toinen twiitti liittyen tuohon
https://twitter.com/zittieangelis/status/1614326508654321665
yksi levy arvio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toinen twiitti liittyen tuohon
https://twitter.com/zittieangelis/status/1614326508654321665
pieni käännös englanniksi tuosta
Vierailija kirjoitti:
yksi levy arvio
Mahtavaa että on tulossa balladi italiaksi! Myös Chapman kiinnostaa erityisesti yahoo-haastattelun jälkeen, hyviä pohdintoja Damilla sekopäiden ihannoimisesta mediassa.
Tuo arvio on ainakin tosi positiivinen. Itseä mietityttää että Supermodelin jälkeen ei ole kuultu Max Martinin tuottamia biisejä ollenkaan vaan ovat promonneet täysin Ferraguzzo-tuotantoa, mitenköhän erilaista soundia loput levystä oikein on. Mutta kuulostaa erittäin kiinnostavalta, en malta odottaa!
Moneltako Gossip julkaistaan Suomen aikaa? Jännittää, en edes tiedä miksi! :D