Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Gio tarkottaa tuolla twitter päivityksellä? 😅
En tiedä mitä niistä tarkoitat, se on enemmänkin tänään siellä avautunut ilmeisesti 3 päivää kestänyt sen runojen että muutenkin sen runsas haukkuminen on ollut sille liikaa. Joo ehkä olis sen ollut parempi vaan olla hiljaa mut toisaalta ei se varmaan kivaa ole lukea itsestä sellaista. Osa kritiikistä oli ihan ok mutta myös täydellisesti riman alta menevää kyllä löytyi paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä niistä tarkoitat, se on enemmänkin tänään siellä avautunut ilmeisesti 3 päivää kestänyt sen runojen että muutenkin sen runsas haukkuminen on ollut sille liikaa. Joo ehkä olis sen ollut parempi vaan olla hiljaa mut toisaalta ei se varmaan kivaa ole lukea itsestä sellaista. Osa kritiikistä oli ihan ok mutta myös täydellisesti riman alta menevää kyllä löytyi paljonkin.
Nyt viimeisimpänä screenshot sen vanhasta ig-tarinasta jossa haukkuu Viciä h*oraksi. Jos joku on oikeasti nähnyt vaivan tehtailla sen, aikamoista. Se kritiikki mihin G kai kyllästyi oli se ettei hän saisi käsitellä seksiä runoissaan. - eri
Mua on pikkuhiljaa alkanut tuo Gio ärsyttää. Aluksi pidin häntä ihan sympaattisena eikä ollut häntä mitään vastaan. Mutta jotenkin tuo julkisuudenhakuisuus ärsyttää. Toisaalta ei saa puhua hänestä "Damianon tyttöystävänä", koska hänhän on itsenäinen ja (muka) osaava henkilö itsessään, mutta silti neiti tuo Damianoa ja suhdettaan esille koko ajan eri tavoin. Tosiasia on kuitenkin se että lähes kukaan ei tietäisi hänen olemassaolosta, ellei hän olisi Damianon kanssa. Sitä runokirjaa ei varmasti olisi julkaistu ilman "Damianon tyttöystävä"-statusta. Niissä eroottisissa runoissakin tehdään selväksi kenestä puhutaan, vaikkei nimeä suoraan mainita. Väitän ettei tuota kirjaa olisi ensinnäkään julkaistu ilman Damianoa ja nytkin sen ostavat vain Damiano-fanit, jotka haluavat "tirkistellä" ja luulevat saavansa jotain insider informationia Damianosta ja heidän suhteestaan.
Toki, voihan hän käyttää Damianon kautta samaansa huomiota hyväkseen, mutta sitten ei kannattaisi valittaa että häntä seurataan Damianon takia. No shit, Sherlock! On sinänsä hienoa että hän tuo näkyvyyttä näille naistentaudeille, joita hän sairastaa ja joihin hän haluaa kiinnittää ihmisten huomion, mutta siinäkin tämä Damianon roudaaminen jokaiseen tilaisuuteen vie huomion pois itse aiheesta, kun kaikki tulevat vain Damianon takia paikalle. Juu, tulevat toki paikalle, mutta tuskin itse aiheen takia, vaan nimenomaan Damianoa katsomaan.
Silti olen sitä mieltä että tuo Giorgian saama kritiikki on osittain aivan asiatonta. Hänen mukaansa on mm. toivottu hänen kuolemaa, ja sehän on ihan sairasta. Mutta ymmärrän kyllä että monia ärsyttää hänen jatkuva huomionhakuisuus ja se miten osa fandomista "palvoo" häntä ja häntä jopa kutsuttiin jossain "Lady Måneskiniksi". Totuushan on se että Giorgia ei ole Måneskinin jäsen, ja kun bändissä on kuitenkin naisjäsen, tuollainen nimitys on kyllä aika yliampuva. Jos joku on Lady Måneskin, se olisi Vic.
Tiedän että nämä eivät ole suosittuja mielipiteitä, mutta sanoinpa silti. 😜
Noh, miksi ketään ärsyttää Giorgian "huomionhakuisuus" kun tuskin tarvitsee hänen olemassaolostaan juuri kärsiä, jos ei halua. Damiano tykkää selvästi tuoda esiin Giorgiaa, ehkä siinä (turhassa) toivossa, että seuraajat kunnioittaisivat hänen varatun miehen statustaan.
Ruonokirjahan oli Giorgian unelma vuosia. Tyhmähän se olisi ollut, jos ei olisi käyttänyt tilaisuutta hyväkseen nyt kun on päässyt Damianon varjolla enemmän julkisuuteen.
Joo, Giorgia on päässyt nyt enemmän esille Damianon tyttöystävänä, mutta hän on silti tehnyt ihan itse sen runokirjan ja antaa näkyvyyttä tärkeille asioille. Ehkä jossain vaiheessa Damianoa ei siinä enää tarvita.
Mä tykkään edelleen Giorgiasta :) Mulle sen meininki on samaistuttavampaa kuin vaikka Victorian, jota en edes seuraa somessa, kun ei biletyskuvat kiinnosta. Ja äh, Måneskin-kyllästyminen ei ota laantuakseen. Tän keskustelun seuraaminen on vaan jäänyt mun päivärutiineihin :D
Oh soundschekissä Damiano lauloi Love of my Liven eli Queeniä yes!
Ah odotan aamulla näkeväni hyviä videoita Riosta myös Coralinea vetivät harkoissa. Ilmeisesti on olemassa joku linkki mitä kautta voi katsoa tuon keikan mut ei jaksa herätä 03 jotain.
Muuten tuo feikki insta tarina jossa nuka G haukkui Viciä oli huonosti tehty koska se oli fontilla jota instassa ei ollut vielä silloin käytössä lol. Mutta toisaalta aika pelottavaa mihin jotkut ajautuu vihassaan.
tässä Love of my life , mun lemppari Queen-biisi
Oli hienoa nähdä miten yleisö lauloi mukana Coralineä (jota ei ollut tarkoitus alunperin esittää mutta fanit oli sitä niin pyytäneet)
Ilmeisesti oli hieno keikka, kaikkia biisejä en ole vielä nähnyt, odotan että fan club tai brasilian fani-tili laittaa ne myöhemmin
Damianon ihana nauru<3 pieni pätkä jostain haastattelusta Riossa, sillä on useinkin tapana kiusata Victoriaa noissa haastatetluissa
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1568126375516639234
Måneskin on ilmeisesti radio-aseman tapahtumassa Pariisissa 7.10.22, olisiko uutta musaa promoamassa?
Vierailija kirjoitti:
Måneskin on ilmeisesti radio-aseman tapahtumassa Pariisissa 7.10.22, olisiko uutta musaa promoamassa?
päivää vajaa vuosi Mammamian julkaisusta ja siinä on 3 viikon tauko ennen Usan kiertuetta eli varmaan uusi sinkku (tai levy mutta tuskin vielä se) eli promoavat silloin todennäköisesti samoissa paikoissa kuin aina eli Pariisi, Amsterdam ja Berliini
Mä olin varma että ne tekisi albumin valmiiksi tuossa tauolla ennen Amerikan kiertuetta mutta ehkä se albumi on jo tehtykin valmiiksi? Twitterissä veikkasivat että uusi sinkku voisi olla jo esitettävänä Global Citizenissä.
Tuossa Love of my lifessa Victoria ja Ethan taustalla on ihania.
Ihana tuo Damianon nauru, tää viime yöltä Sao Paolon keikalta
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo Damianon nauru, tää viime yöltä Sao Paolon keikalta
Tuo asu muistutti paljon sen asua Coachellassa, ei ihan mun lemppareita.
Damianolla on varmaan oma matkalaukku noita futispaitoja varten lol
Damiano yleisön joukossa - tuo hiusten 'silittely'
Tässä pätkä kun Damiano laulaa Coralineä Sao Paolossa ja yleisö laulaa mukana niin että Damiano lopettaa hetkeksi itse laulamisen ja on aika otettukin yleisöstä. Siis hienoa tavallaan mutta mun täytyy myöntää että mä tykkäisin kyllä kuuunnella keikalla vain Damianon laulua
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1568549042229059587
Haaveileeko kukaan muu matkasta Mån kotikulmille siinä toivossa, että bongaisi Damianon matkalla tupakkakauppaan? :-)
Ensi yönä ne esittää Argentiinassa Vent'annin
https://twitter.com/PortalManeskin/status/1569047230035759108