Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Damiano tänään Tokiossa, toi vaatetus ja lippis ei oikein sovi yhteen lol
https://8iunie.tumblr.com/post/692843173853134848/tokyo-japan-17082022-…
aww Damiano ja Giorgia on adoptoinut uuden kissan (toivottovasti tulee toimeen Legon ja Bidetin kanssa)
https://twitter.com/PortalManeskin/status/1559917041498324992
https://twitter.com/PortalManeskin/status/1559914772304478209
Mitä jengi?
Ketään og:ta olemassa enää täällä?
Moi Idde!
Ihana tuo video Damianosta niiden uuden kissan Ziggyn kanssa<3 se että tuo kissa on aikuinen, toinen silmä sokea ja muutenkin sillä on ollut aiemmin kurja elämä niin saa ihastumaan Damianon ja Giorgia adoptioon vielä enemmän.
Ilmeisesti ne oli tuonut ton kissan jo lauantaina kotiin mutta julkistivat tuon uutisen vasta eilen kun halusivat nähdä pari päivää miten se sopeutuu muiden kissojen kanssa.
Tänään niiden oma keikka Japanissa mutta kuten japanilaiset fanit sanoi voi olla ettei sieltä keikalta tule pahemmin videota/kuvaa koska se on 'kiellettyä' Japanissa keikoilla.
Idde kirjoitti:
Mitä jengi?
Ketään og:ta olemassa enää täällä?
Ihana nähdä tämä nimimerkki paikalla! Sinua on aina välillä huhuiltu takaisin.
Täällä yksi OG patonkikerho+sivukaljucrew-jäsen. Mulla tosin suurin huuma laantunut ja hieman meinaa loppukin hiillos hiipua viimeaikaisten tapahtumien valossa. Nyt pystyy nauttimaan itse musiikista, haha.
Vierailija kirjoitti:
Damiano tänään Tokiossa, toi vaatetus ja lippis ei oikein sovi yhteen lol
https://8iunie.tumblr.com/post/692843173853134848/tokyo-japan-17082022-…
Mielestäni sopii hyvin ja muutenkin tyylikäs japanilaisvaikutteinen asukokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Mitä jengi?
Ketään og:ta olemassa enää täällä?Ihana nähdä tämä nimimerkki paikalla! Sinua on aina välillä huhuiltu takaisin.
Täällä yksi OG patonkikerho+sivukaljucrew-jäsen. Mulla tosin suurin huuma laantunut ja hieman meinaa loppukin hiillos hiipua viimeaikaisten tapahtumien valossa. Nyt pystyy nauttimaan itse musiikista, haha.
Mitkä viimeaikaiset tapahtumat aiheuttavat hiilloksen loppumista? 🤔 Itselläni ei ole huuman laantumisen merkkejä ilmaantunut, vaikken herran kaikkia Giorgia-päivityksiä oikein jaksaisikaan. 😑
Niin, ja tervetuloa takaisin Idde! Kiva kuulla sinusta! 🙂
Moi vaan, kiva olla takas!
Mun huuma ei oo ainakaan laantunut, TOSIN voisin elää onnellisempaa elämää ilman Giorgian naamaa joka toinen päivä. Mutta such is life ja tiiätte mitä mieltä mä oon tuosta neitosesta.
Oon niin rakastunut Damin versioon La Camisa Negrasta ettei oo tottakaan. Toivottavasti se kuultaisiin joskus keikalla ainaisen I Wanna Be Your Dogin sijaan.
Ton brittifestarin peruminen Awardsien takia oli kyllä ihan ihme temppu, ja just katsoin tumblrista että jo tammikuussa olin huhuillut Må:ta takas Eurooppaan. Not happening any time soon. Toivon että ne joskus vielä muistais että suurin fanikanta on kuitenki täällä.
Moikat Iddelle! Omalta osaltani Damianon, ja koko bändinkin, ihastelu jatkuu, vaikken tänne ehdi kirjoitella niin paljon kuin haluaisin. Ihanaa, kun täällä on aktiivisia linkkien ja tietojen laittelijoita, niin pysyy kärryillä tyyppien tekemisistä. :)
-ap
Mahtavaa, että tämä ketju on hengissä. Olen alusta asti seurannut ja kommentoinut. Onpa tullut vain omaankin elämään säpinää, niin on ollut muutakin ajateltavaa ja hyvä niin. Mut fiilis on edelleen tallella, mitä bändiin tulee ja sekin on hyvä.
joo ton i wanna be dogin vois korvata jo jollain muulla coverilla vaikka tuolla La Camisa Negralla ehkä Madridissa syyskuussa?
tänään keikka jo ihan pian klo 14 Suomen aikaan
That bone structure tho 🤩
https://niccolos.tumblr.com/post/691131178783227904/damiano-david-at-th…
Vierailija kirjoitti:
joo ton i wanna be dogin vois korvata jo jollain muulla coverilla vaikka tuolla La Camisa Negralla ehkä Madridissa syyskuussa?
tänään keikka jo ihan pian klo 14 Suomen aikaan
Taitaakin alkaa 13.00 katotaan miten paljon saadaan kuvamateriaalia, vaatetuskin voi olla vähän 'muodollisempi'
Ainakin twitterissä ja instassa muutamia videoita keikalta, paitakin lähtenyt Damianolta pois joten melkein normi-settiä:)
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan twitterissä tää video Circosta eli se uusi demo-biisi, tosi lähikuvaa ja muutenkin hyvä laatuinen. Tykkään tuosta Damianon ja Thomaksen välisestä 'vuorovaikutuksesta'
Kiitos kiitos kiitos tästä klipistä, paras minkä olen tästä uudesta demosta nähnyt. Voi kun tästä tulisi valmis biisi, joka löytää tiensä uudelle levylle. Tykkään tästä.
Täytyy myös sanoa että arvostukseni Thomasta kohtaan nousee yhä enemmän. Hän jäi jotenkin vähän huomiotta silloin alussa, kun Damiano-huuma otti vallan (kuten myös Vic ja Ethan), mutta arvostan häntä yhä enemmän. Jotenkin tuntuu että Thomas on myös komistunut tässä reilun vuoden aikana. Ikää tullut tietysti lisää, sekin varmasti vaikuttaa. Ihania ovat kaikki. Mutta eniten mua puhuttelee edelleen Damiano. 😍
tää on söpö pätkä keikalta
Onko täällä jo huomattu, että Måneskinilla on YouTubessa ollut nyt yli viikon ensimmäinen osio On The Road - The series, episodi 1.
Ilmeisesti bändillä on joku live tv-esiintymine Japanissa ti 23.8. eli eivät viikonlopun festarikeikkojen jälkeen heti lähdekään Usaan, näin joidenkin japanilaisfanien toivovan että 'älä kysy tyhmiä kysymyksiä' haha näköjään sama ongelma kaikkialla
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo huomattu, että Måneskinilla on YouTubessa ollut nyt yli viikon ensimmäinen osio On The Road - The series, episodi 1.
Oi, on huomattu. Damian Neapolitan-laulanta ja La Camisa Negra - AHHH
🤐