Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22105)

Vierailija
18041/22105 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intro kuulostaa Smells Like Teen Spiritiltä ja bridge(?)  Blind Channelin Feveriltä.

Vierailija
18042/22105 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se "ollaan aina omia itsejämme" - mantra onkin heillä ollut vahvana, kannattaa miettiä se heille oikeastaan tarkoittaa. Ensinnäkin kyseessä ovat hyvin nuoret ihmiset, toiseksi aiemmasta tuotannosta puhuessaan ovat jo antaneet ymmärtää että heitä tungettiin muottiin.

Voi olla että saivat nyt enemmän vapautta kuin ennen, tai olla olematta. Se nyt on aivan varmaa ettei mikään artisti pysy koskaan samanlaisena. David Bowien lähes viimeiseksi jääneessä haastattelussa katui (ainostaan) yhtä albumia, joka hänen mukaansa saneltiin liikaa ulkopuolelta. Ne haluaa pärjätä, niillä on silti ilmeisesti paljon valtaa omaan musiikkiinsa ja ovat lahjakkaita. Musiikkibisnes on varmasti karua, ja rahalla on väliä siinä koneistossa mihin heidät on varoittamatta heitetty. Minä ainakin annan armoa.

Voi olla että jäävät vuoden ihmeeksi, mutta noilla lähtökohdilla epäilen. Supermodel ( ja Gasoline) on sitä paitsi hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18043/22105 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano vain komistuu iän mukana.  Epäilen että Ethanille käy vielä samoin.

Vierailija
18044/22105 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myös kiva tietää, mikä se Måneskinin sielu ja ydin on näiden mielestä, jotka sanovat, että nyt on sielu myyty ja yhyy. Lividi sui gomitin raskas soundi? Torna a casan herkkä eteerisyys? Il ballo della vita -levyltä löytyvät hassutteluräppi/autotune-biisit?

Ei kannata kuvitella liikaa bändiläisten puolesta, mitä musiikkia "oikeasti" haluaisivat tehdä.

18045/22105 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ne alkuaikojen videot ovat aidompia, ainakin ovat luontevammpia niissä. "Näyttelijätyö" on Supermodelissaki todella näyteltyä ei luontevaa, ainakin minua häiritsi kun se ei näytä heiltä itseltään....ja minne ihmeeseen katosi Marlena...

Vierailija
18046/22105 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41347 kirjoitti:

"Näyttelijätyö" on Supermodelissaki todella näyteltyä ei luontevaa, ainakin minua häiritsi kun se ei näytä heiltä itseltään....

Sehän on ihan tarkoituksella överiksi vedettyä! :D

Vierailija
18047/22105 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41347 kirjoitti:

Mielestäni ne alkuaikojen videot ovat aidompia, ainakin ovat luontevammpia niissä. "Näyttelijätyö" on Supermodelissaki todella näyteltyä ei luontevaa, ainakin minua häiritsi kun se ei näytä heiltä itseltään....ja minne ihmeeseen katosi Marlena...

Nämä uudemmathan ovat ihan eri tyylisiä, parodiaa ja leikittelyä. Itse tykkään ainakin enemmän kuin pelkästä hyvin mietitystä estetiikasta, vaikka molemmille on paikkansa. Marlena esiintyi tasan yhdellä albumilla, ja ovat jo sanoneet ettei palaa. Aika aikaansa kutakin.

Damianolla taisi jo pää räjähtää siihen kysymykseen palasiko Marlena kotiin, samoin nykyään “esittää” ettei Are You Readyä ole olemassakaan :) Inhoaa myös ensimmäistä tatuointiaan - nämä hänen haastatteluistaan.  Voi itse miettiä millainen oli teininä vs päälle parikymppisenä, saati sitten vanhempana. Vaikka meille vanhemmille aika kuluu nopeammin eikä muutos ole enää niin ilmeistä, sen kaikenlainen vastustaminen lisääntyy.

Vierailija
18048/22105 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt olisi typerintä jos parikymppiset luovat ihmiset jämähtäisivät siihen yhteen ainoaan tapaan tehdä asioita. Taiteen tarkoituskin on etsiä uusia muotoja, tai oikeastaan yhdistellä niitä eri tavoin. Luulen että se heidän suurin sanomansa on lähinnä (itse)ilmaisun vapaus, jonka kokivat myös aiemmin rajoitetuksi.

Maailmantähteydessä kaupalliset aspektit tietysti ovat mukana, mutta jos haluaa vain yhdentyyppistä musiikkia, sellaisiakin artisteja on runsaasti tarjolla.

Vierailija
18049/22105 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina alkaakin niiden festarikesä Saksasta eli perjantaina ja lauantaina Nurburgringissä, mielenkiintoista nähdä vetävätkö samanlaisen settilistan joka paikassa vai vähän festarin mukaan, tuolla Saksassa niille on varattu 45 minuutin keikat ja tuo on ainakin kunnon 'rock' festivaali. Ainakin perjantain keikkaa  voi katsoa live-streamiltä mutta siihen kuulemma vaaditaan vpn. 

Vierailija
18050/22105 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös vähän rasittaa jonkinlainen Måneskinille saarnaaminen. Toivottavasti saavat vapauden tehdä kaikenlaista musiikkia ja juuri leikitellä. Pidin Mamma Mia videosta. En ihan tiedä tästä. Mutta tämähän on huumorilla tehty ja ihan tahallaan vedetty yli. Tulee tästä myös Pulp Fiction mieleen

Vierailija
18051/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän nyt olisi typerintä jos parikymppiset luovat ihmiset jämähtäisivät siihen yhteen ainoaan tapaan tehdä asioita. Taiteen tarkoituskin on etsiä uusia muotoja, tai oikeastaan yhdistellä niitä eri tavoin. Luulen että se heidän suurin sanomansa on lähinnä (itse)ilmaisun vapaus, jonka kokivat myös aiemmin rajoitetuksi.

Maailmantähteydessä kaupalliset aspektit tietysti ovat mukana, mutta jos haluaa vain yhdentyyppistä musiikkia, sellaisiakin artisteja on runsaasti tarjolla.

Niin samaa mieltä!

Vierailija
18052/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua myös vähän rasittaa jonkinlainen Måneskinille saarnaaminen. Toivottavasti saavat vapauden tehdä kaikenlaista musiikkia ja juuri leikitellä. Pidin Mamma Mia videosta. En ihan tiedä tästä. Mutta tämähän on huumorilla tehty ja ihan tahallaan vedetty yli. Tulee tästä myös Pulp Fiction mieleen

Jep, tuntuu ahdistavalta että ihmiset jotka sanovat olevansa faneja haluavat rajoittaa Måneskinia niin paljon. Musiikin tyylisuunnat, pukeutuminen, esiintyminen ja etenkin käyttäytyminen haastatteluissa sekä Damianon parisuhde ovat koko ajan mankelissa. Tietyn porukan mielestä Måneskinin pitäisi julkaista musiikkia tiuhempaan (näin nuoreksi bändiksi omia kappaleita on todella paljon!), erilaista musiikkia, eri kielellä, tuottaa se eri tavalla ja pukeutua niin-ja-näin. Damianon pitäisi olla hauskempi, virkeämpi ja iloisempi (sellainen kuin oli 5v sitten, siis paljon nuorempana ja silloin kun julkisuus oli vielä uutta ja jännää) sekä seurustella eri ihmisen kanssa. Luonnollisesti myös petipuuhat nykyisen kanssa pitäisi hoitaa eri tavalla 🏼

(pää hajoaa tästä kaikesta)

Video on hauska ja kantaaottava. Arvostan viittauksia eri elokuviin. Olis oikeastaan kiva tietää mitä kaikkia leffoja Supermodelin mv:ta tehdessä on ajateltu, taatusti en ole bongannut kaikkea. Ja se suuri kysymys jota tyttären kanssa on mietitty: MITÄ käsilaukussa on?? 😄

Vierailija
18053/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuntuu ahdistavalta että ihmiset jotka sanovat olevansa faneja haluavat rajoittaa Måneskinia niin paljon. Musiikin tyylisuunnat, pukeutuminen, esiintyminen ja etenkin käyttäytyminen haastatteluissa sekä Damianon parisuhde ovat koko ajan mankelissa. Tietyn porukan mielestä Måneskinin pitäisi julkaista musiikkia tiuhempaan (näin nuoreksi bändiksi omia kappaleita on todella paljon!), erilaista musiikkia, eri kielellä, tuottaa se eri tavalla ja pukeutua niin-ja-näin. Damianon pitäisi olla hauskempi, virkeämpi ja iloisempi (sellainen kuin oli 5v sitten, siis paljon nuorempana ja silloin kun julkisuus oli vielä uutta ja jännää) sekä seurustella eri ihmisen kanssa. Luonnollisesti myös petipuuhat nykyisen kanssa pitäisi hoitaa eri tavalla 🏼

Video on hauska ja kantaaottava. Arvostan viittauksia eri elokuviin. Olis oikeastaan kiva tietää mitä kaikkia leffoja Supermodelin mv:ta tehdessä on ajateltu, taatusti en ole bongannut kaikkea. Ja se suuri kysymys jota tyttären kanssa on mietitty: MITÄ käsilaukussa on?? 😄

toi käsilaukku muakin kiinnostaa tai siis sen sisältö..

Vierailija
18054/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toi käsilaukku muakin kiinnostaa tai siis sen sisältö..

Eiköhän me saada tietää tulevilla biiseillä/videoilla...

SOON

Vierailija
18055/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoaa myös ensimmäistä tatuointiaan

Mikäs tämä on? Ei kai se Il ballo della vita?

Vierailija
18056/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano ei muuten ole ikinä käynyt toisen asteen koulutusta loppuun vaan jätti lukion kesken.

Vierailija
18057/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei! Mulle se tatuointi on jotenkin yhtä kuin Damiano, kuvat ennen tuota tatskaa näyttävät aivan omituisilta. 

Vierailija
18058/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei! Mulle se tatuointi on jotenkin yhtä kuin Damiano, kuvat ennen tuota tatskaa näyttävät aivan omituisilta. 

Ei, puhe on siitä pienestä tatskasta lantiolla jossa on siivet ja jonkun räpbiisin lyriikkapätkä, muistaakseni jotain siihen liittyvää että siivistä/lentämisestä voisi maksaa koko maailman kullan.

Vierailija
18059/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano ei muuten ole ikinä käynyt toisen asteen koulutusta loppuun vaan jätti lukion kesken.

onko niistä muuten kukaan käynyt kouluja loppuun? Olivat niin nuoria kun osallistuivat x factoriin.

Vierailija
18060/22105 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat näköjään Damianon ig-tarinan mukaan harjoitelleet festareita varten? Vai olleet studiossa? 

Huomenna esiintyvät siellä Saksassa klo 18.30