Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22105)

Vierailija
17641/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän tarttuva! Sellainen takuuvarma kesähitti. Pidemmälle päälle en välttämättä toivo, että tämä on se suunta, johon Måneskin astelee, mutta kyllä mä tästä tykkään.

Erityismaininta myös siitä, että lyriikat ovat moniulotteisemmat ja tarinallisemmat kuin heidän viimeaikaisissa englanninkielisissä biiseissään. Damiano laulaa superhyvin, ja biisissä on kivoja koukkuja (erityisesti 'cause her boyfriend is the rock'n'roll -lainin yllättävä sävelsuunnanmuutos!)

-ap

Vierailija
17642/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älyttömän tarttuva! Sellainen takuuvarma kesähitti. Pidemmälle päälle en välttämättä toivo, että tämä on se suunta, johon Måneskin astelee, mutta kyllä mä tästä tykkään.

Erityismaininta myös siitä, että lyriikat ovat moniulotteisemmat ja tarinallisemmat kuin heidän viimeaikaisissa englanninkielisissä biiseissään. Damiano laulaa superhyvin, ja biisissä on kivoja koukkuja (erityisesti 'cause her boyfriend is the rock'n'roll -lainin yllättävä sävelsuunnanmuutos!)

-ap

joo takuuvarma kesähitti ja ne on usein sanonut että kokeilevat monenlaita tyyliä.

Biisi on muuten Ylex:n päivän biisinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17643/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanclubin twitteri-tili jäädytettiin eilen illalla ilmeisesti jotkut tahallaan raportoinut niitä ,aika naurettavaa hommaa.. ne perusti uuden back-up tilin tilalle

Vierailija
17644/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin monet täällä, tykkään kyllä ja on potentiaalia olla kesähitti. MUTTA tämä kuulostaa myös kaupallisemmalta kuin mihin ollaan Måneskinin kanssa totuttu. Toivon etteivät kokonaan hukkaa sitä omaa tyyliään, joka toimii ilman taustanauhoja livenä; basso, kitara, rummut ja Damianon laulu sellaisenaan. Mutta ei yhden "kaupallisen" biisin takia tarvitse vielä huolestua, toivottavasti säilyttävät kuitenkin pääasiassa sen oman soundinsa uudella levyllä, vaikka kaupallisempiakin raitoja mahtuu mukaan. Veikkaan että tämä biisi soi ahkerasti myös radiossa. Toivon heille paljon menestystä. Odotan huomisia Euroviisuja lähinnä Måneskinin takia.

Vierailija
17645/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanclubin twitteri-tili jäädytettiin eilen illalla ilmeisesti jotkut tahallaan raportoinut niitä ,aika naurettavaa hommaa.. ne perusti uuden back-up tilin tilalle

Mä en jaksa ymmärtää miksi jotkut viettää elämänsä kettuilemalla muille. Fanclub ei varmasti ole oikeasti postaillut mitään häiritsevää tai väärää, kyseessä on ilmiselvästi joidenkin idioottien v*ttuilu. Sama IG:ssä. Why, oh why? Varmaan niitä samoja Gio-vihaajia, joilla salaliittoteoriat ja loanheitto on ilmeisesti elämänsä suola.

Vierailija
17646/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa ymmärtää miksi jotkut viettää elämänsä kettuilemalla muille. Fanclub ei varmasti ole oikeasti postaillut mitään häiritsevää tai väärää, kyseessä on ilmiselvästi joidenkin idioottien v*ttuilu. Sama IG:ssä. Why, oh why? Varmaan niitä samoja Gio-vihaajia, joilla salaliittoteoriat ja loanheitto on ilmeisesti elämänsä suola.

En mäkään jaksa ymmärtää. MOFC on tehnyt vuosia hyvää duunia ja harmittaa kun vähän väliä sabotoidaan. Luin että joku tai jotkut olis sukua Giorgialle ja sehän ei kaikille tietenkään sovi, joten koko faniclubi on sitten canceloitava 🙄

Ihmettelen miten joku jaksaa ylläpitää aktiivista tiliä ihmisestä jota inhoaa. Nää G:n vihaajat siis. Ilmeisesti ei ole juurikaan muuta järkevää tekemistä ja elämänsisältöä, yleensä jos on opiskelu/työkuvioita, ystäviä, perhettä, harrastuksia ja vaikka lemmikkejä ei aikaa ja energiaa luulisi liikenevän moiseen 🤷🏼

Itse ylläpidän omia sosiaalisen median tilejä melko laiskasti ja firman myös (hävettää, sen kanssa pitäisi olla aktiivisempi mutta kun muutakin tekemistä on ja homma rullaa muutenkin, niin aina se vaan jää)

Uusi sinkku. Tykkään. Jää soimaan mieleen ja huomasin jo aamulla parin kuuntelun jälkeen hyräileväni Supermodelia. Arvostan lyriikoita ja kitaroita sekä sitä, että yleensä melko epäaktiivinen instan päivittäjä Ethan on selvästi tosi innoissaan tästä 😍

Jotenkin hassusti harmittaa että on ollut ulkopuolisia tekemässä, hittojako se mulle kuuluu 😅 mut toisaalta usein käynyt on niin, että kun aiemmin omat kappaleensa itse tehnyt bändi ottaa muita sorvaamaan kappaleita tulee ongelmia. Joo, oon lukenut liikaa bändielämänkertoja.

Ehkä tää on nyt ihan hyvä peliliike, vie osan luomisen paineista pois muutenkin kiireisen bändin niskasta ja selvästi tykkäävät kokeilla ammatillisesti erilaisia juttuja. Eivät halua toistaa samoja juttuja vuodesta toiseen ja se on hyvä niin.

Odotan lauantai-illan ESC-esiintymistä tosi kovasti 😃

Vierailija
17647/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Allekirjoitan tämän! Olin yöllä vähän pettynyt, vaikka ehdin jo ennen julkaisua nähdä jonkun levy-yhtiötyypin hehkutusta siitä miten tulossa on Maroon 5 -radiohitti. Jos biisi olisi tullut ulos keneltä tahansa littahistipoprokkarilta, olisin ollut heti innoissani mutta piti sulatella hetki sitä että Mä kuulostaa tältä.

Tuo boyfriend kohta oli se mikä alkoi sulattaa ensijärkytyksen jälkeen ja nyt biisi kuulostaa jo tosi kivalta. Plus olen varma että ne tekee siitä upean liveversion, kun kaikki hiotut levykikat puuttuu

Fanclub-sabotaasi voi hyvin johtua siitä että Damiano alkoi eilen seurata niitä twitterissä kun ne julkisesti pyysi. Kateus on vaikea sairaus.

Vierailija
17648/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Allekirjoitan tämän! Olin yöllä vähän pettynyt, vaikka ehdin jo ennen julkaisua nähdä jonkun levy-yhtiötyypin hehkutusta siitä miten tulossa on Maroon 5 -radiohitti. Jos biisi olisi tullut ulos keneltä tahansa littahistipoprokkarilta, olisin ollut heti innoissani mutta piti sulatella hetki sitä että Mä kuulostaa tältä.

Tuo boyfriend kohta oli se mikä alkoi sulattaa ensijärkytyksen jälkeen ja nyt biisi kuulostaa jo tosi kivalta. Plus olen varma että ne tekee siitä upean liveversion, kun kaikki hiotut levykikat puuttuu

Fanclub-sabotaasi voi hyvin johtua siitä että Damiano alkoi eilen seurata niitä twitterissä kun ne julkisesti pyysi. Kateus on vaikea sairaus.

juu tuo että Damiano alkoi seuraamaan ja heti tuli bänni twitteriin lol

siis ovat nyt olleet jossain haastattelussa ja Dami ja vic melkein myöhästyivät kun juuttuivat hissiin lolol

Puhuivat kuulemma siitä että kun tapasivat ihmisiä Losissa niin tuntuivat ensin mielenkiintoisilta mutta lopulta ei ollut mitään yhteistä, niillä oli naamio ja sitten oli paljon huumeita ja alkoholia, siitä tuli biisin inspiraatio (karkea google käännös)

Vierailija
17649/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

juu tuo että Damiano alkoi seuraamaan ja heti tuli bänni twitteriin lol

siis ovat nyt olleet jossain haastattelussa ja Dami ja vic melkein myöhästyivät kun juuttuivat hissiin lolol

Puhuivat kuulemma siitä että kun tapasivat ihmisiä Losissa niin tuntuivat ensin mielenkiintoisilta mutta lopulta ei ollut mitään yhteistä, niillä oli naamio ja sitten oli paljon huumeita ja alkoholia, siitä tuli biisin inspiraatio (karkea google käännös)

siis tää haastattelu oli puhelin haastattelu eli en tie miten tuo hissi-juttu liittyi tähän haha.. mutta jotenkin niiden kommenteista tuohon kappaleeseen liittyen saa sen käsityksen että vaikka nauttivat ajastaan LA:ssa niin osaavat myös erottaa todellisuuden ja 'viihdehömpän' Hollywoodissa kiva nähdä ettei maine ym ole ainakaan vielä sekoittanut niiden päitä

Vierailija
17650/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet toistaa Twitterissä että kyseessä on uuden albumin ensimmäinen julkaistu laulu. Mammamian luulisi ainakin olevan uudella levyllä, entäs Touch me tai Gasoline? Siinä on jo neljä uutta laulua viisuvoiton jälkeen.

Vierailija
17651/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niillä ollut pressiä, Damianolla kuulemma kävelykeppi? oli loukannut itseään videokuvauksissa, kohta harjoitukset saas nähdä miten hyvin se pystyy liikkumaan

Vierailija
17652/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan ei se aiemmin maininnnut mitään onnettomuutta kuvauksissa ja uusissa pressikuvissa näyttää olevan ok ehkä joku pieni jalkavamma ja keppi varmuuden vuoksi ym. Koko bändi kuulemma juuttui hissiin tänään 30 minuutiksi

Vierailija
17653/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Accidentiano pitkästä aikaa vauhdissa...

Vierailija
17654/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Accidentiano pitkästä aikaa vauhdissa...

lol

yhdestä uudesta pressikuvasta huomaa että sillä on kävelykeppi (näkyy sen takana) jollain kipulääkkeellä pystyy esiintymään n. 10 minsaa (2 biisiä?) varmaan ihan ok.

Vierailija
17655/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17656/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://variety.com/2022/music/news/maneskin-max-martin-supermodel-1235…

tässä se Varietyn haastattelu jossa puhuvat tulevasta musasta

Vierailija
17657/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cads kiteyttää hyvin munkin ajatukset

Vierailija
17658/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä uusi biisi kyllä sytytä.

Vierailija
17659/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan puhui että bändi esittäisi finaalissa jonkun Elvis coverin mutta oisko sekoittanut tähän uutiseen että Supermodel olisi jossain Elvis leffan sountrackillä

https://twitter.com/ManeskinNews/status/1525113034632581122

Vierailija
17660/22105 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö meinaat? Olisi mielenkiintoista kuulla yhteisveto myös nunnan ajatuksista kaiken tämän suhteen.

Vierailija kirjoitti:

Cads kiteyttää hyvin munkin ajatukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme