Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22161)

Vierailija
16921/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta

Dami laittanut Twitteriin jonkin kuvan nudevaroituksella.

EN saa auki. Saatteko te?

onko se poistanut sen? koska en nää mitään semmoista sen twitterissä?

Vierailija
16922/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilmoitus tulee varmaan tänään joskus illalla koska haluavat varmaan itsekin olla hereillä ja nähdä fanien reaktion koski se ilmoitus nyt mitä vaan

tää kuva Damianosta on aika 'kiva'

https://damiannasworld.tumblr.com/post/679306627532439552

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16923/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään 16.3.2023 ainakin on ilmestynyt Måneskinin keikka italian ticketmastersiin eli tänään varmaan tulee ne uudet keikka päivät ja ainakin Italian kiertue on ensi maaliskuussa - tylsää

Vierailija
16924/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään 16.3.2023 ainakin on ilmestynyt Måneskinin keikka italian ticketmastersiin eli tänään varmaan tulee ne uudet keikka päivät ja ainakin Italian kiertue on ensi maaliskuussa - tylsää

eli ilmoitus on noi uudet päivät keikoille jotka todennäköisesti on ensi vuonna Euroopassa joten syksyllä on varmaan Pohjois-ja Etelä-Amerikka sekä  Aasia, huomasin twitterissä että ainakin muutama italialainen fani on todella pettynyt ja ymmärrän kyllä

Vierailija
16925/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt näköjään tieto että 4.4.2023 Milano eli niitä alkaa nyt tippumaan miksi ne aina vuotaa etukäteen eikä bändin itsensä ilmoittamana? ainoa jännittävä seikka on enää että tuleeko Eurooppaan uusia keikkoja ja isompia areenoita<+

Vierailija
16926/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään marraskuussa tänä vuonna on Usan kiertue ainakin Boston ilmoitettu marraskuun lopulle

Vierailija
16927/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrationaalisesti kyllä harmittaa, jos ja kun Usa saa kiertueen ensin, mutta bisnes on bisnestä...

Vierailija
16928/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään marraskuussa tänä vuonna on Usan kiertue ainakin Boston ilmoitettu marraskuun lopulle

Näköjään Montreal Kanada ainakin 24.11 ja sitten Boston 26.11 - no sinällään ei harmita koska ei itsellä ollut lippuja ja tuskin ne edes tulee tuolla kiertueella Suomeen mutta italialaisten puolesta harmittaa niiden kiertupäiviä on siirretty nyt kai 2 vai 3 kertaa. Mutta jos kiertue alkaa syksyllä niin kai sitä ennen tulee uusi albumi?

Vierailija
16929/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irrationaalisesti kyllä harmittaa, jos ja kun Usa saa kiertueen ensin, mutta bisnes on bisnestä...

juu ärsyttävää mutta vielä ennemmän ärsyttää jos niiden keikkalistalla on Venäjä

Vierailija
16930/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ei voitu laittaa Euroopan kiertuetta syksyyn? eikä enää syyksi käy koronasäädökset koska en usko että korona tilanne voi olla täällä pahempi kuin Usassa. Ainakin muutama italialainen fani on tosi vihainen niiden (tai oikeastaan levy-yhtiön ja managerien) prioriteeteistä.

Vierailija
16931/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki olisi ollut vaikea löytää keikkapaikkoja Euroopasta syksyllä koska monet artistit olivat jo siirtäneet syksyyn Euroopan kiertueitaan mutta olisi luullut että edes Italia olisi saanut keikat tänä vuonna.

Ainakin Prahan keikka on jo vuotanut (en löytänyt kyllä päivää) onkohan Tallinna jo tiedossa?

Vierailija
16932/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta

Dami laittanut Twitteriin jonkin kuvan nudevaroituksella.

EN saa auki. Saatteko te?

Se on yksi monista feikki-Damianotileistä jotka sekoittaa pakkaa fanitwitterissä, se on ihan kiusallaan vaan kuva sensuroidusta kuvasta :D

Vierailija
16933/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Varsova Puola on 15.2.2023 eli Tallinna kai samoihin aikoihin? no toivotaan todellakin että korona on silloin ohi tai ei ainakaan ole rajoituksia ettei tulis taas siirtoa.

Vierailija
16934/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Varsova Puola on 15.2.2023 eli Tallinna kai samoihin aikoihin? no toivotaan todellakin että korona on silloin ohi tai ei ainakaan ole rajoituksia ettei tulis taas siirtoa.

toi päivä ei pitänyt paikkaansa eli uudet keikat Tanska ja Espanja sai keikan mutta Suomi taas unohdettiin

https://8iunie.tumblr.com/post/679350220035883008

Vierailija
16935/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toi päivä ei pitänyt paikkaansa eli uudet keikat Tanska ja Espanja sai keikan mutta Suomi taas unohdettiin

https://8iunie.tumblr.com/post/679350220035883008

Osasin odottaa ettei keikkaa tule Suomeen joten täytyy vaan nauttia bändistä videoiden kautta ja toivoa että tulisivat ensi vuoden kesällä Suomen festareille koska tänä vuonna eivät tule.

Mutta toivoin edes jotain infoa uudesta musiikista:/

Vierailija
16936/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee ehkä epäsuosittu kommentti, mutta mä oon kyllästynyt Måneskiniin 🙄. Puoli vuotta jaksoin fanittaa ja ihastella ja kuunnella niiden musiikkia lähes päivittäin. Mutta kun heiltä ei tule ollenkaan uutta musiikkia (no joo , yksi uusi biisi on tullut mutta sekin on mun mielestä huonohko), eikä ole mitään saumaa päästä keikoille niin jotenkin ei oikein enää innosta. Toki Damiano on edelleen komea ja ihana ja kaikkea.

Mut siis miksi ne on peruneet keikkojaan? Koronan takia vai? Keikkaileehan muutkin bändit.

T. Eräs vanha ketjulainen

Vierailija
16937/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin harmissani siitä, että USA saa keikat ennen Eurooppaa 😭

MUTTA:

Tallinnan-keikka on 19.5.2023 ja se on koko kiertueen viimeinen ja tietenkin varmasti erityisen mahtava!

JA VIELÄ:

Tallinnan keikalle tulee lisälippuja myyntiin huomisesta alkaen.

BONUS:

Venäjän keikat on tietenkin peruttu.

Vierailija
16938/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee ehkä epäsuosittu kommentti, mutta mä oon kyllästynyt Måneskiniin 🙄. Puoli vuotta jaksoin fanittaa ja ihastella ja kuunnella niiden musiikkia lähes päivittäin. Mutta kun heiltä ei tule ollenkaan uutta musiikkia (no joo , yksi uusi biisi on tullut mutta sekin on mun mielestä huonohko), eikä ole mitään saumaa päästä keikoille niin jotenkin ei oikein enää innosta. Toki Damiano on edelleen komea ja ihana ja kaikkea.

Mut siis miksi ne on peruneet keikkojaan? Koronan takia vai? Keikkaileehan muutkin bändit.

Ymmärrän oikein hyvin ns. kyllästymisen. Kun ainoa uusi materiaali on ollut Begginin veivaamista amerikkalaisissa talk show'issa niin ihasteltavaa on ollut kovin vähän. Eikä uutta musaakaan ole tullut.

Kiertue siirtyi, koska sen piti alkaa helmikuun alussa jolloin monessa maassa oli vielä tuhansien katsojien keikat kiellettyjä. Ja uusia päivämääriä ei voitu heti ilmoittaa, kun Ukrainan sota tuli vielä entisestään monimutkaistamaan asioita.

Vierailija
16939/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vielä kyllästynyt mutta pelkään että kyllästyn koska ei ole mahdollisuutta nähdä niitä livenä ja pelkään että ne unohtaa täysin italian kielen tehdessään musaa

Vierailija
16940/22161 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen valitettavasti vähän kyllästynyt. Tai jaksan kyllä katsella vanhoja keikkapätkiä Youtubesta(siis jostain vuodelta 2019), mutta uudemmat ei mun mielestä vaan ole yhtä hyviä.