Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Hah vanha insta-tarina Damiano bensa-asemalla
https://twitter.com/StoriesManeskin/status/1473294491880759299
Onkohan Damiano ostanut punasia ruusuja tyttöystävälleen? Gion insta-tarinassa oli vaan kuva ruusuista ja punanen sydän
Softiano (toinen kuva sunnuntain tilaisuudesta)
Vierailija kirjoitti:
Softiano (toinen kuva sunnuntain tilaisuudesta)
Hah toi on niin eri mies kuin se joka kekkuloi lavalla pelkkä niittikalukukkaro päällä.
Ethanista paparazzikuvia (mm. maneskin.rus instassa) jonkiun Lauran kanssa (ihan pussauskuvia) eli se L-tatuointi liittyy siihen Lauraan?
ooh Ethan ja nuori rakkaus lol harmi vaan että paparazzit kuvaa niitä (tosin pitäisi tietää että jos julkisesti liikkuu niin aina voi olla kuvaajia paikalla)
Twitterissä jotkut fanit jaksaa olla 'huolissaan' kun Damiano ei ole ollut bändin kanssa yhdessä tällä viikolla 24/7 (no tuskin ne muutkaan on ollut koko aikaa yhdessä) ja kun toiset yrittävät puolustaa että se haluaa varmaan viettää aikaa ystäviensä ja tyttöystävän/perheen kanssa niin ainakin yksi fani väitti että ei se ole ollut niidenkään kanssa - siis tietääkö joku fani muka jotain mitä muut ei tiedä?
Ainakin sunnuntaina (kun muut oli studiolla/tatuointeja ottamassa) se oli Giorgian ja sen ystävän Federikan kanssa siellä tilaisuudessa mistä siitä on kuvia.
Siis en ymmärrä tota valitusta tuntuu kuin jotkut fanit haluaisi niiden asuvan 24/7 yhdessä ja viihdyttävän heitä!
Vierailija kirjoitti:
ooh Ethan ja nuori rakkaus lol harmi vaan että paparazzit kuvaa niitä (tosin pitäisi tietää että jos julkisesti liikkuu niin aina voi olla kuvaajia paikalla)
Twitterissä jotkut fanit jaksaa olla 'huolissaan' kun Damiano ei ole ollut bändin kanssa yhdessä tällä viikolla 24/7 (no tuskin ne muutkaan on ollut koko aikaa yhdessä) ja kun toiset yrittävät puolustaa että se haluaa varmaan viettää aikaa ystäviensä ja tyttöystävän/perheen kanssa niin ainakin yksi fani väitti että ei se ole ollut niidenkään kanssa - siis tietääkö joku fani muka jotain mitä muut ei tiedä?
Ainakin sunnuntaina (kun muut oli studiolla/tatuointeja ottamassa) se oli Giorgian ja sen ystävän Federikan kanssa siellä tilaisuudessa mistä siitä on kuvia.
Siis en ymmärrä tota valitusta tuntuu kuin jotkut fanit haluaisi niiden asuvan 24/7 yhdessä ja viihdyttävän heitä!
Kyse siis tämän fanin twiiteistä
https://twitter.com/DamianosBestie/status/1473652162819342337
reading the comments of this tweet some missed my point here. they did matching tattoos and damiano was not with them (dm for details),they were at the studio rehearsing and he was elsewhere, which is the first time (based on their old stories). 1/2
ja vastaus jollekin:
right?? that’s one of my main points here and i’m happy i’m not the only one who sees this. and if you knew where he was lmao
monet kysellyt siltä mitä se tuolla tarkoittaa ja jäi kyllä muakin uteliaana ihmisenä kiinnostamaan mitä se tarkoittaa..
aww italialainen hylättyjen kissojen ja koirien koti kiittää Damianoa tuesta jota se on antanut heille
Vierailija kirjoitti:
aww italialainen hylättyjen kissojen ja koirien koti kiittää Damianoa tuesta jota se on antanut heille
tääkö on se tyyppi jossa muka on 'evil' energiaa? tää sama juttu on ton järjestön facebookissa
apua mä usein törmään instagrammissa venäläiseen Damianon 'kopioon' ykaar_rus siis se matkii Damianon tatuointejakin lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tääkö on se tyyppi jossa muka on 'evil' energiaa? tää sama juttu on ton järjestön facebookissa
apua mä usein törmään instagrammissa venäläiseen Damianon 'kopioon' ykaar_rus siis se matkii Damianon tatuointejakin lol
Säälittävä tyyppi.😫😩😫😩😫😩
Twitteristä Måneskin Euroviisuissa pätkiä 3. osassa, osan olen nähnyt mutta en muista kaikkia
https://twitter.com/Iamabittoomuch/status/1473960552728776711
Le parole lontane ( översättning till finska)
Artist: Måneskin
Låt: Le parole lontane •Album: Il ballo della vita
Översättningar: azerbajdzjanska, bulgariska, engelska #1
+23 more
översättning till finska
A A
Kaukaiset sanat
Hengität minua kuin ilmaa
sinä päivänä, jona kätken sinut
lauseisiin, joita et kuule
erehdyit rakastamaan minua ikään kuin
maailma olisi huomenna sama kuin eilen
anna minun uskoa, että tämä oli totta
ahdistus kasvaa ja nielen katkeria kyyneleitä
ole kiltti ja anna minun kadota mereen
ne sanat jostain kaukaa, haluaisin huutaa ne sinulle
sillä tunnut niin kaukaiselta, niin kaukaiselta
sillä tunnut niin kaukaiselta
aika polttaa pois kaikki sivut, joilla sinut mainitaan
itketään yhdessä auringossa, kunnes tulee sade
joka vie pois ne ehkä turhatkin sanat
jotka laulamme yhdessä olemalla aivan hiljaa
vie minut jo kotiin, talvi pelottaa ja jalkani alkavat pettää
etkö näe kuinka palelen
Marlena, vie minut kotiin, hymysi on ihmeellinen
mutta jos menetän sinut nyt, en näe enää eteeni
hengität minua kuin ilmaa
sinä päivänä, jona kätken sinut
lauseisiin, joita et kuule
Måneskin - Pyro - en ole tätä versiota nähnyt, laulavat kadulla
Ihana tuo youtubessa oleva spotifyn miten hyvin tunnet bändikaverisi samaten bändi julkaisi tänään behind the scenes Mammamia videon
Hyvää joulua kaikille ihanille ihastelijoille! 🖤💜
-ap
Damianon joulutervehdys oli kyllä söpö.
Vierailija kirjoitti:
Damianon joulutervehdys oli kyllä söpö.
Niin damianomainen.
Saisipa sen joulupukin siirrettyä siitä vähän syrjään.
Ihana kuva, Lego rukka oli varmaan järkyttynyt - ilkialaston isukki pakotti syliin.. aika hellyttävän näkönen joulupukki
Tavallaan kiva että ovat saaneet rauhassa tehdä musiikkia ilman somepaineita, mutta olisihan se ihana nähdä kuvia, kun vieroitusoireet alkaa olla jo melko pahoja 🙈