Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Ajatelkaa, jos puhelimenne soisi ja siellä olisi Damiano..... miten reagoisitte?
Vierailija kirjoitti:
tässä muuten se esitys, joo ymmärrän jotkut kommentit vaikka Damianon vaatteesta (vaikka paini on tosi suosittu urheilulaji jenkeissä jopa konservatiivisimmissakin piireissä joten mitä vikaa asussa lol) mutta monet kommentit että se ei osaa laulaa omg mitä??
Tällainen tekee niin hyvää amerikkalaisille. Kaksinaismoralismin luvatulle maalle. Me Euroopassa pidetään Måneskin mielellään vain meidän ilona :)
Vierailija kirjoitti:
tässä muuten se esitys, joo ymmärrän jotkut kommentit vaikka Damianon vaatteesta (vaikka paini on tosi suosittu urheilulaji jenkeissä jopa konservatiivisimmissakin piireissä joten mitä vikaa asussa lol) mutta monet kommentit että se ei osaa laulaa omg mitä??
Se viimeaikojen rocki-lisäys äänenkäytössä voi johtaa tuohon tulkintaan.. Kun siinä äänessä olisiko tarpeeksi raspia ilman mitään ylimääräistä yritystäkin, ja soisi kauniin melodisesti ymmärtämättömienkin korviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tekee niin hyvää amerikkalaisille. Kaksinaismoralismin luvatulle maalle. Me Euroopassa pidetään Måneskin mielellään vain meidän ilona :)
Joku olikin napakasti kommentoinut että puolialastomat naiset esiintymässä on ihan arkipäivää ja OK, joten miksi sitten ei miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa meillä täällä hiljaista.
Fandomissa spekuloidaan postasiko Victoria kuvan muuten vain, vai alkaako siitä taas kaikkien sarja joka tarkoittaisi jotakin.
Tää perinteinen ”ennen joulua koko maailma valmiiksi töissä” on vähän häirinnyt fanitusta viime aikoina. Mutta täällä ollaan, vaikka ei olla kauheasti ehditty postailemaan 😘
Jep, sama kiirus päällänsä täällä - eilen taisi olla eka päivä puoleen vuoteen, kun en ehtinyt edes piipahtaa ketjussa missään vaiheessa, karmeaa! 😬
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, jos puhelimenne soisi ja siellä olisi Damiano..... miten reagoisitte?
Pyytäisin käymään ja esittelemään ihan henkilökohtaisesti että miten ne nudet peiliselfiet oikeaoppisesti otetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa meillä täällä hiljaista.
Fandomissa spekuloidaan postasiko Victoria kuvan muuten vain, vai alkaako siitä taas kaikkien sarja joka tarkoittaisi jotakin.
Tää perinteinen ”ennen joulua koko maailma valmiiksi töissä” on vähän häirinnyt fanitusta viime aikoina. Mutta täällä ollaan, vaikka ei olla kauheasti ehditty postailemaan 😘
Jep, sama kiirus päällänsä täällä - eilen taisi olla eka päivä puoleen vuoteen, kun en ehtinyt edes piipahtaa ketjussa missään vaiheessa, karmeaa! 😬
-ap
Melkein viikon ehtinyt käydä vain nopeasti vilkaisemassa täällä. Ei jää työpäivinä aikaa palstailla (hehe) ja vapaa-aika menee joulun valmisteluun tai kaiken maailman kissanristiäisiin.
PATONKIOSASTON JOULUKALENTERI, luukku 1:
https://biografieonline.it/img/bio/gallery/e/Ethan_Torchio_2.jpg
Vierailija kirjoitti:
PATONKIOSASTON JOULUKALENTERI, luukku 1:
https://biografieonline.it/img/bio/gallery/e/Ethan_Torchio_2.jpg
Kiitos tästä! Saadaankohan tänä vuonna Måneskinin joulukuvaa? Aiemminhan meitä on hemmoteltu mm Damianon takapuolella ja Ethanin tonttulakkikuvalla….
https://twitter.com/slave4maneskin/status/1465680920686604292?s=21
siis onko joku teistä nähnyt Ryan Tedderin instatarinat kun sillä on tarina studiolta ja sitten nopeesti näkyy joku siellä laulukopissa (vai mikä se on nimeltään) ja se näyttää yhtäkkiä että voisi olla Damiano? koska en oikein usko että se ois vain lomailemassa Thomaksen kanssa siis ainakin mua v..tais jos mun poikkis jättäis mut yksinään tekemään muuton ja itse jäis vaan hengailemaan jonnekin kauas maailmalle.. ja näyttäis ettei se ainakaan viel ole kotona ja kun sopivasti se niiden tuottajakin on siellä jenkeissä toki se ei välttämättä liity Tedderiin vaan johonkin muuhun projektiin
Mitä ihailemista 168cm mittaisessa niljakkaassa rääpäleessä on?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko kenties itseäsi? Damiano Davidiin ko. määreet ei osu.
Vierailija kirjoitti:
siis onko joku teistä nähnyt Ryan Tedderin instatarinat kun sillä on tarina studiolta ja sitten nopeesti näkyy joku siellä laulukopissa (vai mikä se on nimeltään) ja se näyttää yhtäkkiä että voisi olla Damiano? koska en oikein usko että se ois vain lomailemassa Thomaksen kanssa siis ainakin mua v..tais jos mun poikkis jättäis mut yksinään tekemään muuton ja itse jäis vaan hengailemaan jonnekin kauas maailmalle.. ja näyttäis ettei se ainakaan viel ole kotona ja kun sopivasti se niiden tuottajakin on siellä jenkeissä toki se ei välttämättä liity Tedderiin vaan johonkin muuhun projektiin
katsoin uudestaan ei se taida olla Dami mutta irveen hiljaa ovat somessa olleet thomaksen kanssa
saa nähdä tuleeko tänään muilta kuvaa Vicin jatkoksi
Vierailija kirjoitti:
Pakottaisin tulemaan suomeen ensi vuonna ja tarjoisin majoituksen kesämökilläni heille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin käymään ja esittelemään ihan henkilökohtaisesti että miten ne nudet peiliselfiet oikeaoppisesti otetaan
Yhdessä sitten ottaisitte niitä?
Vierailija kirjoitti:
No eihän tässä sellaista olekaan kyse. Kyllä nyt ahdistaa jotain tällainen ketju. Get a life.
Toivottavasti somehiljaisuus tarkoittaa lepotaukoa! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ei se mustakaan ole Damiano. Mutta en myöskään usko että olisivat ihan muuten vaan jenkeissä tuollaisella kokoonpanolla, jotain siellä tehdään. Toivottavasti ehtivät kuitenkin vähän vapaa-aikaakin pitää välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mustakaan ole Damiano. Mutta en myöskään usko että olisivat ihan muuten vaan jenkeissä tuollaisella kokoonpanolla, jotain siellä tehdään. Toivottavasti ehtivät kuitenkin vähän vapaa-aikaakin pitää välissä.
En löytänyt parempaa videota, mutta tässäkin tulee ilmi, että yhteistyö Ryan Tedderin kanssa on ollut suunnitteilla.
Ethan on niin superihana tässä pätkässä. Okei, kaikki he ovat, mutta etenkin Ethan, vaatimaton, kaunis ja tavoittamaton (vaikka kuinka jakaisi puhelinnumeroaan!)