Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22162)

Vierailija
15221/22162 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva Thomasista auton takapenkillä pitkällään puku päällä; minkä vanhan bändin kuvasto tai video siitä tulee mieleen?

Sleepy Sleepers?

Vierailija
15222/22162 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ei kun Leningrad Cowboys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15223/22162 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuvoitosta 6 kuukautta, eli kohta juhlistetaan myös ketjun puolivuotista taivalta 🥳

Sen kunniaksi kertaus sen illan parhaista paloista 😍 näistä pari on eri kulmasta kuvattuja kuin mitä olen nähnyt, ja esimerkiksi Ethan ja Damiano ja Victoria valmistautumassa takaisin lavalle menoon, Ethan pitelemässä Damianon kasvoja kämmenten välissä - en muista nähneeni ollenkaan, vaikka jos jonkinlaista koostetta olen katsonut.

https://twitter.com/phoebe_will/status/1462851302573191174

Kiitti linkistä, ihana muistella näitä! Ethanin epäuskoinen voittoilme on kyllä legendaarinen.

-ap

Vierailija
15224/22162 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuvoitosta 6 kuukautta, eli kohta juhlistetaan myös ketjun puolivuotista taivalta 🥳

Sen kunniaksi kertaus sen illan parhaista paloista 😍 näistä pari on eri kulmasta kuvattuja kuin mitä olen nähnyt, ja esimerkiksi Ethan ja Damiano ja Victoria valmistautumassa takaisin lavalle menoon, Ethan pitelemässä Damianon kasvoja kämmenten välissä - en muista nähneeni ollenkaan, vaikka jos jonkinlaista koostetta olen katsonut.

Onko tuolta poistettu jotain vai miksi mä en näe kuin yhden ainoan kuvan? Vai enkö mä vaan osaa käyttää twitteriä?

T. Twitteritön

Vierailija
15225/22162 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolta poistettu jotain vai miksi mä en näe kuin yhden ainoan kuvan? Vai enkö mä vaan osaa käyttää twitteriä?

T. Twitteritön

Aaa, nyt löysinkin kuvat!

Vierailija
15226/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan Photoshopannut esimerkiksi tuota Firenzessä sijaitsevaa MichelAngelon suunnittelemaa Daavid-patsasta sillä tavoin, että sille olisi puettu Damianon esiintymis kuteet päälle ?

Vierailija
15227/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kukaan Photoshopannut esimerkiksi tuota Firenzessä sijaitsevaa MichelAngelon suunnittelemaa Daavid-patsasta sillä tavoin, että sille olisi puettu Damianon esiintymis kuteet päälle ?

Olen nähnyt vain Mammamia-vyön photoshopattuna ko patsaalle, mutta pistäkäähän Photoshop-taitoaineet siskot luovuus kukkimaan 😜

Esim Damianon EMA-asu voisi olla toimiva tai se mummonvirkkaama painiasu 💀

Vierailija
15228/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, fan clubin insta on TAAS raportoitu ja poissa…. Alkaa käydä yksitoikkoiseksi 🙄

Vierailija
15229/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, fan clubin insta on TAAS raportoitu ja poissa…. Alkaa käydä yksitoikkoiseksi 🙄

jep todella käsittämätöntä tekeekö joku kiusaa?

Måneskin on muuten paikan päällä tänään kun Grammy-ehdokkuudet kerrotaan ne itse on kertomassa jonkun ehdokkuuden.

Ja Damiano taas ollut stalkkaamassa twitterissä ja laittanut niitä fanien memejä instaan

Vierailija
15230/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se stylistin instassa silloin nähty lappu jossa luki myös Grammyt tarkoitti varmaan tätä tilaisuutta tänään sillä ei ne varmaan vielä ole Grammy-asuja suunnitellut sen pitäisi näkyöä livenä 

https://twitter.com/thisismaneskin/status/1462966858257207299

Vierailija
15231/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne kaksi kuvakaappausta twitteristä jotka Damiano laittoi instaansa kummassakaan ei ole kuin etunimi ja toinen kuvakaappaus on tunti twiitin jälkeen ja toinen 11 minuuttia sen jälkeen eli onko sillä toinen tili jolla se seuraa noita faneja? tai joku muu joka tekee sen niiden puolesta

Vierailija
15232/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatteko sen 'fanin' joka oli viimeksi Roxyssa keikalla ja kuvas enimmäkseen itseään ja joka photoshoppaa kuvat? no tää lady oli taas AMA:seissa ja kuvas itseään bändiläisten kanssa lol ihmettelen vaan miten se pääsee joka paikkaan vaikka sillä ei ole edes rokotteita (joku fani kuuli silloin Roxyssa kun se selitti että on mukamas alleginen mutta ilmeisesti oli tehnyt kotitestin joka musta ei kyl ole luotettava)  eikä näytä käyttävän maskiakaan? 

Vierailija
15233/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin twitterissä fanclubin yksi pitäjistä sanoi että tällä kertaa ei syynä ole insta tai että he ois postannut jotain ei sallittavaa sinne vaan ilmeisesti joku/jotkut 'ilmiantanut' heidät, siis lapsellista kiusantekoa

Vierailija
15234/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin twitterissä fanclubin yksi pitäjistä sanoi että tällä kertaa ei syynä ole insta tai että he ois postannut jotain ei sallittavaa sinne vaan ilmeisesti joku/jotkut 'ilmiantanut' heidät, siis lapsellista kiusantekoa

Hei oikeesti. Mulle on tullut se dyson-tägäys varmaan kymmenen kertaa ja joka kerta olen ilmiantanut tilin ja estänyt käyttäjän ja sen muut tilit. Ja silti tulee uudestaan.

Eikö instagramin kannattaisi käyttää kaikki energiansa näiden estämiseen mieluummin kuin tällaisen lapsellisen kiusanteon mahdollistamiseen? Puhumattakaan (naisten) nännien kyttäämiseen. Argh.

Vierailija
15235/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti. Mulle on tullut se dyson-tägäys varmaan kymmenen kertaa ja joka kerta olen ilmiantanut tilin ja estänyt käyttäjän ja sen muut tilit. Ja silti tulee uudestaan.

Eikö instagramin kannattaisi käyttää kaikki energiansa näiden estämiseen mieluummin kuin tällaisen lapsellisen kiusanteon mahdollistamiseen? Puhumattakaan (naisten) nännien kyttäämiseen. Argh.

hei sama mäkin sain sen dyson jutun monta kertaa ja ilmiannoin yms. käsittämätöntä miten joku tommonen fani tili joutuu tommosen kiusanteon uhriksi ymmärrän jos tilit poistetaan jatkuvien väärinkäytösten takia mutta kun ei ne tee sitä

bändin porukka on ilmeisesti illalla ollut ihastelemassa auringonlaskua Venicebeachillä ja ainakin joku äijä oli bongannut Thomaksen ja Lavinian ja ottanut itsestään kuvan niiden kanssa, on muuten mielesnkiintoista että Damianoa ei ole kukaan bongannut nyt tuolla (muutenkuin AMA:ssa) ehkä sen trukkikuski lippis hämää lol toki taitavat vältellä Losin niitä paikkoja missä paparazzit kyttää

Vierailija
15236/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päivänä, kun Jumala loi tämän ihanan miehen...hän ei muuta tehnytkään...

Jumala loi katseensa David-patsaaseen ja piti kovin näkemästään.

Jumala ihasteli Michelangelon työtä ja mietti, voisiko luoda samanlaisen ihmisen.

Jumala loi miehelle upean ulkokuoren, taivaallisen äänen, lahjakkuuden vailla vertaa, älykkyyden, huumorintajun ja puhalsi hänelle sydämen täyteen lämpöä ja rakkautta.

Jumala nimesi hänet Davidiksi, mutta olkoon se hänen sukunimensä.

Niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi parhanimman luomistyönsä ihmisille iloksi ja valoksi tähän maailmaan.

Jumala suojele Damianoa, valista kasvosi hänen puoleensa ja ole hänelle armollinen.

Soikoon Damianon upea ääni Jumalan kunniaksi.

Vierailija
15237/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

In nome del Padre, il Figlio i Spirito Santo kirjoitti:

Sinä päivänä, kun Jumala loi tämän ihanan miehen...hän ei muuta tehnytkään...

Jumala loi katseensa David-patsaaseen ja piti kovin näkemästään.

Jumala ihasteli Michelangelon työtä ja mietti, voisiko luoda samanlaisen ihmisen.

Jumala loi miehelle upean ulkokuoren, taivaallisen äänen, lahjakkuuden vailla vertaa, älykkyyden, huumorintajun ja puhalsi hänelle sydämen täyteen lämpöä ja rakkautta.

Jumala nimesi hänet Davidiksi, mutta olkoon se hänen sukunimensä.

Niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi parhanimman luomistyönsä ihmisille iloksi ja valoksi tähän maailmaan.

Jumala suojele Damianoa, valista kasvosi hänen puoleensa ja ole hänelle armollinen.

Soikoon Damianon upea ääni Jumalan kunniaksi.

haha ihana ja niin totta

Vierailija
15238/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittilehti Independent on tehnyt jutun siitä, miten Måneskinin fanit valittaa Beggin'in esittämisestä AMAssa :D Itse juttu on maksumuurin takana.

https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/news/maneskin-am…

Vierailija
15239/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Måneskin on muuten paikan päällä tänään kun Grammy-ehdokkuudet kerrotaan ne itse on kertomassa jonkun ehdokkuuden.

Ja Damiano taas ollut stalkkaamassa twitterissä ja laittanut niitä fanien memejä instaan

Ja se on viimein oppinut ottamaan tilien nimet mukaan varkauksiinsa 🙄

Grammyistä, miten todennäköistä on että pääsee tuohon kertojan virkaan ilman että itse saa ehdokkuutta? Haluan toivoa että erittäin epätodennäköistä.

Vierailija
15240/22162 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on viimein oppinut ottamaan tilien nimet mukaan varkauksiinsa 🙄

Grammyistä, miten todennäköistä on että pääsee tuohon kertojan virkaan ilman että itse saa ehdokkuutta? Haluan toivoa että erittäin epätodennäköistä.

joo oon varma että saavat jonkun ehdokkuuden toivoisin että sais tulokas sekä best rock Performance tai rock album ,ennemmin edes ehdokkuus kun voitto Begginillä (sorry not sorry). ainakin BST ? ja Her ovat paikalla ja oon varma että nekin saa ehdokkuudet