Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22163)

Vierailija
14161/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vici sais alkaa pitää ees rintsikoita päällään, jotenki hutsua tommonen itsensäpaljastelu, vaikka nyt mokomat teipit vähän peittää

Olen myös sitä mieltä, että kauniisti verhoiltu salaisuus on mielenkiintoisempi kuin alaston totuus.

Vicille sopisi paremmin joku nätti toppi tms. Varmasti ei hänen seksikkyytensä siitä kärsisi, päinvastoin....

Vierailija
14162/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vici sais alkaa pitää ees rintsikoita päällään, jotenki hutsua tommonen itsensäpaljastelu, vaikka nyt mokomat teipit vähän peittää

Olen kyllä oikeastaan loppujen lopuksi samaa mieltä. Juuri soi mielessä tuo Dannyn ex heilan laulu Cicciolinaa. Cicciolinahan on Italialainen. Ehkä bändin poikienkin pitäisi esiintyä teipit kriittisimpien paikkojen päällä patonkianatomiaa ajatellen. Tennissukat? Damianohan tykkää muutenkin tennissukista.

Ja Lenita pyörtyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14163/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös sitä mieltä, että kauniisti verhoiltu salaisuus on mielenkiintoisempi kuin alaston totuus.

Vicille sopisi paremmin joku nätti toppi tms. Varmasti ei hänen seksikkyytensä siitä kärsisi, päinvastoin....

Olen tavallaan samaa mieltä niin kauan kuin ulotetaan tämä myös bändin miehiin, paidat päälle ja huonommin istuvat housut. On kiehtovampaa silmälle.

Victorian pointtihan taitaa olla se, että mitään mielenkiintoisempaa ei hänellä pitäisi olla kuin Damianollakaan, samat nännit ja ihoa.

Vierailija
14164/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä oikeastaan loppujen lopuksi samaa mieltä. Juuri soi mielessä tuo Dannyn ex heilan laulu Cicciolinaa. Cicciolinahan on Italialainen. Ehkä bändin poikienkin pitäisi esiintyä teipit kriittisimpien paikkojen päällä patonkianatomiaa ajatellen. Tennissukat? Damianohan tykkää muutenkin tennissukista.

Ja Lenita pyörtyy...

Saattaisi moni meistäkin pyörtyä jos Måneskinin pojat vetäisi Red Hot Chili Peppers-tyyliin keikan pelkät tennissukat patonkien peittona 🤭

Vierailija
14165/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Lenita pyörtyy...

Saattaisi moni meistäkin pyörtyä jos Måneskinin pojat vetäisi Red Hot Chili Peppers-tyyliin keikan pelkät tennissukat patonkien peittona 🤭

Löytyisiköhän Ethanille tarpeeksi kookasta sukkaa...

Anteeksi, poistun —>

Vierailija
14166/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallaan samaa mieltä niin kauan kuin ulotetaan tämä myös bändin miehiin, paidat päälle ja huonommin istuvat housut. On kiehtovampaa silmälle.

Victorian pointtihan taitaa olla se, että mitään mielenkiintoisempaa ei hänellä pitäisi olla kuin Damianollakaan, samat nännit ja ihoa.

Totta tuokin pointti. Mun silmä vaan etsii tietyistä Mån asuista raameja. Nudet asut kaipaisivat jotain tummaa lisuketta huomion kohdistamiseksi.

Vicillä ne tummat rintsikat olivat nätit.

Jos pojat olisivat siellä pelkkä patonki puettuna tennissukkaan, niin ei se olisi edes sksikästä, tyrkkyä pikemminkin.

Vierailija
14167/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Lenita pyörtyy...

Löytyisiköhän Ethanille tarpeeksi kookasta sukkaa...

Anteeksi, poistun —>

Pitäisköhän meidän fanien neulasta joku joulusukka Ethanille, tiedetään suht tarkkaa kokoki🐍

Vierailija
14168/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14169/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kertomaan, että mulle kelpaa Måneskin enemmän puettuna, vähemmän puettuna, öljyttynä, verisenä, siistinä, meikattuna, ilman meikkiä, sotkuisena, mummonkalsareissa, puvuissa, ilman vaatteita... Hupsista.

Vierailija
14170/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis toi kuva missä Damiano hyppää yleisöön apua

https://www.instagram.com/p/CVlAYayjGvR/

twitterissä puhuivat tosta kuvasta missä  Ethan syö pitsaa että siinä on kolu lappu ja päivämäärä 30.10 ja jotain kellonaikoja,

joo oct 30  5 PM (PT)  ja 8 PM (ET) viittaa usan kellonaikoihin jotkut uskoo että ne lämppää Harry Stylesiä Nykissä silloin (lol noi tyypit on Harry-faneja, musta taas noi kellonaijat ei sovi) toiset taas puhuvat videon julkasusta ja se liittyis siihen Cruellaan ja joku taas veikkas että julkaisisivat Usan kiertueen aikataulun

Mitä PT ja ET tarkoittavat?

Pacific Time ja Eastern Time. Tuo on klo 3 yöllä sunnuntaina Suomen aikaa.

Ok, kiitos!

Patonki Time ja Ethan Time.

Mitä "faneja" te täällä olette, kun ette edes perusasioita hallitse :(

Vierailija
14171/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain kertomaan, että mulle kelpaa Måneskin enemmän puettuna, vähemmän puettuna, öljyttynä, verisenä, siistinä, meikattuna, ilman meikkiä, sotkuisena, mummonkalsareissa, puvuissa, ilman vaatteita... Hupsista.

Tähän mielipiteeseen voinee moni yhtyä. 🙏

-ap

Vierailija
14172/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko amerikkalainen fanikunta muuten erilaista, kuin eurooppalainen? Venäläisissä faneissahan ainakin havaittiin eroavaisuuksia.

Oltaiskihan me suomalaiset jotenkin omalaatuisia faniryhmänä? Unohdetaan nyt ne patongit ja tennissukat...

Vierailija
14173/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaiskihan me suomalaiset jotenkin omalaatuisia faniryhmänä?

Hyvä kysymys! Onko Suomessa edes aktiivista faniklubia? En tunne itse muita suomalaisia Må-faneja kuin tämän ketjun mammat.

Vierailija
14174/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko amerikkalainen fanikunta muuten erilaista, kuin eurooppalainen? Venäläisissä faneissahan ainakin havaittiin eroavaisuuksia.

Oltaiskihan me suomalaiset jotenkin omalaatuisia faniryhmänä? Unohdetaan nyt ne patongit ja tennissukat...

Muiden ketjuissa varmaan saa keskustella ilman iddeoottimaista sensuuria?

Vierailija
14175/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltaiskihan me suomalaiset jotenkin omalaatuisia faniryhmänä?

Hyvä kysymys! Onko Suomessa edes aktiivista faniklubia? En tunne itse muita suomalaisia Må-faneja kuin tämän ketjun mammat.

Aika uskaliasta väittää tuntevansa joku tästä ketjusta ;D

Samoin se, että ketjussa on pelkkiä mammoja.

Vierailija
14176/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun teinityttöni puhuu, että kyllä Måneskin on susoittu heidän keskuudessaan. 

Vierailija
14177/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on oma fanclub joka kertoo olevansa recognised by Sony.

Ei ne kyllä tiedä mitään enempää kun ”normifanitkaan” eli tuskin ovat sonyn tms kanssa kovinkaan paljon tekemisissä.

Vierailija
14178/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Robin inspiroitunut Damianon tyylistä. Näyttää omaan silmään jotenkin saman tyyliseltä, mutta ei niin 'synkältä' versiolta. Ehkä se on vain tuo oman feminiinisen puolen korostaminen. 🤔

Vierailija
14179/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Suomessa on oma fanclub joka kertoo olevansa recognised by Sony.

Ei ne kyllä tiedä mitään enempää kun ”normifanitkaan” eli tuskin ovat sonyn tms kanssa kovinkaan paljon tekemisissä.

joo se 'recognised' taitaa olla se että Sony seuraa niitä instassa 

Vierailija
14180/22163 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden ketjuissa varmaan saa keskustella ilman iddeoottimaista sensuuria?

"winner", tuo sun hyökkäys ketjun ainoiden nimimerkillä kirjoittavien kimppuun on säälittävää. Uskoisit jo, ettei sun häirikköviestejä halua kukaan täällä lukea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme