Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset alushousut 😬😬😬
toivottovasti sillä oli ees parvekkeen ovi auki kun sisällä poltti he mutta tostakin huomaa että toi on aikalailla ollut Gion sisustama koti mm. sen omia kuvia vaan seinällä . odotan mielenkiinnolla mimmonen se niide uus kämppä on (jos nyt postailee sitten sieltä paljoa, saattaahan sillä olla siellä erikseen joku huone mistä tekee tarnoitaan)
Eikös se ollut niin että Damiano ei halua kotiinsa parveketta, sivuhuomautuksena 😄
Giorgia on kyllä tosi huolettomasti kuvannut aiempia asuntojaan, saa nähdä saako suuri julkisuus varovaisemmaksi uuden kanssa.
Ihan kun ne olis nyt avanneet jonkun julkisuustulpan, Damiano on jakanut (selvästi Giorgian ottamia) kuvia joissa on taustaa kotoa, Giorgia juttelee Må-fanien kanssa twitterissä ja niin edelleen.
Perusteliko parvekkeettomuuden ihannointia mitenkään? Olen ollut näkevinäni nykyisessä asunnossaan parvekkeen. Ehkä fanien on hyvä luulla, että asuvat parvekkeettomassa talossa. Tai toisin päin.
Se oli joku kohtalaisen tuore haastattelu, ehkä alkuvuodelta, missä Damiano vitsaili korkeanpaikan- ja parvekekammostaan (yritti mm. parantaa pelkoaan laskuvarjohypyllä, pahensi kai asiaa 😄) ja sanoi asuvansa maantasolla, koska parvekkeet on kamalia tms, en muista tarkemmin.
Parvekepelkohan näkyi siinä kesäisen palkintotilaisuuden parvekekäynnissä Roomassa.
Ikkunanäkymien perusteella ei olisi maantasolla kuitenkaan...Kissat on usein ikkunalaudalla, siitä näkymä ulos.
Aloin miettiä samaa. Joko haastattelu oli siltä ajalta kun olivat vielä piilossa ja D valehteli suoraan kaikesta asiaa sivuavasta (kuten toisessa haastattelussa yksinasumisesta) tai sitten tosiaan jossain on (ollut) omakin kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset alushousut 😬😬😬
toivottovasti sillä oli ees parvekkeen ovi auki kun sisällä poltti he mutta tostakin huomaa että toi on aikalailla ollut Gion sisustama koti mm. sen omia kuvia vaan seinällä . odotan mielenkiinnolla mimmonen se niide uus kämppä on (jos nyt postailee sitten sieltä paljoa, saattaahan sillä olla siellä erikseen joku huone mistä tekee tarnoitaan)
Eikös se ollut niin että Damiano ei halua kotiinsa parveketta, sivuhuomautuksena 😄
Giorgia on kyllä tosi huolettomasti kuvannut aiempia asuntojaan, saa nähdä saako suuri julkisuus varovaisemmaksi uuden kanssa.
Ihan kun ne olis nyt avanneet jonkun julkisuustulpan, Damiano on jakanut (selvästi Giorgian ottamia) kuvia joissa on taustaa kotoa, Giorgia juttelee Må-fanien kanssa twitterissä ja niin edelleen.
Perusteliko parvekkeettomuuden ihannointia mitenkään? Olen ollut näkevinäni nykyisessä asunnossaan parvekkeen. Ehkä fanien on hyvä luulla, että asuvat parvekkeettomassa talossa. Tai toisin päin.
Se oli joku kohtalaisen tuore haastattelu, ehkä alkuvuodelta, missä Damiano vitsaili korkeanpaikan- ja parvekekammostaan (yritti mm. parantaa pelkoaan laskuvarjohypyllä, pahensi kai asiaa 😄) ja sanoi asuvansa maantasolla, koska parvekkeet on kamalia tms, en muista tarkemmin.
Parvekepelkohan näkyi siinä kesäisen palkintotilaisuuden parvekekäynnissä Roomassa.
Ikkunanäkymien perusteella ei olisi maantasolla kuitenkaan...Kissat on usein ikkunalaudalla, siitä näkymä ulos.
joo totta mutta muutama fani puhui samasta aiheesta twitterissä ja tää fani tiesi että eivät asu yhdessä virallisesti vaikka Damiano enimmäkseen tuolla asustelee nykyään että sillä ois oma kämppä myös
En ole koskaan ollut kiinnostunut kenenkään parvekkeista enkä pahemmin sisustuksestakaan ja täällä nyt pohdin sellaistakin, huh kun tämä pistää ihmisen pyörälle 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen että ovat hommanneet tuon asunnon yhdessä kun G muutti Roomaan noin puolitoista vuotta sitten, ja D on asunut sitä ennen vanhemmillaan. Ehkei Damiano ole niin innostunut sisustuksesta, ja yhden videon perusteella G vain siirsi kaikki kamansa sinne, ja Daminanolla tuskin oli mitään valmiina.
G sanoi minusta, että on asunut kuusi vuotta omillaan, se oli tarpeeksi ja nyt on hyvä. Hänhän täyttää pian 26, ja on lähtenyt kotoa oman kertomunsa mukaan 16-vuotiaana, eli kai jossain välissä on ehtinyt asua jonkun toisenkin kanssa? En siis tiedä.
On ollut pitkään toisenkin karvaturrin kanssa. Vanhassa instatilissään, jota itse seuraa, löytyy historiaa. On itse viitannut viimeaikoina vanhaan tiliinsä, josta on poiminut kuvia. Sieltä löytyy myös D ja G ensimmäinen kuva (vuodelta 2014?), jossa D taitaa olla fanina kuvassa... Muistan alkukirjaimet: lasolitude
kiitos tästä vanhan ig:n tiedosta oon miettinytkin mistä toi niiden yhteiskuva on eli jotkut fanit ilmeisesti joskus ton ig:n bonganneet, on muuten niin erilainen insta toi vanha (toki ollut silloin nuorempi) ja nykyinen poikaystävä on kyllä enemmän mun mieleen lol
Siinä välissä Giolla oli myös joku lyhyempi suhde vaalean pitkätukan kanssa, joka näkyy aikajanalla vähän aikaa.
nopeesti selailin sen vanhaa instaa niin Damiano on tykkäillyt ainakin sen jostain kuvista v,2015 jotenkin mielenkiintoista ja koska olen hemmetin utelias niin haluisin oikeesti tietää enemmän
Ihastusta siis on ollut ilmassa ainakin D puolelta jo, kun olivat vielä varattuja. Ja muutenkin kai olivat toisilleen melko tuntemattomia noin käytännössä? Musiikkipiireissä, kuvauksissa ehkä tavanneet? Giohan on ollut monilla musavideoilla ja x:llä musapiiriä myös.
Damiano on ollut vuonna 2015 16-vuotias, ja vasta tavannut bändikaverinsa ensimmäistä kertaa. Tuo käyttäjänimi/tili Ykaaar on myös paljon uudempi, tarkoittaako että on käynyt jälkikäteen tykkäämässä, vai miten se toimii? Ainakin Victorian instassa Damiano on noina aikoina tägätty toiseen tiliin, eikä se tili ole enää käytössä. Kunhan ihmettelen, kun en yhtään tajua!
G on myös laittanut siihen itsensä ja Damianon kuvaan sellaiset hashtagit, että olettaisin että tunsivat toisensa jo silloin. Juu, liian utelias olen minäkin!!
Niin ja se yhteiskuva on vuodelta 2014. D on 15-vuotias? Pakko kai heidän on ollut tuntea jotain kautta muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
G on myös laittanut siihen itsensä ja Damianon kuvaan sellaiset hashtagit, että olettaisin että tunsivat toisensa jo silloin. Juu, liian utelias olen minäkin!!
Tunsivat sieltä ask.fm:sta, jossa kumpikin oli suosittuja.
Tuohon parvekepohdiskeluun voisin lisätä, että olen olettanut ettei nykyinen Gion asunto olisi maantasolla, koska sinne muuttaessaan hän oli postannut instaan, että aloittaa monimutkaisen suhteen hissin kanssa 🤔 Ja jotain hissinpeiliselfieitä on laitellutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon parvekepohdiskeluun voisin lisätä, että olen olettanut ettei nykyinen Gion asunto olisi maantasolla, koska sinne muuttaessaan hän oli postannut instaan, että aloittaa monimutkaisen suhteen hissin kanssa 🤔 Ja jotain hissinpeiliselfieitä on laitellutkin.
ai niin toi ask.fm ja joo tohon että voi olla että Damiano on myöhemmin käynyt tykkäämässä niistä kuvista ei ois eka joka tekee niin lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset alushousut 😬😬😬
Aloin miettiä samaa. Joko haastattelu oli siltä ajalta kun olivat vielä piilossa ja D valehteli suoraan kaikesta asiaa sivuavasta (kuten toisessa haastattelussa yksinasumisesta) tai sitten tosiaan jossain on (ollut) omakin kämppä.
Mä uskon, että on asunut vanhemmillaan ennen tuota. Se on niin tavallista Italiassa muutenkin, kun asuntoja ei ole samalla tapaa kuin täällä, ovat kalliita. Italiassa ei ole epätavallista asua kotona vaikka 30 vuotiaaksi. Asunnotkin on hyvin erilaisia pohjaratkaisuiltaan, kuin täällä. Katsokaa vaikka myynti-ilmoituksia. D vanhemmat asuu kai vielä tuolla samalla alueella, millä muutenkin pyörivät edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanit siis löysivät toisensa netissä 😍 No noissa musa-julkkispiireissä ja muotipiireissä ovat voineet kyllä törmäillä.
nää on ihania kuvia Damianosta studiossa kun ovat nauhoittaneet Mammamiaa
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1446868156795035662
Vierailija kirjoitti:
Nuoret parit tosiaan voi asua pitkään toisen vanhempien nurkissa Italiassa. Taloissa voi olla vaikka kolme kerrosta ja vaikka mitä uloketta ja huonetta, parvea, sopukkaa, parveketta, ulkotilaa. Huonekaluja voi olla vaikeampi määritellä. Ja löytyy yksityistä omaa tilaa eri sukupolville.
Siis huoneLUKUJA! Aiemmin joku puhui sängystä, no ainahan tämä näyttää menevä noihin huonekaluihin.. Kaikenmoisi kaluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen että ovat hommanneet tuon asunnon yhdessä kun G muutti Roomaan noin puolitoista vuotta sitten, ja D on asunut sitä ennen vanhemmillaan. Ehkei Damiano ole niin innostunut sisustuksesta, ja yhden videon perusteella G vain siirsi kaikki kamansa sinne, ja Daminanolla tuskin oli mitään valmiina.
G sanoi minusta, että on asunut kuusi vuotta omillaan, se oli tarpeeksi ja nyt on hyvä. Hänhän täyttää pian 26, ja on lähtenyt kotoa oman kertomunsa mukaan 16-vuotiaana, eli kai jossain välissä on ehtinyt asua jonkun toisenkin kanssa? En siis tiedä.
On ollut pitkään toisenkin karvaturrin kanssa. Vanhassa instatilissään, jota itse seuraa, löytyy historiaa. On itse viitannut viimeaikoina vanhaan tiliinsä, josta on poiminut kuvia. Sieltä löytyy myös D ja G ensimmäinen kuva (vuodelta 2014?), jossa D taitaa olla fanina kuvassa... Muistan alkukirjaimet: lasolitude
kiitos tästä vanhan ig:n tiedosta oon miettinytkin mistä toi niiden yhteiskuva on eli jotkut fanit ilmeisesti joskus ton ig:n bonganneet, on muuten niin erilainen insta toi vanha (toki ollut silloin nuorempi) ja nykyinen poikaystävä on kyllä enemmän mun mieleen lol
Siinä välissä Giolla oli myös joku lyhyempi suhde vaalean pitkätukan kanssa, joka näkyy aikajanalla vähän aikaa.
nopeesti selailin sen vanhaa instaa niin Damiano on tykkäillyt ainakin sen jostain kuvista v,2015 jotenkin mielenkiintoista ja koska olen hemmetin utelias niin haluisin oikeesti tietää enemmän
Ihastusta siis on ollut ilmassa ainakin D puolelta jo, kun olivat vielä varattuja. Ja muutenkin kai olivat toisilleen melko tuntemattomia noin käytännössä? Musiikkipiireissä, kuvauksissa ehkä tavanneet? Giohan on ollut monilla musavideoilla ja x:llä musapiiriä myös.
Damiano on ollut vuonna 2015 16-vuotias, ja vasta tavannut bändikaverinsa ensimmäistä kertaa. Tuo käyttäjänimi/tili Ykaaar on myös paljon uudempi, tarkoittaako että on käynyt jälkikäteen tykkäämässä, vai miten se toimii? Ainakin Victorian instassa Damiano on noina aikoina tägätty toiseen tiliin, eikä se tili ole enää käytössä. Kunhan ihmettelen, kun en yhtään tajua!
Sekin on mahdollista, että on vain muuttanut tilin nimen ja poistanut tai arkistoinut vanhat julkaisunsa ennen julkisuutta. Ei kuulemma ole ollut yhtään aktiivinen julkaisuissa, joten ei niitä varmaan aiemmin ole juuri mitään ollutkaan?
Varsin kivat nuo valkoiset alushousut 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on mahdollista, että on vain muuttanut tilin nimen ja poistanut tai arkistoinut vanhat julkaisunsa ennen julkisuutta. Ei kuulemma ole ollut yhtään aktiivinen julkaisuissa, joten ei niitä varmaan aiemmin ole juuri mitään ollutkaan?
Ainakin se vanha tili minkä olen Victorian kuvissa nähnyt, on edelleen olemassa mutta julkaisuja ei ole. Voi tietysti olla että on ollut useita eri tilejä, mutta julkaisut nykyisellä alkaa julkisuuden kynnykseltä.
Muistaakseni Euroviisujen jälkeen jossakin somessa näin kommentteja siitä, että bändiläisten/bändin tililtä poistettiin jonkun verran vanhoja julkaisuja voiton jälkeen.
Keskustelu eteni kivasti alushousuista parvekkeisiin ja asuntojen pohjaratkaisuihin. 😊
Kun Giorgiasta nyt kerta puhutaan, niin miksiköhän ei korosta esim. rintojaan ollenkaan kuvausten ulkopuolella, vaan tyytyy olemaan vaatimattoman näköinen kuin moni muu
Mun mielestä D oli ehkä hieman hermostunut ? tuossa Berliinin show'ssa. Jännittikö sinkun vastaanotto vai oliko niin pieni/intiimi tilaisuus? D tuntuu kukoistavan isoilla lavoilla, mutta haastattelut ja pienet keikat hermostuttavat (plus bileet).
musta oli hauska sattuma että Damiano esittelee kalsareitaan ja Giorgia twitterissä kertoo käyneensä ostoskeskuksessa etsimässä mekkoa johonkin viralliseen työtilaisuuteen huomiseksi mutta ei löytänyt mekkoa vaan mielettömät alusvaatteet lol
Vanhemmilla asumisesta, olen aika varma että se Thomasin Mammamia-tanssivideo ja vieressä seisova Ethan sekä nukkuva Damiano shoppailupäivän jälkeen oli Victorian kotoa. Sama parveke kuin vuosien takaisissa parveke-covereissa ja vuosien varrelta on kuvia ja stooreja samoilta parvekkeenovilta. Victoria siis ainakin taitaa kuulua vanhempien luona asuviin. Samoin Thomasin kitarastoori oli samasta huoneesta joka näkyy vanhoissakin julkaisuissa :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä D oli ehkä hieman hermostunut ? tuossa Berliinin show'ssa. Jännittikö sinkun vastaanotto vai oliko niin pieni/intiimi tilaisuus? D tuntuu kukoistavan isoilla lavoilla, mutta haastattelut ja pienet keikat hermostuttavat (plus bileet).
Itse musiikkiosioissa ei mun mielestä ollut mitään hermostunutta, mutta välispiikeissä jonkin verran. Tän sinkun julkaisu oli kuitenkin iso asia, ensimmäisen kerran uutta materiaalia megasuosion keskelle. Varmasti hermostuttaa edelleen, ennen kuin oikeasti näkevät, mikä Mammamian suosio lopulta on.