Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22138)

Vierailija
1161/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla kun kommentit lähti poistumaan niin ketjuun pamahti aktiivisia alapeukuttajia. Aamupäivällä oli ihan erilainen meininki. Tosi erikoista.

Mulle tulee mieleen, että ne samat p*rsut jotka terrorisoi palstaa muutenkin, inhoaa tätä ketjua myös. Heille Italia on eteläinen vihollismaa ja Euroviisut sateenkaariväen huumeviisut. Inhoavat tietenkin myös naisellisia ja tummempia miehiä, seksuaalivähemmistöjä ja meitä naisia.

Hahaha, ei tsiisus!

Naura vaan, mutta käypä huvikseen katsomassa, mitä esimerkiksi Iltalehden kommentoijat olivat mieltä D:n huumetestin tuloksista ja koko miehestä

Itse en ole paljoa palstaillut enää viimeiseen vuoteen, koska palsta on mennyt mahdottomaksi poliittisen spämmin ja sen takia, että niin monet naisten omat ketjut tukevat poistetuksi tai niille käy kuten tälle (massapoistot). Ei täällä tee enää mieli olla.

Kiitos kaikille ketjulaisille, minä jatkan Damianon ihailua muualla.

Vierailija
1162/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että ei tällainen joukkohysteria varsinaisesti ole mitään uutta vaan on kuulunut rock'n'rolliin sen varhaisista ajoista lähtien. Naiset kirkuivat ja pyörtyilivät jo Beatlesien keikoilla, Elviksestä nyt puhumattakaan. Oma äitini muistelee aina lämmöllä sitä kertaa, kun pääsi Baddingin keikalle.

Internet tosin tehostaa ja nopeuttaa fanitusta, ilman muuta.

Pikkareiden heittely, lääppiminen ja tissien vilauttelu ovat kuitenkin toivottavasti jääneet jo historiaan. Ihaillaan korvilla ja silmillä kuten pitäisikin.

Joo, yleensä nää hysteerikot ja keikoilla kirkujat on vaan jotain reilusti alle parikymppisiä neitoja. Hieman noloa, kun viiskymppiset ämmät kuolaa jotain parikymppistä äijää.

Olen kaunis hoikka vaalea 50 vuotias rokkimimmi siis rokkiämmä?????

Kaikki yli 30 vuotiaat on p.iloilla

t: Kurosen Sami

PS: mua kuolaa miss suomet:)

Damiano Davidilla on pyykkilauta

MUTTA

Kurosen samilla on kuivausteline!!!!

Minulla on kuivaava pesukone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla kun kommentit lähti poistumaan niin ketjuun pamahti aktiivisia alapeukuttajia. Aamupäivällä oli ihan erilainen meininki. Tosi erikoista.

Mulle tulee mieleen, että ne samat p*rsut jotka terrorisoi palstaa muutenkin, inhoaa tätä ketjua myös. Heille Italia on eteläinen vihollismaa ja Euroviisut sateenkaariväen huumeviisut. Inhoavat tietenkin myös naisellisia ja tummempia miehiä, seksuaalivähemmistöjä ja meitä naisia.

Hahaha, ei tsiisus!

Kerropa mulle, ketkä muut poistaisi viestejä ja alapeukuttaisi sivulta toiselle näitä kommentteja kuin sellaiset ihmiset, jotka päivystää täällä muutenkin pakkomielteisesti spämmimässä?

Vierailija
1164/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vaan joillain miehillä menee ihon alle, kun mammat ihailee ääneen jotakin julkkis-jumalaa :D aivan uskomatonta nillitystä! Onneksi on olemassa ihaniakin tapauksia... kuten Damiano <3 hän on upea!

En tiennytkään olevani mies ennen tätä!

Mulla on sulle yksi kysymys: miksi kommentoit tässä ketjussa? Itse en esimerkiksi mene Salkkari- tai Maisa-ketjuihin kommentoimaan, että oottepa te kaikki ihan hölmöjä ja minä en moista roskaa katso tai juorulehtiä seuraa.

Tähän kysymykseen ei vieläkään ole tullut vastausta. Miksi päivystätte tässä ketjussa?

Vierailija
1165/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vaan joillain miehillä menee ihon alle, kun mammat ihailee ääneen jotakin julkkis-jumalaa :D aivan uskomatonta nillitystä! Onneksi on olemassa ihaniakin tapauksia... kuten Damiano <3 hän on upea!

En tiennytkään olevani mies ennen tätä!

Mulla on sulle yksi kysymys: miksi kommentoit tässä ketjussa? Itse en esimerkiksi mene Salkkari- tai Maisa-ketjuihin kommentoimaan, että oottepa te kaikki ihan hölmöjä ja minä en moista roskaa katso tai juorulehtiä seuraa.

Tähän kysymykseen ei vieläkään ole tullut vastausta. Miksi päivystätte tässä ketjussa?

Niin paljon alapeukkuja, niin vähän vastauksia...

Vierailija
1166/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno tiivistys.

Vierailija
1167/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, ei tsiisus!

Naura vaan, mutta käypä huvikseen katsomassa, mitä esimerkiksi Iltalehden kommentoijat olivat mieltä D:n huumetestin tuloksista ja koko miehestä

Itse en ole paljoa palstaillut enää viimeiseen vuoteen, koska palsta on mennyt mahdottomaksi poliittisen spämmin ja sen takia, että niin monet naisten omat ketjut tukevat poistetuksi tai niille käy kuten tälle (massapoistot). Ei täällä tee enää mieli olla.

Kiitos kaikille ketjulaisille, minä jatkan Damianon ihailua muualla.

Iltalehdessä sama porukka kommentoi kaikkia lehden julkaisemia juttuja ja suurin osa lähettää kommenttinsa heti otsikon luettuaan, vaikkei tietäisi asista yhtään mitään. Muutamista kämmeistä päätellen osa käyttää useampia nimimerkkejäkin.

Vierailija
1168/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas Kiss This hieman latistuneen tunnelman kohottamiseksi:

Vierailija
1169/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihastuneet:

Kosovo-Romania -akselilla noita kasvaa!

Sieltä hakemaan kulti ja kajalia silmiin.

Kyllä siellä on kauniita miehiä ja naisia.

so what..

voisin hakeakin ..mut on jo oma

Vierailija
1170/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää viittikö tuoda politiikkaa mukaan tähän, itse olen persunainen ja ihan hullaantunut Damianoon :(

Vierailija
1171/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää viittikö tuoda politiikkaa mukaan tähän, itse olen persunainen ja ihan hullaantunut Damianoon :(

Sama ärsytti. P.ersut vihaa "meitä naisia". Ihan kuin kaikki naiset kannattaisi jotain vihreitä tms.

Vierailija
1172/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Freddie Mercury pukeutui aikanaan naiseksi musiikkivideolla. Hän toi esiin seksuaalisuuttaan ja keimaili lavalla. Vaatteetkin oli usein niin tiukkoja ettei alakertaosasto jättänyt mitään arvailun varaan. Ei mitään uutta auringon alla. 

Queen teki tuon vissiin yhdellä videolla, ja Rollarit ainakin oli sitä ennen jo poseeranneet naisina. Vähän toivon, ettei Damiano ota (tai joudu ottamaan) tuota tavaramerkikseen vaan käyttää mausteena silloin tällöin jos siltä tuntuu.

Minä en kyllä piittaa noista naiselementeistä liikaa, en tiedä mitkä niitä täällä niin hehkuttaa. Ne on enemmän vain showta noilla, eikä ne niitä läheskään niin paljon suosi, kuin mitä joissakin videoissa on. Lähinnä härnäävät ja leikkivät. Ei se kyllä vaikuta siihen, onko Damiano kiinnostava, vaan ääni, olemus, liikehdintä, ulkonäkö, ilmeet, eikä mitenkään vähäisimmin: laulu. Varmaan kiinnittäisi huomion laulamattomanakin perushemmona esim. yliopiston samoilla luennoilla. Ehkä täällä tykkää kommentoida myös muut, kuin tavalliset ihan vain naisiksi syntyneet heterot naiset.

Vierailija
1173/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita jotka ovat tutustuneet Wingeriin ja White Lion? Se seksikkyys ja aistikkuus on aivan uskomatonta. HIMin Ville Valossa oli myös tiettyä seksikyyttä 90 luvulla.

Miksi ei nykyään enää osata olla noin vallottavia, mihin on tietty aitous kadonnut? Paitsi Damiano joka toi sen haudasta takaisin.

Mike Tramp nuorena White Lionista, auta pyhä jumala...

Vierailija
1174/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The best of Damiano -videosta on tehty toinen osa <3 Kyseisellä videolla mm. tankotanssia, lisää koiria ja Euroviisu-matskua. ;)

Vierailija
1175/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis poistiko joku ihan oikeasti viestini, jossa sanoin, että Damianin tankokyykkäys aiheuttaa joka kerta vihlaisun alavatsassa? Onko siis tämäkin jollekin pervolle liikaa? Alavatsa?

Alavatsa. Alavatsa. Alavatsa. Damiano aiheuttaa vihlaisun alavatsassa. Vaviskaa juntit!

Alavatsa.

Mulla se vihlaisee vielä 20cm alempana ;)

Vierailija
1176/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko kuulla jotain tosi pervoa?

Multa tais irrota toinenkin munasolu, taitaa tulla kaksoset!

Vierailija
1177/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaikki nähnyt tikkarivideon:

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Voi luoja, tuo video vaan paranee mitä useammin se katsoo 🤤🤤🤤

Vierailija
1178/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko kuulla jotain tosi pervoa?

Multa tais irrota toinenkin munasolu, taitaa tulla kaksoset!

Mulla taas kastui Damianon takia jo neljännet pikkarit kahden päivän sisään ;)

Vierailija
1179/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaikki nähnyt tikkarivideon:

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Minua ottaa alavatsasta se kohta, kun hän nuolaisee jotain jätskikulhoa... Voi pyhä jysäys.

Vierailija
1180/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousupyykki!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän