Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22138)

Vierailija
1181/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vähän aikaa sitten lääpälläni tv-hahmo Magnukseen (Oscar Töringe, mutta nimenomaan Mangena) eikä se meinannut hellittää ollenkaan. Tämä italian uros on kyllä nyt noussut ohi. Se ei antanut tilaisuuttaa olla hullaantumatta. Meillä on kaikki perheen naiset (13-71v.) aivan sekaisin .

Meillä on äiti ja poika, teinitytär sen sijaan ei niinkään. Eilinen viestini ko. aiheesta on poistettu. En kyllä ymmärrä miksi.

Muistan tuon viestin. Ei siinä mitään kiellettyä ollut. Olet, hei, ihana äiti kun annat lapsillesi vapauden olla omia itsejään ❤️

Vierailija
1182/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaikki nähnyt tikkarivideon:

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Minua ottaa alavatsasta se kohta, kun hän nuolaisee jotain jätskikulhoa... Voi pyhä jysäys.

Mulla taas se, missä se ilman paitaa/housut lantiolla heiluttelee lantiotaan lavalla. Ahhh, tää tyyppi on oikeasti liikaa mun aivoille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano ei ole suostunut kertomaan vanhemmistaan, mutta Kosovo-Romaniaa on veikattu.

Siksi ehdotin noita seutuja.

Ja juu, olen persu, mutta se ei vaikuta siihen, että minusta DD on kuihtunut pulkannaru. :)

Vierailija
1184/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas se, missä se ilman paitaa/housut lantiolla heiluttelee lantiotaan lavalla. Ahhh, tää tyyppi on oikeasti liikaa mun aivoille! 

Tuosta housut-hyvin-alhaalla-estetiikasta tulee nuori Ville Valo mieleen. Mutta Damiano on vieläkin kuumempi, en edes tiedä miten se on mahdollista.

Vierailija
1185/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs teinit muualle.

Vierailija
1186/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis poistiko joku ihan oikeasti viestini, jossa sanoin, että Damianin tankokyykkäys aiheuttaa joka kerta vihlaisun alavatsassa? Onko siis tämäkin jollekin pervolle liikaa? Alavatsa?

Alavatsa. Alavatsa. Alavatsa. Damiano aiheuttaa vihlaisun alavatsassa. Vaviskaa juntit!

Alavatsa.

Mulla se vihlaisee vielä 20cm alempana ;)

:D Hihii, ai kauhee, mitä paljastuksia me täällä julkisesti tehää :D. Joo näinkin voi käydä. D on kyllä tosi kone aiheuttamaan kaikenlaista tykytystä ja kremppaa ja vihlaisuja naisihmisessä D - Euroopan naistentautien ykkönen

Vierailija
1187/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaikki nähnyt tikkarivideon:

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Voi luoja, tuo video vaan paranee mitä useammin se katsoo 🤤🤤🤤

Nyt mä pystyn katsomaan sen loppuun asti silmät auki. Eilen loppui happi siinä valkoinen toppi ja valkoiset housut kohdassa.

Vierailija
1188/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis poistiko joku ihan oikeasti viestini, jossa sanoin, että Damianin tankokyykkäys aiheuttaa joka kerta vihlaisun alavatsassa? Onko siis tämäkin jollekin pervolle liikaa? Alavatsa?

Alavatsa. Alavatsa. Alavatsa. Damiano aiheuttaa vihlaisun alavatsassa. Vaviskaa juntit!

Alavatsa.

Mulla se vihlaisee vielä 20cm alempana ;)

:D Hihii, ai kauhee, mitä paljastuksia me täällä julkisesti tehää :D. Joo näinkin voi käydä. D on kyllä tosi kone aiheuttamaan kaikenlaista tykytystä ja kremppaa ja vihlaisuja naisihmisessä D - Euroopan naistentautien ykkönen

Taidat yrittää nyt jo vähän liikaa?

Vierailija
1189/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano ei ole suostunut kertomaan vanhemmistaan, mutta Kosovo-Romaniaa on veikattu.

Siksi ehdotin noita seutuja.

Ja juu, olen persu, mutta se ei vaikuta siihen, että minusta DD on kuihtunut pulkannaru. :)

Ollapa se pulkka :D

Vierailija
1190/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano, Damiano

i tuoi occhi sono affascinanti

il tuo sorriso conquista

la tua voce era frastagliata

Ti laverei i capelli

cerniera per i tuoi pantaloni

il tacco delle tue scarpe

la gioia delle tue serate

il fuoco della tua giornata

la tua notte a Månskin

Damiano, Damiano

ah Damiano ...

Controllo della realtà, stronze!

Puoi sempre sognare

ma c'è solo un ETHAN! 

Vierailija
1191/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen keskustelu oli vielä hauska, mutta nyt alkaa olla jo todella mauttomia juttuja. Raja on hiuksenhieno ja kaikki ei sitä vaan näytä tajuavan.

Vierailija
1192/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen keskustelu oli vielä hauska, mutta nyt alkaa olla jo todella mauttomia juttuja. Raja on hiuksenhieno ja kaikki ei sitä vaan näytä tajuavan.

Hankala verrata eiliseen keskusteluun kun 90% viesteistä on sensuroitu.

Vierailija
1193/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nyt tuli taas viestinpoistoryöpsähdys. Ihan sama, me jaksamme kyllä, ja eiköhän nuo poistattajat jossain vaiheessa kyllästy.

-ap

Vierailija
1194/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joudun referoimaan omat juttuni ydinsanoiksi, kun ne poistuvat kerta toisensa jälkeen. Ja alkaa sen verran ärsyttää, että tekee mieli laittaa vaan joku niinkin kontroversiaali sana, kuin vaikka MUNASOLU. Take that.

Vierailija
1195/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nyt tuli taas viestinpoistoryöpsähdys. Ihan sama, me jaksamme kyllä, ja eiköhän nuo poistattajat jossain vaiheessa kyllästy.

-ap

Jos se on se sama joka muita ketjuja riivaa, se saa siitä niin kovat kicksit ettei väsy. Outo juttu sinänsä, en ole tuollaista kinkiä ennen nähnytkään. Damianoterapia tekisi hyvää! Avaa mielesi ja löydä seksuaalisuutesi...

Vierailija
1196/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua mutta onko täällä jo hoksattu Damianon yhdennäköisyys supisuomalaisen Jarno Jussilan kanssa? Löytyy nimellään instasta.

Vierailija
1197/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Damiano, Damiano

i tuoi occhi sono affascinanti

il tuo sorriso conquista

la tua voce era frastagliata

Ti laverei i capelli

cerniera per i tuoi pantaloni

il tacco delle tue scarpe

la gioia delle tue serate

il fuoco della tua giornata

la tua notte a Månskin

Damiano, Damiano

ah Damiano ...

Controllo della realtà, stronze!

Puoi sempre sognare

ma c'è solo un ETHAN! 

Oi mitä tää on suomeksi? Onko tää tehty johonkin säveleen?

Vierailija
1198/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko ketjua mutta onko täällä jo hoksattu Damianon yhdennäköisyys supisuomalaisen Jarno Jussilan kanssa? Löytyy nimellään instasta.

Ai siis Stellan ja Jarskin Jarno? Ei ole tainnut tulla täällä puheeksi, enkä ehkä itse tuota samannäköisyyttä niin havaitse...

Vierailija
1199/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Freddie Mercury pukeutui aikanaan naiseksi musiikkivideolla. Hän toi esiin seksuaalisuuttaan ja keimaili lavalla. Vaatteetkin oli usein niin tiukkoja ettei alakertaosasto jättänyt mitään arvailun varaan. Ei mitään uutta auringon alla. 

Queen teki tuon vissiin yhdellä videolla, ja Rollarit ainakin oli sitä ennen jo poseeranneet naisina. Vähän toivon, ettei Damiano ota (tai joudu ottamaan) tuota tavaramerkikseen vaan käyttää mausteena silloin tällöin jos siltä tuntuu.

Minä en kyllä piittaa noista naiselementeistä liikaa, en tiedä mitkä niitä täällä niin hehkuttaa. Ne on enemmän vain showta noilla, eikä ne niitä läheskään niin paljon suosi, kuin mitä joissakin videoissa on. Lähinnä härnäävät ja leikkivät. Ei se kyllä vaikuta siihen, onko Damiano kiinnostava, vaan ääni, olemus, liikehdintä, ulkonäkö, ilmeet, eikä mitenkään vähäisimmin: laulu. Varmaan kiinnittäisi huomion laulamattomanakin perushemmona esim. yliopiston samoilla luennoilla. Ehkä täällä tykkää kommentoida myös muut, kuin tavalliset ihan vain naisiksi syntyneet heterot naiset.

Minä tykkään niistä naiselementeistä. Ehkä siksi, että verkkosukat ja korsetti eivät tee kenestäkään objektia sinänsä. Naisenkaan ei pidä olla olematta naisellinen ja seksikäs, naiseus ja seksikkyys ei sulje pois samalla voimaa ja älykkyyttä.

Toisaalta joissakin videossa se korostaa hänen alastomuutta ja herkkyyttä, ja se ei ole miehelle kiellettyä vaan niin kaunista.

Vierailija
1200/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo poistovimma pyrkii viemään ketjusta parhaat viestit ja saada sen näyttämään sekavalta, koska asiayhteys on kadonnut. Keskustelun juoksutus katoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä