Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Giorgialla on nyt kiva uusi leikkaus tukassa. Otsatukka ja täyteläinen lyhyt polkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitteristä puheenollen, vähän kohotin kulmakarvojani Giorgian twitter-päivitykselle olisko ollut eilen. Siis käynyt lounaalla yksin, ja kertoi mitä oli kuullut viereissessä pöydässä keskusteltavan (kovalla äänellä). Hieman vanhempi nainen oli ripittänyt miestään siitä että oli ilmeisesti jotenkin pettänyt hänet, eikä arvostanut sitä miten paljon nainen on miestään rakastanut ja tehnyt hänen hyväkseen, samalla kun jatkoi ruuasta keskustelua. G kutsui naista kuningattareksi. Väkisin näistä ajattelee että samaistuuko jotenkin…
tarkotatko omaa suhdetta? tuskin ehkä enemmänkin omien vanhempien? koska se kommentti kerran isästään kun joku kysyi että miksei ikinä puhu siitä? tai yleensäkin vaan naisasianaisena haluu nostaa naista?
Enhän minä sitä voi tietää sen enempää kuin kukaan mukaan ulkopuolinen, mutta itselleni on tullut olo että hieman omaa suhdettaan tarkoittaa.
Usein jakaa runoja, joissa on sellainen epätoivoisen rakkauden vire. Ihminen kun yleensä pitää sellaisesta mikä puhuttelee.
Kivut toki on haitanneet impulsiivisinta eloa nuoruudessa ja parisuhteissa, se voi heijastua toki parisuhteeseen
Miksi se on niin mahdoton ajatus, että Damianon kaltaista miestä saattaa olla välillä hankalaa rakastaa, noin siis kumppanina? Minusta se on erittäin todennäköistä, ottaen huomioon miten kunnianhimoinen ja kiireinen hän on, eikä ilmeisesti muutoinkaan helpoin persoona.
Vierailija kirjoitti:
Giorgialla on nyt kiva uusi leikkaus tukassa. Otsatukka ja täyteläinen lyhyt polkka.
jep sopii sille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitteristä puheenollen, vähän kohotin kulmakarvojani Giorgian twitter-päivitykselle olisko ollut eilen. Siis käynyt lounaalla yksin, ja kertoi mitä oli kuullut viereissessä pöydässä keskusteltavan (kovalla äänellä). Hieman vanhempi nainen oli ripittänyt miestään siitä että oli ilmeisesti jotenkin pettänyt hänet, eikä arvostanut sitä miten paljon nainen on miestään rakastanut ja tehnyt hänen hyväkseen, samalla kun jatkoi ruuasta keskustelua. G kutsui naista kuningattareksi. Väkisin näistä ajattelee että samaistuuko jotenkin…
tarkotatko omaa suhdetta? tuskin ehkä enemmänkin omien vanhempien? koska se kommentti kerran isästään kun joku kysyi että miksei ikinä puhu siitä? tai yleensäkin vaan naisasianaisena haluu nostaa naista?
Enhän minä sitä voi tietää sen enempää kuin kukaan mukaan ulkopuolinen, mutta itselleni on tullut olo että hieman omaa suhdettaan tarkoittaa.
Usein jakaa runoja, joissa on sellainen epätoivoisen rakkauden vire. Ihminen kun yleensä pitää sellaisesta mikä puhuttelee.
Kivut toki on haitanneet impulsiivisinta eloa nuoruudessa ja parisuhteissa, se voi heijastua toki parisuhteeseen
Miksi se on niin mahdoton ajatus, että Damianon kaltaista miestä saattaa olla välillä hankalaa rakastaa, noin siis kumppanina? Minusta se on erittäin todennäköistä, ottaen huomioon miten kunnianhimoinen ja kiireinen hän on, eikä ilmeisesti muutoinkaan helpoin persoona.
siis joo onhan toi mahdollista mutta kuten joku sanoi on jakanut niitä runoja ennen Damianokin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan mahdoton ajatus. Varmastikin haastava persoonallisuus, tai ainakin sellainen kuva on välittynyt. Helposti vain tulee mieleen että Giorgiaa yritetään lytätä, kun Damianon ihailijat kokoontuvat.
Vierailija kirjoitti:
Twitteristä lol https://twitter.com/maneskinfo/status/1438227460080996353?s=21
komeita miehiä
Vierailija kirjoitti:
onko ihan normaalia katsoa yhtä muutaman sekunnin instapätkää monta kertaa peräkkäin?
siis se kävelee vaan sisään asuntoon ja suoraan keittiöön niin seksikkäästi joo joo meen hoitoon
Heh,katsoin myös.
Kuuntelin tänään ekaa kertaa Måneskinia autossa (kovaa) stereoista, tähän asti olen kuunnellut vain kuulokkeilla. Vau miten erilainen kuuntelukokemus ❤️ erotin esimerkiksi ihan eri tavalla miten Damianon ääni on kehittynyt alun covereista ja Il ballo della vitasta, ja soittimista nousi eri elementit esiin. Pienen kyllästymisen jälkeen sain taas uuden innostuksen kuunteluun ja tykästyin esim. Lividi sui gomitiin.
Damiano ollut eilen taas futispelissä näin kuvan instassa
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tänään ekaa kertaa Måneskinia autossa (kovaa) stereoista, tähän asti olen kuunnellut vain kuulokkeilla. Vau miten erilainen kuuntelukokemus ❤️ erotin esimerkiksi ihan eri tavalla miten Damianon ääni on kehittynyt alun covereista ja Il ballo della vitasta, ja soittimista nousi eri elementit esiin. Pienen kyllästymisen jälkeen sain taas uuden innostuksen kuunteluun ja tykästyin esim. Lividi sui gomitiin.
Huomaan että olen itse kuunnellut viime aikoina pelkkää Teatro d'iraa. Ehkä siksi että se edustaa parhaiten sitä mitä bändi on nyt ja mihin se on menossa.
Toki vanhoilta levyiltä löytyy helmiä ja suosikkeja, mutta kokonaisuutena ne eivät ole niin vahvoja ja ehjiä.
Vent'annista minulle tulee aina mieleen, että tämä biisi olisi voittanut Euroviisut tällaisenaan, perinteisimmillään, heidän ehdoillaan. Siis että ei olisi tarvittu yleisöäänten vyöryä, vaan ns. asiantuntijaraadit olisi ollut sulaa vahaa tämän biisin kanssa. Koskettava melodia, ajankohtaiset sanat, mieletön tulkinta. Vent'anni olisi biisinä hakannut mennen tullen Sveitsin ja Ranskan alkuperäiskieliset slovarit ja mitä näitä nyt viimeksi oli kärkisijoilla.
Mutta mutta... Vent'anni ei olisi voittanut San Remoa, joten Måneskinia ei olisi viisulavalla nähty. Ehkä? Näin luulen.
Miettiikö kukaan muu Marlena tällaisia syntyjä syviä? Mitä mieltä olette?
Minä taas luulen, että Vent'anni olisi voinutkin toimia Italiassa, mutta viisuissa se olisi hukkunut joukkoon ja saanut liian vähän yleisöääniä, niin että mahdolliset hyvät tuomaripisteet eivät olisi riittäneet. Uskon että ZeBin voittoa yleisöäänillä siivitti (Damianon ulkonäön lisäksi jos rehellisiä ollaan) nimenomaan loistava show ja räyhäkkyys, jollaista Vent'anniin ei olisi saatu.
vaikka mä rakastan yli kaiken Ven'annia niin ei välttämättä ois voittanut
instassa myös joku kuva Damianosta ilman paitaa ilmeisesti rannalta (instatili manekinfan_ukr löytyy) vähän rintakarvoja jne - ei huono uskoisin että on uusi kuva ehkä tältä viikolta
Vierailija kirjoitti:
instassa myös joku kuva Damianosta ilman paitaa ilmeisesti rannalta (instatili manekinfan_ukr löytyy) vähän rintakarvoja jne - ei huono uskoisin että on uusi kuva ehkä tältä viikolta
Uiui, onpa taas kuuma kuva Damianosta. 😍 Karvoitus hänelle oikein kiva. 🤤 Tuo fani onkin sitten jo melkoisen karvainen, ehkä vähän liikaa mun makuun, vaikka karvoista miehissä tykkäänkin. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uiui, onpa taas kuuma kuva Damianosta. 😍 Karvoitus hänelle oikein kiva. 🤤 Tuo fani onkin sitten jo melkoisen karvainen, ehkä vähän liikaa mun makuun, vaikka karvoista miehissä tykkäänkin. 😄
haha joo liikaa mutta Damianolla just sopivasti mun makuun
Mut varmaan lynkataan tämän kommentin jälkeen mutta pakko kysyä. Olenko ainoa joka on jotenkin kyllästynyt Måneskiniin? Varsinkin tämä nyt radiossa soiva Begging todella vaikeata kuunneltavaa, lähinnä Damianon laulun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana miten tämä keskustelu taas lipsahti olennaisuuksiin 😉
Vierailija kirjoitti:
Mut varmaan lynkataan tämän kommentin jälkeen mutta pakko kysyä. Olenko ainoa joka on jotenkin kyllästynyt Måneskiniin? Varsinkin tämä nyt radiossa soiva Begging todella vaikeata kuunneltavaa, lähinnä Damianon laulun takia.
En tiedä kun en koskaan kuuntele Beggingiä.
Jakoi niitä jo ennen Damianoakin