Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
lol joku heitti rintsikat lavalle
Ai siitäkö ne tuli. Instagramissa tuli vastaan hienoja kuvia keikasta ja ihastelin, että nyt on kyllä hyvät keikka-asut. Mutta sitten tuli kuva Damianosta rintsikat päällä.. Että sellainen Gucciasu taas😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victorian innoittamana totesi että hittoako mäkään näitä enää tarvin 😁
Jos Giorgia menisi tuonne heilumaan samanlaisessa paidassa ilman rintsikoita olisimme pöyristyneitä siveyden sipuleita😌
Nyt iski kateus kun en ollut paikalla:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Giorgia menisi tuonne heilumaan samanlaisessa paidassa ilman rintsikoita olisimme pöyristyneitä siveyden sipuleita😌
Giorgia ei osaa soittaa bassoa. Olisihan se aika pöyristyttävää.
Mulla on sellainen tunne, että Winner trollailee täällä myös hienovaraisemmin lietsomalla esim. asukeskusteluita ja muitakin turhia vastakkainasetteluita. Tätä tapahtuu varsinkin kun hänen muut kommenttinsa poistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giorgia ei osaa soittaa bassoa. Olisihan se aika pöyristyttävää.
Mutta osaa heilua bändärinä lavan edustalla
Vierailija kirjoitti:
Mikä DUMBASS taas. Ei ei ei Damiano: https://www.instagram.com/p/CTr46ANDZ0t/
Nuo olisi kyllä hyvä lopettaa. Tuli Leolle taas harmaita hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä DUMBASS taas. Ei ei ei Damiano: https://www.instagram.com/p/CTr46ANDZ0t/
ihanaa lähikuvaa. onkohan sillä muuten monet ristikorvakorut koska noi ei ole samat kuin ne jotka Giorgia sanoi varastaneensa mutta aika lailla samanmalliset
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen tunne, että Winner trollailee täällä myös hienovaraisemmin lietsomalla esim. asukeskusteluita ja muitakin turhia vastakkainasetteluita. Tätä tapahtuu varsinkin kun hänen muut kommenttinsa poistuvat.
En huomaa sellaista..🧐
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä täällä on vain hyvähenkisiä erilaisia mielipiteitä, ei vastakkainasetteluja. Ellei jotakin sitten ole poistettu, mitä ei enää näy. Itse laitoin tuon maininnan Gucciasusta juuri. Muistan kyllä Winnerin Guggimalli sanaleikin.
Damiskuukkeli näyttää kyllä tänään olevan hyvinkin kuuuuma. Hauskaa että yltiömaskuliinisen luukin vastapainoksi pikku rintsikkakekkaloinnit :) :D <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianolla ei ole paitaa eli on riisunut/repinyt ossain vaiheessa a) henkselit ja b) paidan. Kuvamateriaalia odotellessa...
For Your Loven aikana on vielä riekaleet vyötäisillä.
tää on hyvä kuva kun Damiano yleisösurffaa ja Leo kuvaa, siellä oli muuten monta järkkäriä myös pitämässä siitä kiinni yleisön joukossa
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1436728748934635526
Thomaksen tukka on ehkä hiukan lyhentynyt. Ainakin sillä oli kiva punainen silmämeikki, sopi hyvin. Ja sekin oli taas surffaamassa kitara kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Thomaksen tukka on ehkä hiukan lyhentynyt. Ainakin sillä oli kiva punainen silmämeikki, sopi hyvin. Ja sekin oli taas surffaamassa kitara kädessä.
ihailen kyllä tota Thomasin surffaamassa ja silti pystyy soittamaan kitaraa
Ei mun mielestä, olisko ne kulmikkaammat saapikkaat joita D:llä on näkynyt edustuskuvissa 🧐