Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Mick Jagger ei myöskään ole koskaan minuun vedonnut. Näen kyllä hänen eläimellisen energiansa, ja ymmärrän että se voi upota muihin. Minä pidän tästä meidän viettelevämmästä tapauksesta. Ahh. Luulen että hän nostaa minussa pintaan testosteronin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan myös muistella niitä aiempia hottiksia tässä samalla. Vaikka Ville Valo ja Johnny Depp ovatkin noin nuorena olet vielä aika kiltin näköisiä Damianoon verrattuna. Tuleeko Euroopasta mieleen jotain vanhempaa tällaista ihanan dekadenssin edustajaa? Koska pitäisi liukua tuolla lailla ihanasti läpi burleskin maailman ja olla silti maskuliinisesti rock, eli Mick Jagger ei aivan ole sitä samaa, ja toisaalta olla sekä raju että jumalaisen kaunis, niin ettei David Bowie oikein osu samaan
Minä en nyt yhtäkkiä keksi ketään muuta kuin ehkä Freddie Mercuryn, mutta ehkä te valistatte minua, kanssasisaret. Ja hänkään ei olisi ollut Versacen malli.Ihanasta dekadenssista puheen ollen, Lil Nas X rapakon takaa. Jos joltain on mennyt vuosituhannen puhutuin tankotanssi-musavideo ohi (Call me by your name). On livenäkin käsittämättömän kuuma.
Olin nähnyt vain joitain meemikuvia eikä niistä herännyt ajatuksia. Etenkin kun yleensä tykkään eurooppalaisten ulkonäöstä. Mutta nämä pojat ne osaa tanssia ja flirttailla keskenään. Olipa setti. Mukavasti kuluu aika ruokaa odotellessa 😊
Vierailija kirjoitti:
Mick Jagger ei myöskään ole koskaan minuun vedonnut. Näen kyllä hänen eläimellisen energiansa, ja ymmärrän että se voi upota muihin. Minä pidän tästä meidän viettelevämmästä tapauksesta. Ahh. Luulen että hän nostaa minussa pintaan testosteronin.
Kenelläpä ei! Tää jätkä on kuin antiikin Rooman patsas varustettuna maailman suurimpien muusikoiden taidolla ja karismalla 😍
Niin siis Damianohan on KAUNIS (myös), paljon kauniimpi kuin miss universumit itsestäni puhumattakaan. Tuommoinen kauneus herättää naisissa (ja monissa miehissä) jotain samaa kuin erittäin kauniit naiset heteromiehissä? Jotain eläimellistä?
Joku aikaisemmin pohti naispuolista vastinetta Damianolle. Minusta se on Grace Jones. Molemmissa on ainakin röyhkeää karismaa, androgynialla ja sukupuolirooleilla leikittelyä, sekä ne huippumallin kasvot.
Joku onnellinen asuu samoilla kulmilla hänen kanssa. Nähdäpä vilahdus tuota jumalolentoa arjessa, siinä ihanassa miljöössä. Lumoavaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis Damianohan on KAUNIS (myös), paljon kauniimpi kuin miss universumit itsestäni puhumattakaan. Tuommoinen kauneus herättää naisissa (ja monissa miehissä) jotain samaa kuin erittäin kauniit naiset heteromiehissä? Jotain eläimellistä?
En tosin tiedä mikä miehissä herättää mitäkin, ei kai sitä välttämättä tarvitse olla maailmanluokan kaunotar tai komistus, tunnen minäkin suurta vetovoimaa erääseenkin Damianoa 20 v vanhempaan ja ulkonäölliseen vastakohtaan ja olen nähnyt paljon seksuaaliunia hänestäkin..
OMG en edes tiennyt, että täällä on ketju tälle!
Siis en ole päässyt vieläkään yli Euroviisu-esityksestä. Luoja voi mies olla upea.
Vierailija kirjoitti:
Joku aikaisemmin pohti naispuolista vastinetta Damianolle. Minusta se on Grace Jones. Molemmissa on ainakin röyhkeää karismaa, androgynialla ja sukupuolirooleilla leikittelyä, sekä ne huippumallin kasvot.
Ei minusta, Grace Jones ei herätä varmaan isossa osassa miehiä mitään intohimoja. Aika maskuliininen tyyppi. Damianon vastine on joku äärimmäisen naisellinen mutta ei mikään bimbo. Joku Sofia Vergaran tyyppinen, joka ei vaikuta olevan tältä planeetalta kun on niin täydellinen. Eipä niitäkään montaa ole..
Vierailija kirjoitti:
OMG en edes tiennyt, että täällä on ketju tälle!
Siis en ole päässyt vieläkään yli Euroviisu-esityksestä. Luoja voi mies olla upea.
Tervetuloa pariimme, ystävä <3 Totta turiset, Damiano on täydellisin olento maan päällä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas tulee jostain syystä Marlene Dietrich? Molemmat on karismaattisia, lahjakkaita, tietyllä tavalla röyhkeitä ja viehättäviä?
Vierailija kirjoitti:
why alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
Joku onnellinen asuu samoilla kulmilla hänen kanssa. Nähdäpä vilahdus tuota jumalolentoa arjessa, siinä ihanassa miljöössä. Lumoavaa.
Mä en tiedä, haluaisinko nähdä hänet livenä. Hän oon niin pelottavan täydellinen, että en tietäisi miten päin olla, jos hän tulisi kadulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lavapreesens ja osaa esiintyä kuvissa, mutta haastatteluissa aika pliisu eikä jotenkaan enää yhtään niin hotti.
Jossain haastattelussa (youtube kommentin mukaan) sanoi että lavalla on roolissa ja vapaalla "quiet Damiano" eli minulle juuri täydellinen mies. Voisin olla hänen kanssa puhumatta mitään ja tuijotella vaan ihailevasti olohuoneen toisesta nurkasta. Damiano voi ihailla vaikka sitten peilikuvaansa jos jotain kaunista elämäänsä haluaa hahaha
Minusta sen aistii hänestä, että hän on roolissa, ja ottaa siitä kaiken irti. Ei hän tuolla lavan ulkopuolella riko paikkoja eikä he kukaan hypi kännissä ihmisten niskaan kaataen pöytiä ja juomia. Tiedättekö mitä tarkoitan.
Luulen myös että tuon ulkomuodon eteen he kaikki käyvät salilla ja vahtivat ruokaansa näyttääkseen hyvältä lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
why alapeukku?
Kateellisuus. Ei se sen monimutkaisempaa ole. Palstaúlit haluaisivat olla kuin Damiano, mutta eivät tule ikinä yltämään edes viidesosaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
why alapeukku?
Kateellisuus. Ei se sen monimutkaisempaa ole. Palstaúlit haluaisivat olla kuin Damiano, mutta eivät tule ikinä yltämään edes viidesosaan :)
No joo, ei minuakaan haittaisi jos heräisin huomenna yhtä kauniina ja karismaattisena, että olen minäkin hieman kade...t nainen 39 v
Mä en edes tajunnut, että Lil Nasin housut repesivät, kun näin videon ensimmäisen kerran, olin niin tohkeissani.
Video on hulvattoman hauska kun tietää, mitä lopussa tapahtuu.
Tuosta on jossakin harjoitusklippi, mistä näkyy, miten lopun olisi pitänyt mennä eli tarkoitus oli kieppua tangolla oikein komeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas tulee jostain syystä Marlene Dietrich? Molemmat on karismaattisia, lahjakkaita, tietyllä tavalla röyhkeitä ja viehättäviä?
Ei, MD en nää yhtään samaa herkyyttä mitä Damianossa on. Hänen aura on ihan omaanlaatuisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta, Grace Jones ei herätä varmaan isossa osassa miehiä mitään intohimoja. Aika maskuliininen tyyppi. Damianon vastine on joku äärimmäisen naisellinen mutta ei mikään bimbo. Joku Sofia Vergaran tyyppinen, joka ei vaikuta olevan tältä planeetalta kun on niin täydellinen. Eipä niitäkään montaa ole..
Sofia Vergara on ehkä liian perinteisen feminiininen tähän 🤔 Minä ehdottaisin Lady Gagaa, mutta hänellä ei ehkä ihan ulkonäkö ole Damianon tasolla, mutta taidot ja tyyli sitten onkin omaa luokkaansa.
On niissä itseasiassa vähän samaa ulkonäköäkin, molemmilla on aika täydellinen leukalinja, upeat poskipäät ja samanlainen tukka (toki vaihtelevat tyylejään välillä)?