Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Täällä on tulkittu sen yhden laulun olevan itseilmaisusta, mulle tulee siis enemmän mieleen keskari niille jotka muodostavat ns menestymisen pimeän puolen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tulkittu sen yhden laulun olevan itseilmaisusta, mulle tulee siis enemmän mieleen keskari niille jotka muodostavat ns menestymisen pimeän puolen.
Enkä siis edes käyttänyt tuota ilmaisua alun perin. Mietin niitä lyriikoita karusellista ja hauskanpidosta ja sen päättymisestä ja kippistämisestä ja inhoamisesta ja nimen laulamisesta lopulta... ihme jos nyt julkaistaan, esitin kuitenkin eri sanankääntein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä siis edes käyttänyt tuota ilmaisua alun perin. Mietin niitä lyriikoita karusellista ja hauskanpidosta ja sen päättymisestä ja kippistämisestä ja inhoamisesta ja nimen laulamisesta lopulta... ihme jos nyt julkaistaan, esitin kuitenkin eri sanankääntein!
Oon myös miettinyt noin! Viittauksena siihen, miten se kaikki mitä halusi, ei ollutkaan ihan sellaista kuin sen kuvitteli olevan, mutta nyt on myöhäistä hypätä kyydistä, ja toisaalta se tuottaa silti myös iloa. Omaan elämään reflektoiden kuulostaisi tutuilta ajatuksilta. Päädyin unelmatyöhöni, mutta vastassa oli myös paljon muuta kuin sitä mitä rakastan, siihen voinee useimmat samaistua eri asioissa.
Tää on just Må-lyriikoissa parasta, ne on kunnon runoutta jota voi tulkita kukin mieleisekseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon myös miettinyt noin! Viittauksena siihen, miten se kaikki mitä halusi, ei ollutkaan ihan sellaista kuin sen kuvitteli olevan, mutta nyt on myöhäistä hypätä kyydistä, ja toisaalta se tuottaa silti myös iloa. Omaan elämään reflektoiden kuulostaisi tutuilta ajatuksilta. Päädyin unelmatyöhöni, mutta vastassa oli myös paljon muuta kuin sitä mitä rakastan, siihen voinee useimmat samaistua eri asioissa.
Tää on just Må-lyriikoissa parasta, ne on kunnon runoutta jota voi tulkita kukin mieleisekseen :)
jatkan: Ei ihan kaikkiin biiseihin päde, krhm.
Mutta myös In nome nel padren alkua voisi tulkita tuohon suuntaan "olenko jo kaksikymppisenä liian väsynyt, oliko se mitä toivoin se mitä tarvitsen" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Ja mä en vaan pysty käsittämään miten noin nuori ihminen osaa kirjoittaa noin käsittämättömän hienoja tekstejä. En vaan ymmärrä. Todella lahjakasta.
https://instagram.com/stories/maneskinofficial/2612667161182001017?utm_…
Voitteko nyt julkaista sen pirun videon, kiitoooos
Jaahas, sieltä taitaa tulla ihan sellainen video mitä nälkäinen fanikunta on odottanutkin :D
idde kirjoitti:
https://instagram.com/stories/maneskinofficial/2612667161182001017?utm_…
Voitteko nyt julkaista sen pirun videon, kiitoooos
tämä!!! eikös yleensä perjantaisin julkasta biisejä ja videoita?
https://twitter.com/lajegy/status/1412813723597692935/photo/1
niille jotka ei pysty tarinaa katsomaan
Siis MIKÄ tuo kepakko uudessa kuvassa on?! Joku ruoska? 😳
tässä aika pitkä ja mielenkiintoinen haastattelu Saksan Rolling Stone -lehdestä
https://charlie-rulerofhell.tumblr.com/post/656053494919446528/an-inter…
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä, kiitos linkistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä, kiitos linkistä :)
juu kiva kun tyypit tuo linkkejä! tosta käy muuten ilmi että euroopan kiertue ois tarkotus olla joulun jälkeen eli kai tammi-helmikuu (odotan jo kauhulla sitä lippusirkusta, olispa Uroslivessä sinne kai mahtuu vielä enemmän kuin Hartsulle vai oisko sama määrä)
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, biisin teeman mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, biisin teeman mukaisesti.
🆘❗️
Tuosta haastattelusta: "Of course it’s nice to get compliments. But sometimes they definitely cross a line.” – Damiano David
Huolissaan taas siitä! Jossain sanottiin että niiden promoottori on niiden entinen tuottaja, en nyt laita senkään nimeä koska eipä sitäkään näköjään hyväksytty. Ovat kuitenkin kieltäneet että hän olisi uusi manageri.
Jotenkin tuntuu Damianon vastaiskulta tämä tukka jne. En tiedä. Aika erilaiseen muottiin ne on nopeasti ahdettu, ja Victoria sanoikin jossain haastattelussa ettei heistä pitäisi puhua aktivisteina, koska tekevät kuitenkin niin "vähän".
Mietin vain, miten tässä käy, ja hajoileeko rivit nyt enemmän kuin ennen. Siinä edellisen albumin kirjoittamisen aikana kuvatussa dokumentissa sanoivat tulevansa toimeen noin 80% ajasta. Mietin sitäkin, onko ns ulkopuoliset partnerit paikalla kuitenkaan hyväksi bändin dynamiikalle, varsinkin jos siellä ollaan vain viikko. Spekulaatiota, toivottavasti sekin taas sallittaan... :)
Vierailija kirjoitti:
Tuosta haastattelusta: "Of course it’s nice to get compliments. But sometimes they definitely cross a line.” – Damiano David
Huolissaan taas siitä! Jossain sanottiin että niiden promoottori on niiden entinen tuottaja, en nyt laita senkään nimeä koska eipä sitäkään näköjään hyväksytty. Ovat kuitenkin kieltäneet että hän olisi uusi manageri.
Jotenkin tuntuu Damianon vastaiskulta tämä tukka jne. En tiedä. Aika erilaiseen muottiin ne on nopeasti ahdettu, ja Victoria sanoikin jossain haastattelussa ettei heistä pitäisi puhua aktivisteina, koska tekevät kuitenkin niin "vähän".
Mietin vain, miten tässä käy, ja hajoileeko rivit nyt enemmän kuin ennen. Siinä edellisen albumin kirjoittamisen aikana kuvatussa dokumentissa sanoivat tulevansa toimeen noin 80% ajasta. Mietin sitäkin, onko ns ulkopuoliset partnerit paikalla kuitenkaan hyväksi bändin dynamiikalle, varsinkin jos siellä ollaan vain viikko. Spekulaatiota, toivottavasti sekin taas sallittaan... :)
Tottakai sallitaan, tai ainakin pitäisi sallia - itse rakastan spekuloida ja miettiä kaikenlaista ja se on näissä ketjuissa just parasta, kun saa mielipiteitä mitä ei ehkä itse oo tajunnut edes miettiä.
Varmasti saavat parasta tulosta aikaan Casa de Måneskinissa ilman Giorgiaa ja muita. Just the four of them. ❤️
Perfect man with a perfect body ❤️