Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi nimi oli ainakin ketjun otsikossa. Mut asia selvä. Ei vaan soita mitään kelloja, kun en katso euroviisujakaan.
Katsopa vaikka tämä videopätkä niin tiedät mitä me kohkataan 😉
https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368Kaveri kiittää, oli meinaan hukannut tikkarivideon linkin. Itsehän en tuollaisia katsele, sillä keskityn miettimään Damianoa ehdottoman platonisessa mielessä ja taiteellisessa kontekstissa *köh*
Niinhän me kaikki. 😇
Niinpä! Minä katsoin sen aiemman L'altra dimensione -videonkin monta kertaa VAIN koska olen kiinnostunut latinotanssista.
Vierailija kirjoitti:
ei ne koko aikaa vissiin siellä Måneskin talossa viettäneet olivat mm. syömässä jossain ravintolassa Milanossa (taitaa olla sunnuntailta koska silloin Damianon tyttäystävä postasi itsestään sekä ruuastaan kuvan samasta paikasta), jotenkin toi Damiano on kuuma tossakin tukassaan..
Jotenkin käy sääliksi kun syödäkään ei saa rauhassa :/ tai voisivat tietysti kieltäytyä, mutta olen käsittänyt että eivät niin tee. Ehkä sekin aika tulee että on pakko, jos suosio jatkaa kasvuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi nimi oli ainakin ketjun otsikossa. Mut asia selvä. Ei vaan soita mitään kelloja, kun en katso euroviisujakaan.
Katsopa vaikka tämä videopätkä niin tiedät mitä me kohkataan 😉
https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368Kaveri kiittää, oli meinaan hukannut tikkarivideon linkin. Itsehän en tuollaisia katsele, sillä keskityn miettimään Damianoa ehdottoman platonisessa mielessä ja taiteellisessa kontekstissa *köh*
Niinhän me kaikki. 😇
Niinpä! Minä katsoin sen aiemman L'altra dimensione -videonkin monta kertaa VAIN koska olen kiinnostunut latinotanssista.
Juuri näin, ehkä hieman muistiinpanojakin on tanssikoreografiasta syytä tehdä, ja siihenhän tarvitaan useampi katsontakerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ne koko aikaa vissiin siellä Måneskin talossa viettäneet olivat mm. syömässä jossain ravintolassa Milanossa (taitaa olla sunnuntailta koska silloin Damianon tyttäystävä postasi itsestään sekä ruuastaan kuvan samasta paikasta), jotenkin toi Damiano on kuuma tossakin tukassaan..
Jotenkin käy sääliksi kun syödäkään ei saa rauhassa :/ tai voisivat tietysti kieltäytyä, mutta olen käsittänyt että eivät niin tee. Ehkä sekin aika tulee että on pakko, jos suosio jatkaa kasvuaan.
ilmeisesti se kenen kanssa ne otti valokuvan on paikan omistaja/johtaja ehkä se halus kuvan ravintolansa seinälle tai jotain
Vähän silmänruokaa, rakkaat kanssasiskot ❤️
idde kirjoitti:
Vähän silmänruokaa, rakkaat kanssasiskot ❤️
Oli näemmä Harry Styleskin eksynyt mukaan 😁 Nämä TikTok-videot on monesti liian levottomia näin milleniaalin silmään. Mutta rakastan tuota ihan alkupään pätkää, jossa Damiano purskauttelee lavalla vettä suustaan. Ja olin sen sopivasti hukannut eli kiitos ❤️
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että naisilla on kevättä rinnassa. Ihan naurettavaa palvontaa. Toivottavasti tää ei mene ton bändin tietoon, hävettää.
Myöhäistä ;D Kyllä suomalaiset naiset on sitten niin helppoja saaliita :/
Näähän menee nyt heti eka koronalennolla Italiaan ja kyylää ruokalistan takaa ja sopottaa itsekseen "ai lav juu Damiano!" jossain IG-kuvien ravintoloissa, josko bändin jäsenet sinne taas tulisivat. Siinä jäävät futisturistit toiseksi, kun dam(i)aanikot tulevat varianttiensa kanssa takaisin.
Damiaanikot - onpa oiva termi. Vois ottaa yleiseen käyttöön.
Johan Damianon überkuumuutta tässä videossa on ihasteltu?
That hand gesture..
Sorry. Spämmään. Ja biisikin tässä sopii kuin tupakka Damin huulille ❤️
Tämä on ihan ihmeellistä, olen yrittänyt laittaa tänne oman tulkintani yhden laulun sanoista, eikä sitä vain julkaista vaikka olen yrittänyt monta kertaa. Ihan siis yhden damiaanikon mietteitä, eikä mitään sen kummempaa, edes "kiellettyjä" sanoja. Mistä moinen voi johtua? Ehkä enemmän retorinen kysymys, mutta turhauttaa, varsinkin jos tämä vielä julkaistaan...
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Giorgio on kissojen kanssa ihan eri asunnossa, kuin missä yhdessä ovat asuneet?
olisko vielä Milanossa? oli ainakin eilen vai edellispäivänä Milanossa jossain studiolla.. jospa sillä on jotain työjuttuja siellä
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Giorgio on kissojen kanssa ihan eri asunnossa, kuin missä yhdessä ovat asuneet?
Muistelen lukeneeni jotain juoruja, että sillä olisi sukua Milanon seudulla, ehkä jäi johonkin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan ihmeellistä, olen yrittänyt laittaa tänne oman tulkintani yhden laulun sanoista, eikä sitä vain julkaista vaikka olen yrittänyt monta kertaa. Ihan siis yhden damiaanikon mietteitä, eikä mitään sen kummempaa, edes "kiellettyjä" sanoja. Mistä moinen voi johtua? Ehkä enemmän retorinen kysymys, mutta turhauttaa, varsinkin jos tämä vielä julkaistaan...
Kummallista. Mikä laulu?
Idde kirjoitti:
Johan Damianon überkuumuutta tässä videossa on ihasteltu?
That hand gesture..
Ja tuo kasuaali takin tipauttaminen harteilta n. minuutin kohdalla...
koska on SOON??? on muuten todella ärsyttävä sana:D toivottovasti se video ilmestyis vasta illalla koska en halua että se ilmestyy päivällä ja en voi sitä töissä kunnolla katsoa (ehkä vähän kännykälläni lol)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista. Mikä laulu?
Yritin jo vastata mutta jotenkin taas jäi haaviin... Suomeksi pimeyden pelko. Lähinnä mietin sitä voiko se kertoa myös julkisuuden varjopuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista. Mikä laulu?
Yritin jo vastata mutta jotenkin taas jäi haaviin... Suomeksi pimeyden pelko. Lähinnä mietin sitä voiko se kertoa myös julkisuuden varjopuolista.
Just kuuntelin Le Paura Del Buio:n muuten ja jammailin kotiin ajaessa ❤️ Mun kunnianhimoinen tavoite on osata jokainen biisi mun Måneskin-soittolistalta ulkoa asap!
Outo juttu, kyllä *La paura del buio* täällä on mainittu ennenkin useaan otteeseen.
Niinhän me kaikki. 😇