Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
3341/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditistä kommenttia (ettei vain me olla sekaisin)

jesus christ they are attractive

70

Reply

u/Hostilian_ avatar

Hostilian_

9d

Honestly, I don't know if a rock group has had more sex appeal than them, ever. 3 of the 4 members are very very attractive.

Poor Thomas... Vaikka Thomasin ulkonäkö huutaa ROCK!

Hän näyttää ihan todella nuorelta vielä. Lienee niitä jotka kypsyvät vähän hitaammin. Pitkä tukka sopisi hänelle, tai sitten sellainen sivuilta lyhyt ja päältä pöyheä, mikä oli jollain videolla. Hän ei ole vielä löytänyt tyyliään sillä lailla. Hän poseeraa kyllä valtavan kuvauksellisesti.

Vierailija
3342/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdä, ja kuulla, Damiano livenä, Voi LUOJA 💓💞💕💗💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos jotain kiinnostaa niin Måneskinilla on lifechat eurovision:n instagramissa klo 18.00 Suomen aikaa

Pystyyköhän tätä mitenkään seuraamaan jos ei ole rekisteröitynyt instagramiin...

Ainakin minä luotan vakaasti siihen vauvojen ammattitaitoon, että 5 minuuttia kun IG on loppunut, niin siihen on OMG OMG OMG DAMIANO LOOKS TOTALLY HOT!!! YT-linkki täällä.

Testiviesti ;D

ai sori, olikin tää ennuste jo klo 17, eikä 18.

hirmu hankala tietää enää, jos viestit sensuroidaan, että mikä hehkutus enää on jäljellä.

fanit: on se mahtavaa, kun kaikki mitä nettiin laittaa, säilyy siellä jälkipolvien luettavaksi

winnerin viestit: hold my beer

Vierailija
3344/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas on kyllä ihan ok, mutta ei minun makuun.

Vierailija
3345/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditistä kommenttia (ettei vain me olla sekaisin)

jesus christ they are attractive

70

Reply

u/Hostilian_ avatar

Hostilian_

9d

Honestly, I don't know if a rock group has had more sex appeal than them, ever. 3 of the 4 members are very very attractive.

Poor Thomas... Vaikka Thomasin ulkonäkö huutaa ROCK!

Hän näyttää ihan todella nuorelta vielä. Lienee niitä jotka kypsyvät vähän hitaammin. Pitkä tukka sopisi hänelle, tai sitten sellainen sivuilta lyhyt ja päältä pöyheä, mikä oli jollain videolla. Hän ei ole vielä löytänyt tyyliään sillä lailla. Hän poseeraa kyllä valtavan kuvauksellisesti.

Ja voisi myös olla ylpeä siitä, että on hujahtanut yhtäkkiä pitkäksi mieheksi. Italiassa varmaan yrittää ola vähän lyhyempi, kun moni on. Alan kuitenkin pitää kokoajan enemmän hänestä, kun on enemmän esillä.

Vierailija
3346/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdä, ja kuulla, Damiano livenä, Voi LUOJA 💓💞💕💗💖

Niinpä. Tolla ig-livelläkin mun kaikki huomio meni vaan siihen, että miten se voi olla niin täydellinen silloinkin kun se on ihan tavallisesti vaan eikä yhtään poseeraa tai yritä olla komea ja kaunis. 😩

Vierailija
3347/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethanin kassit 😉

Vierailija
3348/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä että joku k--ipää esiintyy Tiktokissa Damianona ja laittaa tytöille viestiä. Tuollaisesta pitäisi saada linnaa!

Vierailija
3349/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista tatuoinneista, osaako joku sanoa. Kun minusta hän on niin kaunis, eikä tarvitse mitään lisää. Mutta sehän saattaa olla keino ottaa oma kroppa haltuun ja saada valta siihen. Kun syömisongelma kai voi olla voimattomuuden tunnetta omaan kroppaan nähden. Niin onko tämä merkki itsensä hyväksymisestä ja itseilmaisusta?

Blind Channelille varmaan vois tän kysymyksen myös esittää...?

Jos tatskoja on pari, niin mun mielestä jees, jos koko kroppa täys, niin menee enempi turn-offin puolelle, vaikka muuten olisi hyvännäköiset kasvonpiirteet. On sitten mies tai nainen.

Jos niin sanot, en tiedä? Kun en ole perehtynyt Blind Channeliin.

Vierailija
3350/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3351/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä että joku k--ipää esiintyy Tiktokissa Damianona ja laittaa tytöille viestiä. Tuollaisesta pitäisi saada linnaa!

No kuka typerysv nyt oikeasti luulee, että joku maailman tähti haluaisi laittaa juuri minulle tia sinulle viestiä.

Vierailija
3352/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiva juttu BBC:llä 

https://www.bbc.com/news/newsbeat-57331991

”I wouldn't say we were cheesy.” No joo, Måneskin oli kyllä sellainen anti-cheeseysruiske euroviisuille, että oksat pois 🙃

Vierailija
3354/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka typerysv nyt oikeasti luulee, että joku maailman tähti haluaisi laittaa juuri minulle tia sinulle viestiä.

Varmaan joku tosi nuori voisi luullakin. Ja siksi tuo on ekstraällöä.

Vierailija
3355/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla typerä, voi olla vaikka 14-vuotias. Ja siksi tuollainen v--uttaa niin paljon.

Vierailija
3356/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tehdään myös taviksille keillä on enemmän seuraajia. Olen kahdelta saanut instassa viestejä ja useampi on alkanut seuraamaan. Aika tollo saa olla jos aidoksi luulee. Ilmianto vaan perään.

Vierailija
3357/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CPpqc_kt3Wn/?utm_medium=copy_link

Vieläkö sanotte Damianosta ei huonoa kuvaa löydy?

Vierailija
3358/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CPpqc_kt3Wn/?utm_medium=copy_link

Vieläkö sanotte Damianosta ei huonoa kuvaa löydy?

älä nyt se kaivaa nenuaankin söpösti 

Vierailija
3359/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla typerä, voi olla vaikka 14-vuotias. Ja siksi tuollainen v--uttaa niin paljon.

Oon itsekin 14 ja en kyllä usko, että suurin mun ikäisiset olis niin tyhmiä. Jos menis tommonen niin pitäisin kyllä vajaana.

Vierailija
3360/22169 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri videon missä vilahtaa Ethanin paljas takamus. Se oli video siitä hetkestä kun ottivat näitä alastonkuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan