Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
ne on studiossa tekemässä ehkä uutta musaa? studiossa on vaatetuksesta päätellen kuumaa heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måneskin IG-stoorissa Damiano höpisee pitkät pätkät auton takapenkillä ja italian alkeilla, jotka tähän mennessä olen oppinut, ymmärrän sanat neljä päivää, tänään, maailma ja jokin on "ultimaattisen tositosirumasana". Che cosa?
Olisiko ketään kanssasisarta tulkkaamaan? Kiitos <3
Twitterissä joku tulkkasi, että puhuu jotain siitä, että X-Factorin jälkeen heille ennustettiin vain neljän päivän mittaista uraa, mutta kattokaas hei, missä nyt ollaan.
Eli vähän semmoinen "keskaria epäilijöille" -tyyppinen tunteenpurkaus rumine sanoineen.
Tästä voikin oppia yleisen italiankielisen ilmaisun "l'ultimo degli stronzi" eli "idiooteista viimeinen", jolla viitataan sellaisiin täydellisiin luusereihin.
Tämä on av-palstan parhautta!! Mä rrrakastan näitä kieliopintoja Damianon kanssa!
Tuli tästä mieleen, että Coraline-tekstistä voisi ottaa muistisäännökseen tuon "dimmi le tue verità" -kohdan italian omistussuhteisiin liittyen. Eli eka tarvitaan artikkeli, sitten possessiivipronomini ja sitten substantiivi. Tai näin ainakin ite pähkäilin, kun samoja asioita juuri Duolingossa kahlaan.
Kiitos. 💛 Kuvakaappaus viestistä otettu talteen.
Vierailija kirjoitti:
ne on studiossa tekemässä ehkä uutta musaa? studiossa on vaatetuksesta päätellen kuumaa heh
Katoin siitä ekasta kuvasta, että siellä se D. taas ilman vaatteita kikkailee, mutta olihan sillä hihaton ja sortsit 🙈
D:n tyttöystävän instastooreissa pitkiä puheita ja tekstejä. Jaksaako niitä joku katsoa? Voisihan niillä tietysti italiaa opetella kun alkaisi suomentamaan.
Vierailija kirjoitti:
D:n tyttöystävän instastooreissa pitkiä puheita ja tekstejä. Jaksaako niitä joku katsoa? Voisihan niillä tietysti italiaa opetella kun alkaisi suomentamaan.
Sillä on ilmeisesti ollut joku ”kysymitävaan” -postaus. Seuraajat sitten kyselleet pitkälti noista intiimiongelmista ja se vastailee. Läheskään kaikkea en tajua näillä kielitaidoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin siitä ekasta kuvasta, että siellä se D. taas ilman vaatteita kikkailee, mutta olihan sillä hihaton ja sortsit 🙈
samoin katsoin itse - ehkä se oli vaan tota mun toiveajattelua :)
arvostan kyl ton D:n tyttistä en ehkä itse olis noin rohkea puhuakseni noinkin intiimeistä sairauksistani julkisesti
Jännä että Italiassa mallilla voi olla pituutta 160 cm ja paljon tatuointeja. Onkohan rinnat aidot? Puhun siis Damianon tyttöystävästä. Itsellä 160 cm ja 53 kiloisena ei ainakaan ollut rintoja ollenkaan. Geenit tietty vaikuttaa osalti.
Noista tatuoinneista, osaako joku sanoa. Kun minusta hän on niin kaunis, eikä tarvitse mitään lisää. Mutta sehän saattaa olla keino ottaa oma kroppa haltuun ja saada valta siihen. Kun syömisongelma kai voi olla voimattomuuden tunnetta omaan kroppaan nähden. Niin onko tämä merkki itsensä hyväksymisestä ja itseilmaisusta?
Vierailija kirjoitti:
Siis ketä sen jutut pitäisi kiinnostaa? Mua ei ainakaan kiinnosta muu kuin D. Ei voisi vähempää kiinnostaa sen äiti, veli tai tyttöystävä. Tottakai muut Måneskinin jäsenet ovat kiinnostavia ja liittyvät aiheeseen..
Vierailija kirjoitti:
Noista tatuoinneista, osaako joku sanoa. Kun minusta hän on niin kaunis, eikä tarvitse mitään lisää. Mutta sehän saattaa olla keino ottaa oma kroppa haltuun ja saada valta siihen. Kun syömisongelma kai voi olla voimattomuuden tunnetta omaan kroppaan nähden. Niin onko tämä merkki itsensä hyväksymisestä ja itseilmaisusta?
Blind Channelille varmaan vois tän kysymyksen myös esittää...?
Jos tatskoja on pari, niin mun mielestä jees, jos koko kroppa täys, niin menee enempi turn-offin puolelle, vaikka muuten olisi hyvännäköiset kasvonpiirteet. On sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että Italiassa mallilla voi olla pituutta 160 cm ja paljon tatuointeja. Onkohan rinnat aidot? Puhun siis Damianon tyttöystävästä. Itsellä 160 cm ja 53 kiloisena ei ainakaan ollut rintoja ollenkaan. Geenit tietty vaikuttaa osalti.
No ei toi olekkaan mikään hyvin tienaava malli vaan ns. Mainosmalli. Rinnoista en osaa sanoa, mutta ovat raskausarpiset..
winner kirjoitti:
Kävin muuten äänestämässä kuntavaaleissa ja kirjoitin siihen Damiano ja piirsin sydämen.
(jokohan nyt tulee yläpeukkuja ;D
ei tuu, kun sun viestit poistetaan, vaikka miten kiva olisit.
jos jotain kiinnostaa niin Måneskinilla on lifechat eurovision:n instagramissa klo 18.00 Suomen aikaa
Vierailija kirjoitti:
winner, et ehkä itse sitä huomaa, mutta tuo sun harjoittama metakeskustelu on todella raskasta luettavaa ja vie ketjua väärille raiteille jatkuvasti. Jos ei ole uutta sanottavaa Damianosta, niin hiljaakin saa olla. Täällä ei ole tarkoitus puhua sinusta, ylläpidosta eikä ap:stä vaan Måneskinista.
Ennen kuin tuo pelleily menee taas yhtään pidemmälle niin tällainen muistutus.
https://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen-saannot?_ga=2.209015634…
1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner, et ehkä itse sitä huomaa, mutta tuo sun harjoittama metakeskustelu on todella raskasta luettavaa ja vie ketjua väärille raiteille jatkuvasti. Jos ei ole uutta sanottavaa Damianosta, niin hiljaakin saa olla. Täällä ei ole tarkoitus puhua sinusta, ylläpidosta eikä ap:stä vaan Måneskinista.
Ennen kuin tuo pelleily menee taas yhtään pidemmälle niin tällainen muistutus.
Ankeuttaja itse siellä voisi vähän relata. Tuolla asenteella ei elämästä nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ketä sen jutut pitäisi kiinnostaa? Mua ei ainakaan kiinnosta muu kuin D. Ei voisi vähempää kiinnostaa sen äiti, veli tai tyttöystävä. Tottakai muut Måneskinin jäsenet ovat kiinnostavia ja liittyvät aiheeseen..
Tavallaan mua on alkanut hiukan kiinnostaa, että jos tyttöystävä vaikka ottaisi kantaa siihen, millainen pyöritys (varmasti hänenkin elämässään) on äkisti alkanut ja kertoisi omista fiiliksistään siihen liittyen.
Musta on niin mahtavaa, kun täällä on kielioppiasiat ja alkkarikuvat sulassa sovussa. 😂