Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
301/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka on Marlena, josta lauletaan ainakin parissa biisissä ekalla levyllä?

Älkää tuomitko, mulla on ollut eilen ja tänään liikaa aikaa kahlata Måneskin-aiheisia videoita ja juttuja, mutta tulipahan tämäkin selvitettyä:

"Måneskin mention the name Marlena on five tracks from their first studio album Il ballo della vita: “Torna a casa”, “Morirò da re”, “L’altra dimensione”, “Le parole lontane” and “Niente da dire”. Måneskin explained who Marlena was during a concert held in late 2018. She is not a physical person, but the personification of the message they want to launch with their music. She’s an ideal of freedom, life and creativity. She’s nothing more than an imaginary figure that encompasses all four members of the group and even the fans and listeners themselves. No secret love of the frontman or other band members, then. Marlena is everyone and no one at the same time. This remains a fundamental concept for Måneskin and, more generally, for the existence of us all."

-ap

Vierailija
302/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, melkein kaikki eilisiltainen täällä käyty keskustelukin on hävinnyt jonnekin. Mitä kummaa??

Aivan, eihän tämä ollut kuin täynnä ihailevia viestejä. Jopa viestit, joissa kirjoitin mikä vaatefirma heidät oli vaatettanut poistui. Homma alkaa olla jo naurettavaa, koska oikeasti viestejä poistetaan täysin mielivaltaisesti ilman mitään järkevää syytä. Tai siis kyllähän syitä voi aina keksiä, kun tarpeeksi tiukat säännöt keksii. Mutta ettei enää voi kirjoittaa vaatefirman nimeä on jo aivan naurettavaa kaikin tavoin.

Älä sure se on vain tämä yksi poistattajatrolli. Voitko kertoa uudelleen? Heillä on nerokas stylisti kuka onkaan, kaikki heidän esiintymiset on mykistävästi puvustettuja. Ja se hänen tankotanssi x factorissa!!! Kymmenen sentin piikkikorot nahkasaappaissa, verkkosukat, ja verkkopaita jonka hän repi pois...

la stilista Veronica Etro, che con il fratello Kean e lo stylist Nicola Cerioni è l'artefice dei loro look. Eli suunnittelijat ovat Veronica ja veli Kean Etro ja stylisti Nicola Cerioni ovat heidän tyyliinsä arkkitehtejä.

Tuossa mistä kopioin tuon italialaisen tekstin oli kirjoitettu väärin tuo Cerionin nimi. Se on Nicolo, ei Nicola ja instassa on nimellä nickcerioni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla avaamaan keskustelun aiheesta Damiano, mut täällähän se jo kävikin kuumana (keskustelu siis).

Vierailija
304/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä ❤️

Tuo kuiskaus. Sen kohdalla olis vaan pitäny olla pidempään lähikuvaa.

Vierailija
305/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamma mia mikä mies!!! Ja se ääni, aivan ihanan miehekäs...

https://www.alamy.com/stock-photo-maneskin-damiano-david-174568660.html

Joku vielä väittää että tuollaisia on joka kulmalla?!

Ai hyvä jumala, järki menee...

rock angel from heaven

En tykkää yhtään pitkällä tukalla, yök. Viisuissa oli hottis.

Vierailija
306/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk.

Tule pois peilin edestä.

Vierailija
307/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että ihkutusketju on hengissä. Laitoin tämän jo euroviisuketjuun mutta laitan tännekin.

Tämä ääni on sulaa raakaa hunajaa, jota kaadetaan naisen hermoihin niin, että ei sanat pysty kuvaamaan. Mieletön, ihana kappale, mikä uskomaton tunnelma.

Live La paura del buio

Vierailija
308/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, taas uusi ihastus saa nauttia 15 minuutin famestaan. Joko ootte yli Samu Haberista ja Konsta Hietasesta?

Jotenkin tosi söpöä toi.

Aah Konsta 🔥

Pitäisikö muuten laittaa Konsta seuraaviin viisuihin..?

Älkää nyt edes viitsikö mainita noita kahta tässä ketjussa...

Vierailija
309/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että ihkutusketju on hengissä. Laitoin tämän jo euroviisuketjuun mutta laitan tännekin.

Tämä ääni on sulaa raakaa hunajaa, jota kaadetaan naisen hermoihin niin, että ei sanat pysty kuvaamaan. Mieletön, ihana kappale, mikä uskomaton tunnelma.

Live La paura del buio

Ei noissa Ethanin käsivarsissakaan kyllä varsinaisesti vikaa ole... huhheijaa.

Vierailija
310/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä haastattelussa vaan näkee sen eron mikä suuressa kauneudessa ja kivannäköisessä on.

Damianon hymy kohdassa 1:30 <3 Apua, mä en kestä miten ihana hän on!

Vierailija
311/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se "i'm too sexy for this song" tehty hänestä? 🥴😁

Vierailija
312/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisia ikinä ala ällöttää tämmönen jonkun ihmisen hehkuttaminen? Eikö se oo jotenki tosi noloa, kun kaikki muutki hehkuttaa ja sit ite kanssa hehkuttaa, koska muutkin tai jotain? Jotenki vaan hirveen ällöttävää ja noloa tämmönen. Semmonen pieni myötähäpeä naisten puolesta tässä 🙈

Ehkä mä oon vaan liian vanha ymmärtääkseen..... Ei tää oo multa pois enkä kyllä noin paljon huomiota edes haluaisi, mut musta tää on vaan tosi noloa.

M31

Vierailija
313/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä haastattelussa vaan näkee sen eron mikä suuressa kauneudessa ja kivannäköisessä on.

Damianon hymy kohdassa 1:30 <3 Apua, mä en kestä miten ihana hän on!

Mä en taas aikaisempien kommenttien takia pystynyt olemaan tuijottamatta sen haaruksia aina kun oli mahdollisuus :D Herranjestas, että Herra on hyvin varusteltu!

Vierailija
314/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisia ikinä ala ällöttää tämmönen jonkun ihmisen hehkuttaminen? Eikö se oo jotenki tosi noloa, kun kaikki muutki hehkuttaa ja sit ite kanssa hehkuttaa, koska muutkin tai jotain? Jotenki vaan hirveen ällöttävää ja noloa tämmönen. Semmonen pieni myötähäpeä naisten puolesta tässä 🙈

Ehkä mä oon vaan liian vanha ymmärtääkseen..... Ei tää oo multa pois enkä kyllä noin paljon huomiota edes haluaisi, mut musta tää on vaan tosi noloa.

M31

Ei tarvii myötähävetä meidän puolesta, nääs meitä ei hävetä yhtään komeiden ja charmikkaiden miesten ihaileminen ja fanittaminen ;) 

Vierailija
315/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Sen lehdistötilaisuuden jälkeen siitä ei ole epäilystäkään. Multa lähti melkein taju, kun se rupes konttamaan siinä pöydällä! 

Vierailija
316/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Eikö miehiä ällötä kuolata bikinibeibejä?

Damiano sentään on myös komeuden ja karismaattisuuden lisäksi lahjakas. Sitä paitsi tämä on tosi harvinaista naisilla. En muista toista vastaavaa ihan heti.

Vierailija
317/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano on niin nuori, että saamme nauttia hänestä vielä vuosikymmeniä!!

Vierailija
318/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Sen lehdistötilaisuuden jälkeen siitä ei ole epäilystäkään. Multa lähti melkein taju, kun se rupes konttamaan siinä pöydällä! 

Heti linkki pöytään! Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
319/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Kuule, noloa on teidän iänikuiset missikisat joka aiheen ympärillä ja miestenlehdet.

Vierailija
320/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kattokaas se on IHAN ERI ASIA kun tuhat miestä kuolaa ja fäppää tahoillaan samojen identtisten instabeibien kuville. Ei yhtään noloa vaan oikein ja luonnollista, eiks niin?