Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
2401/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta Damianon laihuudesta / lihaksikkuuden vähenemisestä mieleen se, kun jossain oli mainintaa siitä että hänellä olisi ollut jotain ongelmia syömisen kanssa nuorempana. Toivottavasti ei ole mitään sellaisia häiriöitä kiusaamassa enää.

Nimim. AV-mamma huolissaan

Luulen että syy on yksinkertaisesti korona-aika ja kuntosalit kiinni.

Katopa kitaristin käsivarsia!

Ja rumpalin! Mutta soittohommat kehittää lihaksia. Ehkä Damianolla on timanttiset lantiolihakset ;)

Hmmmmmmm 🤔 analysoidaan:

https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398517223644405760

Vierailija
2402/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan tähän ketjuun nyt rauhoittavaa, maadoittavaa energiaa. Vent'anni voisi olla hyvä. Ja jälleen, niin kaunis video ja kaunis Damiano.

-ap

Tunnelmoinkin juuri tätä liveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä nimellä damianon veli on instassa? kaverin puolesta kyselen

Jacopo David ja poppodium on insta.

Minä kävin katsomassa, että millainen tämä veli on. Kasvojen luusto on sama ja toki hänkin on ihan mukavannäköinen, mutta Damiano on kyllä voittanut geeniloton.

Isoveli on paljon komeampi kuin kirjaimellisesti pikkuiseksi jäänyt pikkuveljensä.

Jos 180 cm on pikkuinen, niin olen sitten aina ollut väärässä, kun olen ihastunut pitkiin miehiin.

On varmasti pidempi kuin italialaiset miehet keskimäärin, mutten usko että on ihan 180cm kuitenkaan. Mutta yleisellä tasolla 180-senttinen ei vielä ole pitkä mies, pitkä alkaa olla siinä 185 sentin tietämillä.

Vierailija
2404/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se video joka on liian kuuma palstalle?

Kohdasta 1:50 ->

Nyt tulee rapaa mammoilta niskaan, mutta:

Muutaman kerran tuon biisin karaokessa vetäneenä tiedän, että hengitys oikeissa kohdissa on oleellinen juttu. Damiano on ongelmissa heti alusta alkaen ja veto kuulostaa sen takia ärtyneeltä ärinältä. Bändi soittaa ihan jees, mutta ihan musiikillisesti ajatellen D. on tuossa heikoin lenkki. Ei menisi jatkoon mun X-factorista.

Olen kanssasi aivan eri mieltä mutta arvostan erittäin syvällistä paneutumistasi aiheeseen!

Vierailija
2405/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin naurettavaa, että kaikki missä kehutaan Damianon fysikkaa, poistuu samoin tein. Kuka tätä tekee?

Ja sitten spämmäävät ketjua noilla ihan hämärillä viesteillä... No joo, jatketaan.

-ap

Mitkä ovat Ap sinun fiilikset nyt noin viikon jälkeen?

Kiitos tästä ihanasta ketjusta ja kaikista jaetuista kokemuksista <3

Kiitos kysymästä, fiilikset ovat enimmäkseen oikein ilahtuneet! Perustin ketjun tylsyyspäissäni hetken mielijohteesta, kun lähipiiristä ei löydy ketään kelle tätä ilmiötä voisi hehkuttaa, ja odotin saavani ehkä 20 vastausta. Se sitten vähän eskaloitui. :D

Aivan superhauskoja kommentteja on täällä vaikka kuinka paljon, jatketaan samaan tyyliin eikä välitetä häiriötekijöistä. <3

-ap

Minä olen ollut reilun viikon sairaslomalla ja tämä ketju ja tietysti itse Damiano ovat parantaneet fiiliksiäni ihan valtavasti kun olen tässä sängyllä pötkötellyt, kelannut videoita ja kikatellut näille jutuille. Tiistaina olisi paluu töihin, fyysisesti levänneenä ja henkisesti ravittuna.

Ihana kuulla että ketju on tarjonnut hengenravintoa 😇

-ap

Yritän olla ns. naistennaurattaja tässä pleikkarinpeluun ohessa.

Kröh, karhealla Damiano-aksentilla: Kuis menee, ladies?

Vierailija
2406/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ironista, että tässä ketjussa nyt pinnalla olevaa tusinaitaliaanoa kuolaava nimittelee muita basic bitcheiksi :D

Jos D tosiaan on tusinaitaliaano niin ostan heti lentolipun Italiaan kun se on mahdollista! Olen muutenkin niin kyllästynyt Suomalaisiin miehiin..

Taas sait tekosyyn päästä haukkumaan suomalaisia miehiä.

Valitettavasti "haukkumiseen" ei tarvita tekosyitä. Palstamiehetkin sen todistavat käytöksellään: kateellisia ja katkeria.

-eri

Vaikka ihastuksesi sattuu nyt olemaan italialainen, ei se tarkoita että italialaiset miehet olisivat kollektiivisesti parempia. Ihan jo väestön perusteella sieltä löytyy enemmän mätiä omenoita kuin suomalaisista. Sinä puolestasi vaikutat henkisesti harvinaisen rumalta ihmiseltä, joka yleistää minkä kerkeää.

Voithan sinä vapaasti itsellesi uskotella, että kaikki mielipidettäsi jakamattomat ovat katkeria miehiä.

Vierailija
2407/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan tähän ketjuun nyt rauhoittavaa, maadoittavaa energiaa. Vent'anni voisi olla hyvä. Ja jälleen, niin kaunis video ja kaunis Damiano.

-ap

Mä haluaisin tuonne nurmikolle makoilemaan heidän kanssaan 😭

Vierailija
2408/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari.

Vierailija
2409/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah toi Vent'anni on suosikkibiisi

Vierailija
2410/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2411/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun selailee Euroviisujen youtube-kanavan Måneskin videoiden kommentteja, huomattavan suuri osa on rockmusiikista tykkääviä miehiä. Ja he siis hehkuttavat bändiä, biisiä, italian kieltä, live-vetoa ja sitä että rock 'n' roll ei todellakaan ole kuollut. Ja Suomenkin esitystä monet myös.

Miksi siis täällä, suomalaisella vauvapalstalla, on näitä runk***reita, joiden itsetunto ei kestä tämän jumalaisen rocktähden karismaa?

Ironista, että kutsut palstan miehiä r*nkkareiksi, kun katsoo tämän ketjun kirjoituksia. Mutta niinhän se menee, naisen seksuaalisuus on upeaa ja voimaannuttavaa ja miehet ovat säälittäviä r*nkkareita :D

Vierailija
2412/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin katsomassa, että millainen tämä veli on. Kasvojen luusto on sama ja toki hänkin on ihan mukavannäköinen, mutta Damiano on kyllä voittanut geeniloton.

Isoveli on paljon komeampi kuin kirjaimellisesti pikkuiseksi jäänyt pikkuveljensä.

Jos 180 cm on pikkuinen, niin olen sitten aina ollut väärässä, kun olen ihastunut pitkiin miehiin.

Siis jos Joel kerta on 187, niin eihän Damiano sitten kovin lyhyt ole. Ihmettelee hän. Vähintään just sen 180, tai vähän yli. Isoveljensä taitaa olla lähempänä kaksmetrinen.

Victoria on 165, kuten moni suomalainen nainen. Kivasti jää pikkuiseksi bändinsä miesten rinnalla. Thomas ja Ethan on lähempänä 190 cm kaikesta päätellen.

Ei todellakaan ole 165cm. On todella pieni 175-180-senttisen Damianon rinnalla, veikkaan pituudeksi 154-158cm.

Monilla sivustoilla vastaukseksi annetaan 163. Itsekin ilmoita pituuteni parin sentin heitolla, koska joskus mitattaessa se on 2 cm enemmän, joskus ei. En tiedä miksi.

Vierailija
2413/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se video joka on liian kuuma palstalle?

Kohdasta 1:50 ->

Nyt tulee rapaa mammoilta niskaan, mutta:

Muutaman kerran tuon biisin karaokessa vetäneenä tiedän, että hengitys oikeissa kohdissa on oleellinen juttu. Damiano on ongelmissa heti alusta alkaen ja veto kuulostaa sen takia ärtyneeltä ärinältä. Bändi soittaa ihan jees, mutta ihan musiikillisesti ajatellen D. on tuossa heikoin lenkki. Ei menisi jatkoon mun X-factorista.

Olen kanssasi aivan eri mieltä mutta arvostan erittäin syvällistä paneutumistasi aiheeseen!

Ai että kun voisi lukea tuon loppupuolella vilahtavan ruutupaitaisen tuomarin ajatukset. Herkullinen ilme! Mitäköhän mies miettii?

Vierailija
2414/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793

Oh mio Dio! Taas mennään

Nyt kyllä...

Vierailija
2415/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm kirjoitti:

Tykkäsin joskus 13-15 v tuollaista meikatuista miehistä mitä naisellisempi mies sitä kuumempi.

Nyt 22 v tykkään miehisistä , rasvaista miehistä, mielellään partaa tmvs eikä läpipasko

Opettelisit edes kirjoittamaan.

Oletko jo 70 vuotias kun ei ole auto correct ollenkaan tuttu asia? Kannattaisiko sinun olla netissä ollenkaan? :D

Jos on autocorrect niin ei tarvii ollenkaan tarkistaa kirjoittamaansa tekstiä? Ei edes pisteellä jaksa päättää lausetta? Ehkä noin laiskojen ei kannata keskustelupalstoille eksyä.

-eri

Toiset toteuttavat kirjoitustaitojaan jossain muualla kuin vauvapalstalla. Ymmärtäähän sen, että jos ei minnekään muualle huolita kirjoittamaan yhtään mitään, palstakirjoitukset voivat tuntua tärkeiltä.

Vierailija
2416/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että koko ajan löytyy yhä noin paljon livetaltiointeja (kiitos linkeistä!) joita en ole nähnyt! 

Vierailija
2417/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti pidempi kuin italialaiset miehet keskimäärin, mutten usko että on ihan 180cm kuitenkaan. Mutta yleisellä tasolla 180-senttinen ei vielä ole pitkä mies, pitkä alkaa olla siinä 185 sentin tietämillä.

D on 180cm eli just täydellisen pituinen. 😏

Vierailija
2418/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun selailee Euroviisujen youtube-kanavan Måneskin videoiden kommentteja, huomattavan suuri osa on rockmusiikista tykkääviä miehiä. Ja he siis hehkuttavat bändiä, biisiä, italian kieltä, live-vetoa ja sitä että rock 'n' roll ei todellakaan ole kuollut. Ja Suomenkin esitystä monet myös.

Miksi siis täällä, suomalaisella vauvapalstalla, on näitä runk***reita, joiden itsetunto ei kestä tämän jumalaisen rocktähden karismaa?

Ironista, että kutsut palstan miehiä r*nkkareiksi, kun katsoo tämän ketjun kirjoituksia. Mutta niinhän se menee, naisen seksuaalisuus on upeaa ja voimaannuttavaa ja miehet ovat säälittäviä r*nkkareita :D

Käytöksestä tässä on kyse, eikä kenenkään seksuaalisuudesta.

ohis

Vierailija
2419/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793

Oh mio Dio! Taas mennään

AI KAMALA

Vierailija
2420/22169 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D on 180cm eli just täydellisen pituinen. 😏

Maagisena rajana kuitenkin pidetään sitä 185:aa senttiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä