Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Päivä käyntiin:
https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398517223644405760
Mamma mia!
Damiano on ainoastaan 22-vuotias - näyttää huomattavasti vanhemmalta! Myös muut bändin jäsenet 20-22v.
Olen vertaillut nyt muutaman Zitti e buoni -esityksen keskenään, ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka nuo ovat aina tosi hyviä esiintyjiä, niin Euroviisujen finaaliesityksessä oli joku aivan mieletön energia päällä ihan koko bändillä. Damianokin liikkuu kuin pantteri koko esityksen ajan ja jokainen liike tapahtuu juuri oikealla hetkellä ja tavalla. Stailauskin oli ihan täydellinen tuohon tilanteeseen a kuvattiin juuri oikeista kulmista. Esityksestä ei saa silmiään irti ensi sekunneilta lähtien.
En ole koskaan aiemmin rakastunut julkisuuden henkilöön tällä tavoin. En saa Damianoa mielestäni. ❤
Kyllähän tuota studiotallennettakin katselee. https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/nnwfeh/why_damiano_taking_…
Vierailija kirjoitti:
Olen vertaillut nyt muutaman Zitti e buoni -esityksen keskenään, ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka nuo ovat aina tosi hyviä esiintyjiä, niin Euroviisujen finaaliesityksessä oli joku aivan mieletön energia päällä ihan koko bändillä. Damianokin liikkuu kuin pantteri koko esityksen ajan ja jokainen liike tapahtuu juuri oikealla hetkellä ja tavalla. Stailauskin oli ihan täydellinen tuohon tilanteeseen a kuvattiin juuri oikeista kulmista. Esityksestä ei saa silmiään irti ensi sekunneilta lähtien.
Mun Damiano-friikahdus roihahti täyteen liekkiin vasta tässä voittajaesityksessä finaalin ratkettua. Hoksasin heti, että hei nyt nää esittää sensuroimattoman version (kuumaa!! olen miettinyt ihan liikaa sitäkin, missä vaiheessa Damiano päätti, että nyt lauletaan originaaleilla sanoilla) ja en voinut käsittää, miten hyvin humalainen D. skarppasi esiintymään noin. Ja sitten ne pussailut ja kaikki, kyllä te tiiätte.
Miksi mä en näe muuta kuin tämän jumalaisen olennon kasvot ja jostain syystä valo tuossa linkissä osuu housuihin ja etumukseen aika "anteliaasti"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä live on tape -esitykset viisufinalisteilta. Jos joku olisi joutunut karanteeniin, nämä nauhat olisi näytetty live-esityksen sijasta. Måneskin noin kohdasta 1:27:50.
Tämä oli ihan kiva, mutta tuli kyllä mieleen, että ne punaiset nahka-asut todennäköisesti varmistivat Italian viisuvoiton.
Myös vuorovaikutus yleisön kanssa. Minä en ollut fani vielä edes semifinaalivideon nähtyäni. Livessä tapahtui ensisekunneilla jotain maagista. Tiukat trumpettilahkeiset housut ovat kyllä kivat ja vielä kivempaa, että jakku lähtee. Koska finaali oli hopeamekkoja täynnä, nahka-asut toivat oman wow-efektinsä. Ei voi tietää, kun ihan sitä lopullista esitystä ei nähty noissa.
Minulle tuli mieleen jo Live Aid 1985 ja Queen. Joillain esiintyjillä on ihan käsittämätön karisma ja muidenkin hyvien live-esiintyjien joukosta joku vain nousee sieltä esiin. Eihän sitä live-yleisöä ollut kuin muutama tuhat ja mitä nyt parisataa miljoonaa ruutujen äärellä.
Nyt kun katsoo sitä hetkeä, kun ovet aukeaa ja Damiano odottaa siellä kameraa (ja meitä), ihan kylmät väreet juoksee selkäpiissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin viisuvedon ihan esimmäisen kerran lauantain finaalissa. Ja koko bändin eka kerran vasta silloin. Se Damianon veto oli täydellinen eka sekunnista alkaen. Ihan napakymppi, en oikeastaan vaatetusta edes katsonut vaan hänen ilmeitä, olemusta ja kasvoja. Kaikki oli täydellistä, olin kuin unessa sen esityksen ajan. Ja koukussa. Tämä on ihanaa, kuin taidetta joka aisteille. ❤🤍💚
Vierailija kirjoitti:
Mun isä näytti nuorena ihan Damianolta.
t. mies
Oivoi, sinulla on onnekas äiti!
Ja olet ehkä sinäkin vähän geenilotossa voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä käyntiin:
https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398517223644405760Mamma mia!
Lord have mercy.
Aivoni ovat oikosulussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä en näe muuta kuin tämän jumalaisen olennon kasvot ja jostain syystä valo tuossa linkissä osuu housuihin ja etumukseen aika "anteliaasti"...
Tarkoitatko tätä nyt julkaistua nauhoitettua euroviisuesitystä? Jos tarkoitat, niin olen täysin samaa mieltä. Housujen diagonaalilinjat vetää katseen tehokkaasti just sinne patonkiosastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan inhottaa tämä bändi enemmän ja enemmän. Tääkin:
https://i2.wp.com/www.multitasca.com/wp-content/uploads/2020/12/maneski…
Hyh! >\
No jopas. Victorialla ihan samanlaiset tissit kun mulla.
Voi miten kauniita nuoria ihmisiä. Ihan vain esteettisistä syistä tähän palaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä live on tape -esitykset viisufinalisteilta. Jos joku olisi joutunut karanteeniin, nämä nauhat olisi näytetty live-esityksen sijasta. Måneskin noin kohdasta 1:27:50.
Tämä oli ihan kiva, mutta tuli kyllä mieleen, että ne punaiset nahka-asut todennäköisesti varmistivat Italian viisuvoiton.
Myös vuorovaikutus yleisön kanssa. Minä en ollut fani vielä edes semifinaalivideon nähtyäni. Livessä tapahtui ensisekunneilla jotain maagista. Tiukat trumpettilahkeiset housut ovat kyllä kivat ja vielä kivempaa, että jakku lähtee. Koska finaali oli hopeamekkoja täynnä, nahka-asut toivat oman wow-efektinsä. Ei voi tietää, kun ihan sitä lopullista esitystä ei nähty noissa.
Minulle tuli mieleen jo Live Aid 1985 ja Queen. Joillain esiintyjillä on ihan käsittämätön karisma ja muidenkin hyvien live-esiintyjien joukosta joku vain nousee sieltä esiin. Eihän sitä live-yleisöä ollut kuin muutama tuhat ja mitä nyt parisataa miljoonaa ruutujen äärellä.
Nyt kun katsoo sitä hetkeä, kun ovet aukeaa ja Damiano odottaa siellä kameraa (ja meitä), ihan kylmät väreet juoksee selkäpiissä.
Samoin se kirkuna kun ovi aukeaa. Kelaan videota edestakaisin, koska tiedän että se huuto tulee minun(kin) sisältäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistattaja paikalla heti aamusta. On siinä harrastus.
Sitten kun se kyllästyy siihen, ettei saa kommenteilleen huomiota, poistuu ketjusta ja joku meistä joutuu uhrautumaan ja postamaan kirjanmerkeistään taas uudet linkit. Helposti menee pitkäänkin videoita ja kuvia katsellessa, voi voi.
Tartteeko niitä samoja linkkejä jakaa päivästä toiseen monta kertaa päivässä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.
Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.
Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.
Tämä. 😂
Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.On se vaikeaa, kun täytyy jopa miettiä 7kymppisiä, jotta pääsee jotenkin edes ankeuttamaan. Useimmat bändit eivät juuri siksi menesty, koska yrittävät jotain kotikutoista. Nyt tulee silmän iloakin ja hiottua tyyliä ja siitäkin on löydettävä valittamista.
Nykyisin menestys vaatii muutakin kun jonkun ruotsinlaiva-lookin.
Samoja tyylejä eri bändeillä on nähnyt aina. Sillä ei ole väliä. Se riippuu ihmisestä kenellä ne kajalit ja tiukat housut näyttävät miehekkäiltä ja seksikkäiltä ja toivottavasti kaikenikäiset löytävät iloa Damianista, eivätkä ole kyynistyneet ja ole toinen jalka haudassa.Olet väärässä ketjussa, koska tämä on ihastelu, ei ankeutusketju.
Damiano on hot vaikka laittaisi jo 1600-luvulla ensimmäistä kertaa jo nähtyjä vaatteita ja elämännälkäiset 7kymppisetkin ymmärtävät sen. Ankeuttajat eivät edes 2 kymppisinä.Minulle tuli just Michael Monroe mieleen. Samanlainen elämänilo ja positiivinen asenne. Hänellä kajalit ei ole yhtään rapistuneet vaikka kilometrejä on takana jo kuinka ja paljon. Kuinkahan moni Mikelle on sanonut että "sä oot niin nolo, etkö yhtään häpeä".
Mietin heti Måneskiniin törmättyäni että tässähän on samaa energiaa kuin Hanoi Rocksissa. Ja kuvankauniit, hoikkaakin hoikemmat tyypit bändissä vahvistavat vaikutelmaa. Monroe oli sydäntäraastavan kaunis nuorena ja pukeutui keikoille mm verkkopaitaan. Bändi myös leikitteli sukupuolirooleilla, intialaiset naisten sarit päällä jne.
Tsekatkaa vaikka keikkataltiointi Lontoosta Marques-klubilta, solistin karismassa ja tiukassa soitossa on jotain hyvin tuttuaPitäisi kysyä Måneskinilta, tietävätkö Hanoi Rocksin. Ja vähän tutustuttaa tai muistutella, jos ei ole tullut kauheasti vastaan.
Minäkin yhdistin mielessäni heti heidät Hanoi Rocksiin, ja ajattelin miten upea ja karismaattinen ja fiksu Michael Monroe on aina vaan. Olen vielä viisikymppisenä pomppinut hänen keikoilla ihan sekapäisenä onnesta kaatosateessa. Muuten olen toki kunniallinen perheenäiti ... Heidän pitäisi tavata. Suomessa!
Ehkä Michael voisi onnitella ja kutsua käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistattaja paikalla heti aamusta. On siinä harrastus.
Sitten kun se kyllästyy siihen, ettei saa kommenteilleen huomiota, poistuu ketjusta ja joku meistä joutuu uhrautumaan ja postamaan kirjanmerkeistään taas uudet linkit. Helposti menee pitkäänkin videoita ja kuvia katsellessa, voi voi.
Tartteeko niitä samoja linkkejä jakaa päivästä toiseen monta kertaa päivässä. 🙄
Hei sullekin on olemassa joku, joka menee susta näin sekaisin. Ihan varmasti on, usko meitä tätejä, me on nähty.
Miksei viestit tule läpi? Ei ollut niin kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin se kirkuna kun ovi aukeaa. Kelaan videota edestakaisin, koska tiedän että se huuto tulee minun(kin) sisältäni.
Näin ja kuulin esityksen ensimmäistä kertaa vasta lauantain finaalissa ja se oli menoa sillä hetkellä kun Damiano kävelytti mukanaan lavalle ja näytti sormillaan sen kävelemiseleen: mä vien ja sä vikiset.
Joku miettii, miltä hän näyttää vanhempana kaljuuntuneena. Miltä näyttää Freddie Prinze Junior? Miltä Mark Strong? Aaaaaaaa kuumaaaaaaa