Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Huomenta vaan siskot. Tuli 00.30 saakka selailtua sekalaista videomatskuu nelikosta. Aika vaan hujahti, alkaa olla jo uusnormaali iltarituaali. 🤩
Asensin Tiktokin ja löysin ensimmäisenä videon, jossa D polvistuu Thomasin eteen lavalla ja nuolee tämän... kitaraa.
Suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää... vanhat akat kuolaa nuorta ukkoa.
Iiihan sama! Tälleen "vanhana akkana" kun ei yhtään ällötä kuolata nuorta kuumista. 😍😘
Tämähän on ollut meille vanhoille haahkoille oivallinen tapa hävittää hämähäkinseitit ja lepakot alakerrasta 👀
Täällä live on tape -esitykset viisufinalisteilta. Jos joku olisi joutunut karanteeniin, nämä nauhat olisi näytetty live-esityksen sijasta. Måneskin noin kohdasta 1:27:50.
Mä printtaan D:n kuvan toimiston seinälle. Siinäpä ihmettelevät. Terveiset kollegoille! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Eihän tuo oma koira ole, oliko Damianolla kissa?Tuoko muka komee? 😲
Mietin kans.. Kyömynokka, neitimäinen himpula eikä mikään Mies
Vierailija kirjoitti:
Täällä live on tape -esitykset viisufinalisteilta. Jos joku olisi joutunut karanteeniin, nämä nauhat olisi näytetty live-esityksen sijasta. Måneskin noin kohdasta 1:27:50.
Tämä oli ihan kiva, mutta tuli kyllä mieleen, että ne punaiset nahka-asut todennäköisesti varmistivat Italian viisuvoiton.
Näin unta että Damiano oli poikaystäväni: lapsuudenkodissani oli jotkut puutarhajuhlat ja Damiano istui koko illan ulkona vieraiden kanssa minä olin että ooo onpa kiva että se viihtyy vanhempieni kanssa. Sitten heräsin :(
Poistattaja paikalla heti aamusta. On siinä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ihan kiva, mutta tuli kyllä mieleen, että ne punaiset nahka-asut todennäköisesti varmistivat Italian viisuvoiton.
Myös vuorovaikutus yleisön kanssa. Minä en ollut fani vielä edes semifinaalivideon nähtyäni. Livessä tapahtui ensisekunneilla jotain maagista. Tiukat trumpettilahkeiset housut ovat kyllä kivat ja vielä kivempaa, että jakku lähtee. Koska finaali oli hopeamekkoja täynnä, nahka-asut toivat oman wow-efektinsä. Ei voi tietää, kun ihan sitä lopullista esitystä ei nähty noissa.
Vierailija kirjoitti:
Poistattaja paikalla heti aamusta. On siinä harrastus.
Sitten kun se kyllästyy siihen, ettei saa kommenteilleen huomiota, poistuu ketjusta ja joku meistä joutuu uhrautumaan ja postamaan kirjanmerkeistään taas uudet linkit. Helposti menee pitkäänkin videoita ja kuvia katsellessa, voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä mä tästäkin tykkäsin. Takkikin läks! Katsoin tuota illalla "livenä" YouTubesta ja nauratti jonkun kommentti "Thirsty Damiano fans on TikTok will have a field day with this performance!" 😄
-ap
Siis onko damiano Iso-D? Puhutteko Dannystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä mä tästäkin tykkäsin. Takkikin läks! Katsoin tuota illalla "livenä" YouTubesta ja nauratti jonkun kommentti "Thirsty Damiano fans on TikTok will have a field day with this performance!" 😄
-ap
Damiano ja koko bändi näyttää muuten paljon nuoremmalta ja viattomammalta tässä. Että olisiko itsellekin tullut vain sellaiset ”onpa nätti poika ja ollapa nuori itsekin” -vibat. Nahkahaalari ja meikit toivat dekadenssia ja luulin Damianoa noin kolmekymppiseksi vielä esityksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Päivä käyntiin:
https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398517223644405760
Tää on kyllä ihan... yksi mun suosikkikoosteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Eihän tuo oma koira ole, oliko Damianolla kissa?Tuoko muka komee? 😲
Ei ole ei. Laiha kuin hiv-potilas, konkkanokka ja hiusraja karkaa. Tuo on kolmikymppisenä kalju.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CPaf6-qjGsT/
https://www.instagram.com/p/CPXv495Dw9h/
Damiano näyttäisi tosiaan olleen skrodemmassa kunnossa sivukaljun aikoihin (2018).
Tämäkin on jotenkin ihan liikaa mun sydämelle, että sillä on noita vaihtuvia ulkomuotoja ja stagepresenssejä. On pitkähiuksista/sivukaljuista lihaksikasta tankotanssivaa runopoikaa ja lyhempihiuksista meikkaavaa rokkikukkoa. Ja kaikki yhtä vastustamattomia. 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös vuorovaikutus yleisön kanssa. Minä en ollut fani vielä edes semifinaalivideon nähtyäni. Livessä tapahtui ensisekunneilla jotain maagista. Tiukat trumpettilahkeiset housut ovat kyllä kivat ja vielä kivempaa, että jakku lähtee. Koska finaali oli hopeamekkoja täynnä, nahka-asut toivat oman wow-efektinsä. Ei voi tietää, kun ihan sitä lopullista esitystä ei nähty noissa.
Minulle tuli mieleen jo Live Aid 1985 ja Queen. Joillain esiintyjillä on ihan käsittämätön karisma ja muidenkin hyvien live-esiintyjien joukosta joku vain nousee sieltä esiin. Eihän sitä live-yleisöä ollut kuin muutama tuhat ja mitä nyt parisataa miljoonaa ruutujen äärellä.
Victorian Chili-koira, joka on ilmeisesti yhtä hulluna Damianoon kuin kaikki muutkin, vaikka D. on enemmän kissaihmisiä 😄