Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22089)
Twitterissä näin kuvia Damianosta ja Dovesta lomalla Italiassa. Damianolla on nyt pitkät hiukset ja viikset, näyttää ihan Salvador Dalílta, ja Dove näyttää keskinkertaiselta verrattuna italialaisiin naisiin.
^^ Mä niin toivon että nuo ovat vain jotkut lomaviikset ja että ne saavat pian kyytiä. Olin niin iloinen kun hän aiemmin ajeli ne pois. Pidemmästä tukasta tykkään.
Olisi hauska tietää miten Dove sopeutuu Damianon kaveriporukkaan. Varmasti ainakin kielimuuri vaikeuttaa asioita. Kyllähän italialaiset opiskelee englantia koulussa, mutta on aika yleistä etteivät kuitenkaan uskalla/halua käyttää sitä. Damianon kavereista en tietysti tiedä. Itse olen hitusen verran alkanut suhtautua Doveen positiivisemmin. Alussa (ja aika pitkään) en tykännyt hänestä yhtään, näin hänet vain muovisena jenkki-tusinanaamana, mutta kyllä hän toisaalta vaikuttaa välillä ihan symppikseltä. Ja se että hän rakastaa Damianoa näkyy kauas.
^^ En edelleenkään pidä Dovesta, vaikuttaa tosi feikiltä. Näytti myös epävarmalta niissä Italian kuvissa, varsinkin kun ympärillä oli luonnollisia italialaisnaisia. Hänen albuminsa ei ole vielä edes ulkona, mutta fiilis on jo nyt aika pahasti flopin suuntainen. Eikä ihme, French Girls on tosi heikko biisi. Tällä hetkellä näyttää siltä, että suunta on alaspäin. Ehkä hän lähtee Damianoa seuraamaan maailmankiertueelle, kun ei taida olla muutakaan tekemistä
Tehdään äänestys
Jos pidät Dovesta laita nuoli ylöspäin.
Jos et pidä Dovesta laita nuoli alaspäin.
Parafraasina Damianolta Dove "voi mennä paistamaan munakoisoja", uutta albumia ei ole tulossa hahahha!! Maailmassa on kiinnostavampiakin artisteja, mene kotiin Dove Cameron.
Tänään on somessa kiertänyt juttua siitä, että Måneskinin manageri on ilmoittanut, että bändi palaa yhteen loppuvuonna. Toivottavasti on totta.
Ensi vuonna varmaan yrittävät taas Euroviisuihin?
Koska kaikki muutkin kierrättävät itseään siellä...
Ihan vaan taustalta taas testaamassa ketjun ilmapiiriä...
-winner-
En usko, että yrittävät Euroviisuihin. Saivat sieltä ekalla yrittämällä kaiken buustin, mitä tarvitsivat uralleen. Fiksulla markkinoinnilla myyvät areenoita myös uudella tulemisellaan loppuun ja kiertävät ensi kesänä isoja festareita.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on somessa kiertänyt juttua siitä, että Måneskinin manageri on ilmoittanut, että bändi palaa yhteen loppuvuonna. Toivottavasti on totta.
taisi olla joku feikkijuttu, siinä väitettiin että Victorian isä on niiden manageri . Damianon kiertue loppuu vasta ihan loppuvuodesta joten mahdotonta että alkaisivat heti tekemään jotain yhdessä.
Löysin just Victorian keikan, ihan sairaan hyvä setti!! Oispa siistiä, jos se tulis joskus Helsinkiin.
Nämä vicin soolojutut on mun mielestä paljon parempia kuin Damianon oma musa. Damiano on ihan huippu kirjoittamaan biisejä italiaks,enkuks aika keskinkertainen. Laulaa osaa kyllä kaikilla kielillä.
Mä taas tykkään paljon Damianon soolotuotannosta, mielestäni lähestulkoon kaikki biisinsä ovat hyviä, toki jotkut parempia kuin toiset. Ensin tuo poppityyli tuntui oudolta, kun oli Måneskinin soundiin tottunut, mutta tykkään kyllä tosi paljon Damianon levystä. Sen sijaan en pidä technosta ja muusta sen tyylisestä "paukeesta", niin tuo Victorian musiikki ei kyllä uppoa muhun. Mutta odotan kyllä Måneskinin paluuta näiden soolojuttujen jälkeen.
^^ Olen varma, etteivät he ole palaamassa yhteen. Damiano on katkaissut siteensä täysin bändiin, muut jäsenet viettävät yhä aikaa yhdessä, ja Damiano taas on aina sen avaruusolennon näköisen naisen kanssa. Mutta hän vaikuttaa onnelliselta. En usko hänen palaavan rock-musiikin pariin, hän on nykyään selvästi pop-artisti.
Vierailija kirjoitti:
^^ Olen varma, etteivät he ole palaamassa yhteen. Damiano on katkaissut siteensä täysin bändiin, muut jäsenet viettävät yhä aikaa yhdessä, ja Damiano taas on aina sen avaruusolennon näköisen naisen kanssa. Mutta hän vaikuttaa onnelliselta. En usko hänen palaavan rock-musiikin pariin, hän on nykyään selvästi pop-artisti.
Valitettavasti
Kakkonen laulaa edelleen, Yrjönkadulla!
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen laulaa edelleen, Yrjönkadulla!
Onko damin poikakaverista tietoa?
Ei jumalauta, mitä poppiskeidaa!
Onko tällä rintamalla uutta? Mukana ollaan edelleen.