Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Damianon VMA-vaatteet eivät herättäneet minussa suuria tunteita puolesta tai vastaan (vaikka periaatteessa pidän hänestä puvussa ja kravatissa), mutta hyi hitto kun ne saakelin viikset vain on ja pysyy hänellä. Kyllähän se hänen komeus paistaa silti läpi, mutta olisi kyllä NIIN paljon paremman näköinen ilman niitä viiksiä. Onkohan se Dove, joka tykkää niistä?! Ilmeisesti jotkut mimmit tykkää. Mun mielestä taas viikset ei sovi kenellekään. Mielummin sitten kokoparta, jos on pakko olla jotain karvoja suun ympärillä. Ei fanien mielipiteillä tietenkään ole varmaankin minkäänlaista merkitystä Damianolle, mutta silti toivon että viikset saisivat kyytiä hyvin pian. Kunnon parranajo tai ehkä sellainen parin päivän sänki olisi kiva.
Halseyn esitys, jossa Vic on mukana. Tuo autotallityttöbändilavastus on kyllä aika sympaattinen - kuulemma Halseyn itsensä ideoima.
Damianon osuus VMA:ssa. Tässä on eri vaatteet kuin punaisella matolla.
https://www.instagram.com/reel/C_zJtDhtqwo/?igsh=dHprdWs0Z3pwMGl4
Vierailija kirjoitti:
Damianon VMA-vaatteet eivät herättäneet minussa suuria tunteita puolesta tai vastaan (vaikka periaatteessa pidän hänestä puvussa ja kravatissa), mutta hyi hitto kun ne saakelin viikset vain on ja pysyy hänellä. Kyllähän se hänen komeus paistaa silti läpi, mutta olisi kyllä NIIN paljon paremman näköinen ilman niitä viiksiä. Onkohan se Dove, joka tykkää niistä?! Ilmeisesti jotkut mimmit tykkää. Mun mielestä taas viikset ei sovi kenellekään. Mielummin sitten kokoparta, jos on pakko olla jotain karvoja suun ympärillä. Ei fanien mielipiteillä tietenkään ole varmaankin minkäänlaista merkitystä Damianolle, mutta silti toivon että viikset saisivat kyytiä hyvin pian. Kunnon parranajo tai ehkä sellainen parin päivän sänki olisi kiva.
Viikset taitavat nyt vain olla yksinkertaisesti muotia, mutta onneksi muotivirtaukset menevät melko nopeasti ohi :) Benson Boonellakin, jonka Damiano esitteli, on viikset. En ollut kuullut koko artistista ennen tätä päivää. Viikset tekevät tästäkin nuoresta miehestä ikäistään (22 v.) paljon vanhemman näköisen, mutta laulaa hän kyllä osaa ja tehdä voltteja kuin Robin Packalen :)
Mulle tuli sellainen vaikutelma haastispätkistä että ehkä tulossa ei olekaan mitään perinteistä sinkku&albumi juttua vaan jotain muuta, kun Damiano puhui sitkeästi vaan "projektista" ja väitti että bändin suhteen ei mikään muutu. Sehän ei oikein ole mahdollista jos Damiano olisi lähdössä soolokiertueelle. Mietin mitä se voisi olla - olisiko mahdollista että on esim. tehnyt johonkin sarjaan tai elokuvaan musaa? Tai jotain muuta kuin (pelkkää?) musaa, jotain näyttelemisen liittyvää esimerkiksi? Nythän sillä on suhteita siihen suuntaan. Lisäksi jossain haastattelussa kysyttiin onko kyseessä Måneskin- vai sooloprojekti ja vastaus ei tullutkaan kuin apteekin hyllyltä, vaikka lopulta sanoi että soolo... Joku yhteistyö jonkun muun kanssa? Doven kanssa se ei onneksi ole, sanoi että se olis tässä vaiheessa liian imelää (onneksi).
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sellainen vaikutelma haastispätkistä että ehkä tulossa ei olekaan mitään perinteistä sinkku&albumi juttua vaan jotain muuta, kun Damiano puhui sitkeästi vaan "projektista" ja väitti että bändin suhteen ei mikään muutu. Sehän ei oikein ole mahdollista jos Damiano olisi lähdössä soolokiertueelle. Mietin mitä se voisi olla - olisiko mahdollista että on esim. tehnyt johonkin sarjaan tai elokuvaan musaa? Tai jotain muuta kuin (pelkkää?) musaa, jotain näyttelemisen liittyvää esimerkiksi? Nythän sillä on suhteita siihen suuntaan. Lisäksi jossain haastattelussa kysyttiin onko kyseessä Måneskin- vai sooloprojekti ja vastaus ei tullutkaan kuin apteekin hyllyltä, vaikka lopulta sanoi että soolo... Joku yhteistyö jonkun muun kanssa? Doven kanssa se ei onneksi ole, sanoi että se olis tässä vaiheessa liian imelää (onneksi).
jep, se puhui siitä oudosti vaan projektina mutta toki voi olla että haluaa vaan olla mysteerinen, no se selviää muutaman viikon päästä. Näin ennen shota jotin paikka-kuvia että Damiano ja Victoria olisi pitänyt istua vierekkäin mutta en kyllä nähnyt mitään kuvia niistä yhdessä?
Ja onneksi ei ole ainakaan vielä mitään yhteisprojektia Doven kanssa koska en varmaan haluisi katsoa/kuunnella semmoista lol
Sinällään huvittava yhteensattuma että Victoria esiintyi Halseyn kanssa ja Halseyn poikaystävä kuvaa tällä hetkellä sarjaa Doven kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei kyl liity mitenkään siihen mitä täällä on nyt puhuttu mutta mä en saa kiinni mikä on coraline kappaleen idea eli mistä biisi kertoo. Eli jos joku vois vähän selventää olisin iloinen.
Itse olen ymmärtänyt, että laulun Coraline on Giorgia, joka on herkkä ja kaunis kuin aurinko (sole) ja joka kärsii/on kärsinyt ahdistuksesta, tuskasta ja vaikeuksista elämässä (mm. vaikea isäsuhde, itsemurhayritys ja abortti) ja siitä kuinka laulun minä-persoona (Damiano) haluaa ymmärtää, suojella ja auttaa häntä.
Myös Victorialla oli nuorena ongelmia ja laulu lienee sekoitus tunteistaan ihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei kyl liity mitenkään siihen mitä täällä on nyt puhuttu mutta mä en saa kiinni mikä on coraline kappaleen idea eli mistä biisi kertoo. Eli jos joku vois vähän selventää olisin iloinen.
Itse olen ymmärtänyt, että laulun Coraline on Giorgia, joka on herkkä ja kaunis kuin aurinko (sole) ja joka kärsii/on kärsinyt ahdistuksesta, tuskasta ja vaikeuksista elämässä (mm. vaikea isäsuhde, itsemurhayritys ja abortti) ja siitä kuinka laulun minä-persoona (Damiano) haluaa ymmärtää, suojella ja auttaa häntä.
Myös Victorialla oli nuorena ongelmia ja laulu lienee sekoitus tunteistaan ihmisistä
Joo, Victorialla oli hankalaa ahdistushäiriötä äitinsä kuoleman jälkeen. Häneltähän jäi kouluvuosikin väliin sen takia. Voihan olla, että Damiano on ammentanut vaikutteita lauluun monista asioista, mutta v. 22 San Remon liikuttavan esityksen jälkeen, kun D itse purskahti laulun lopuksi itkuun, hän kiitti twitterissä Giorgiaa siitä, että hän antoi aiheen kirjoittaa ja elää mukana. Giorgiakin puhui samaisena keväänä, että Coraline kertoo hänestä. Giorgialla on myös Coraline-tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdollista, että sooloprojekti on jotain muuta kuin sinkku, albumi ja kiertue sooloartistina, mutta pitäisin kuitenkin todennäköisimpänä että juuri tästä on kyse. Bändi ei sinänsä ole este, kun asioita rytmittää niin kuin tänä vuonna ovat tehneetkin. Kiertue sooloartistina onnistuu bändin tauon aikana ja kiertueen jälkeen taas keskitytään bändiin. Tyhjästähän bändin ei tarvitse alkaa seuraavaa levyä tekemään. Hehän ovat kertoneet haastatteluissa, että tekivät kymmeniä biisejä Rush-albumin tekovaiheessa. Todennäköisesti niiden joukossa on julkaisukelpoisia ja ehkä aiempaakin materiaaliaTeatro d'iran tekoajoilta. Siitähän piti tulla vol. 2, mutta se haudattiin ja sen sijaan mentiin Los Angelesiin tekemään uutta. Zitti e Buoni on hyvä esimerkki biisistä, joka oli tehty jo vuosia ennen julkaisua.
tää uusin insta postaus Damianolta? Sinkku vai albumi? Joku löysi spotifyista että silloin ilmestyisi sinkku nimellä My name is Damiano David mutta jotenkin kuullostaa kornilta? Ja että tuottajana olisi Labrinth
Vierailija kirjoitti:
tää uusin insta postaus Damianolta? Sinkku vai albumi? Joku löysi spotifyista että silloin ilmestyisi sinkku nimellä My name is Damiano David mutta jotenkin kuullostaa kornilta? Ja että tuottajana olisi Labrinth
kuullostaa enemmän albumin nimeltä kuin sinkulta, mutta iloinen yllätys että tuottajana ois Labrinth
Damianosta ja Victoriasta ei tosiaankaan ole tainnut näkyä yhteiskuvia VMA:ssa, mutta tuskinpa se mitään sen kummempaa tarkoittaa. Tuosta istumajärjestyksestä näin itsekin spekulaatiota. Luulen, että heidät ovat "erotettu" käytännön syistä. En usko, että ovat riitautuneet niin, etteivät pysty vierekkäin istumaan. Damiano ainakin sanoi haastattelussa, että odottaa eniten Eminemin, Chappell Roanin ja bändikaverin esiintymisiä, kun häneltä kysyttiin sitä.
Tuli myös mieleen, että Halseyn ja Victorian yhteistyö ei ehkä ole sattumaa, vaan on ihan mahdollista, että se on rakentunut tuon henkilöverkoston kautta, että Halseyn poikaystävä on Doven vastanäyttelijä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuullostaa enemmän albumin nimeltä kuin sinkulta, mutta iloinen yllätys että tuottajana ois Labrinth
Labrinth tuottajana kuulostaa hyvältä. Voiskohan olla niin, että 27.9. ilmestyy sekä My name is Damiano David -albumi että sinkun Everywhere musiikkivideo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin tuli yllätyksenä, ettei Damianon puku punaisella matolla ollut Dieseliä vaan Etroa. Stylistinä tuttu Michele Potanza (Mitch).
Mitch ei ilmeisesti stailannut Viciä, kun ei postannut hänestä mitään.
Vicin stailaajana oli unkarilaislähtöinen Nastja, joka stailasi myös bändiä aika pitkään ennen kuin Mitch tuli takaisin. Kun näin Mitchin postauksia NYC:istä alkuviikolla, ajattelin, että hän olisi kummankin stylistina, mutta näköjään Nastja on Vicillä ensisijaisena stylistina soolojutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin tuli yllätyksenä, ettei Damianon puku punaisella matolla ollut Dieseliä vaan Etroa. Stylistinä tuttu Michele Potanza (Mitch).
Vicin stailaajana oli unkarilaislähtöinen Nastja, joka stailasi myös bändiä aika pitkään ennen kuin Mitch tuli takaisin. Kun näin Mitchin postauksia NYC:istä alkuviikolla, ajattelin, että hän olisi kummankin stylistina, mutta näköjään Nastja on Vicillä ensisijaisena stylistina soolojutuissa.
* ukrainalaislähtöinen
Vierailija kirjoitti:
Spotifyssa ja muissa suoratoistopalveluissa on ääniraitana eli singlenä sama D:n itsensä esittely, jonka hän postasi eilen videona someensa. Olisikohan tuosta lähtenyt tuo juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdollista, että sooloprojekti on j
Ja tätä puoltaa mun mielestä sekin, että on poistanut maininnat Måneskinista instan profiilista. Tähän väliin sooloilua.
In my life I've been a thief, a lier, a lover, a shapeshifter.
Mitähän Damiano on varastanut ja valehdellut?
Onko kukaan huomannut että Ile Uusivuori näytti varsinkin nuorempana tältä Italian komistukselta.