Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
^^ Joo, mä en myöskään tajua tota miten Doven hehkutukset Damianosta on ok ja söpöä, mutta Giorgian ei. MITEN se voi olla kenenkään fanin mielestä erityisen hyvä juttu että Damiano seurustelee jenkkinaisen kanssa, joka pitää hänet toisella puolella maailmaa poissa bändistä, perheestään ja ystävistään, ja joka edustaa kaikkea sitä, josta bändi teki pilkkaavia biisejä ja kertoili haastatteluissa miten eivät arvostaneet sitä pinnallista menoa?? Kylläpä rakkaus/ihastuminen tosiaan tekee sokeaksi.
Mitä siihen haarovälikuvaan rannalta tulee, niin on kyllä tosi cringe mun mielestä. Mä en kehtais julkaista tuollaista kuvaa itsestäni, vaikka haarovälissä oliskin Damiano. Ja ne viikset 🤢 Sais kyllä lähteä, sekä viikset että tuo nainen (mieluiten siis Damianon omasta aloitteesta).
"The prettiest girl in the world" on nyt Damiano käynyt kommentoimassa Doven uusinta IG-julkaisua. Taitaa olla kyllä tosi rakastunut. Itse en kyllä tuohon mielipiteeseen yhdy. Aika mitättömän näköinen ilman meikkiä tuo Dove kyllä on, vaikka on "parannellut" ulkonäköään kirurgisesti ja täyteaineilla. Mutta kauneushan on katsojan silmissä. Kyllä se Giorgia oli minusta nätimpi.
Vierailija kirjoitti:
"The prettiest girl in the world" on nyt Damiano käynyt kommentoimassa Doven uusinta IG-julkaisua. Taitaa olla kyllä tosi rakastunut. Itse en kyllä tuohon mielipiteeseen yhdy. Aika mitättömän näköinen ilman meikkiä tuo Dove kyllä on, vaikka on "parannellut" ulkonäköään kirurgisesti ja täyteaineilla. Mutta kauneushan on katsojan silmissä. Kyllä se Giorgia oli minusta nätimpi.
nauratti kyllä tuo kommentti mutta kaipa rakastuneena unohtaa kaiken mitä on ennen sanonut/laulanut.. no plastiikkakirurgia(siis semmoinen 'turha') ja kauneus ei kyllä ole mun mielestä hyvä yhdistelmä
Vierailija kirjoitti:
erikoinen huumori noilla..
tää on ihan hauska juoru sivusto tumbrlssa https://sippinggossip.tumblr.com/archive siis en nyt tiedä mitkä noista on totta mutta hauska välillä lueskella ajankuluksi
Kiitos linkistä. Ainakin Giorgian ja Damianon suhteesta tuolla on paljon samaa, mitä Må:n monet "vanhat" fanit ovat aiemminkin kertoneet eli epävakaa on-off-suhde, jota D:n perhe ja ystävät eivät hyväksyneet. Suhteessa tapahtui kuitenkin käänne ja seesteisempi vaihe koronan alettua ja G:n muutettua Roomaan, mutta v. 22 se alkoi taas rakoilemaan.
Itselläni on käynyt mielessä, että Damianon ja Martinan suutelukohu saattoi olla järjestetty tempaus, jolla Damiano sai tehtyä välirikosta lopullisen ja julkisen. Samaa epäiltiin tuolla tumbrl:n juorupalstalla. Se selittäisi sitäkin, että Martina, Damiano, Leo, Dove ja muutkin ystäväpiirissä vaikuttavat suhtautuvan niin mutkattomasti näihin suhdekuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erikoinen huumori noilla..
tää on ihan hauska juoru sivusto tumbrlssa https://sippinggossip.tumblr.com/archive siis en nyt tiedä mitkä noista on totta mutta hauska välillä lueskella ajankuluksi
Kiitos linkistä. Ainakin Giorgian ja Damianon suhteesta tuolla on paljon samaa, mitä Må:n monet "vanhat" fanit ovat aiemminkin kertoneet eli epävakaa on-off-suhde, jota D:n perhe ja ystävät eivät hyväksyneet. Suhteessa tapahtui kuitenkin käänne ja seesteisempi vaihe koronan alettua ja G:n muutettua Roomaan, mutta v. 22 se alkoi taas rakoilemaan.
Itselläni on käynyt mielessä, että Damianon ja Martinan suutelukohu saattoi olla järjestetty tempaus, jolla Damiano sai tehtyä välirikosta lopullisen ja julkisen. Samaa epäiltiin tuolla tumbrl:n juorupalstalla. Se selittäisi sitäkin, että Martina, Damiano, Leo, Dove ja muutkin ystäväpiirissä vaikuttavat suhtau
tuo suutelukohu tapahtui sen jälkeen kun ne oli jo eronnut koska Damianon tavarat oli hävinnyt talosta sekä se postasi siitä uudesta paikasta stooreja ennen tuota suuteluvideota mutta uuteliaana ihmisenä haluaisin tietää mikä oikeesti sen 'tempauksen' takana oli.
^ Joo, suutelukohu tapahtui G:n ja D:n eron jälkeen, mutta G ei halunnut eron tulevan heti julkiseksi. Noita spekulaatioita on tosiaankin, että suuteluvideo olisi ollut lavastettu. Mistäpä tuon tietää? Toisaalta on vähän vaikea uskoa, että D olisi tehnyt tempauksen tarkoituksella, jos kyse oli enää muutaman päivän peittelystä eron suhteen, mutta toisaalta luulisi hänen olleen tietoinen, että joutuu kuvattavaksi julkisella klubilla.
Ai, postasiko D kuvia uudesta asunnosta jo ennen kohuvideota? Sen muistan, että hän ja Vic postasivat eron aikoihin kuvia Vicin asunnolta ja että D asui sinä kesänä mummonsa asunnossa. Se asunto, jossa G ja D asuivat yhdessä oli kaiketi Damianon omistama, joten D. lähti omasta asunnostaan, jossa G asui vielä n. puoli vuotta eron jälkeen. Nykyisin siinä asunnossa asuu huhujen mukaan D:n serkku.
Vierailija kirjoitti:
^ Joo, suutelukohu tapahtui G:n ja D:n eron jälkeen, mutta G ei halunnut eron tulevan heti julkiseksi. Noita spekulaatioita on tosiaankin, että suuteluvideo olisi ollut lavastettu. Mistäpä tuon tietää? Toisaalta on vähän vaikea uskoa, että D olisi tehnyt tempauksen tarkoituksella, jos kyse oli enää muutaman päivän peittelystä eron suhteen, mutta toisaalta luulisi hänen olleen tietoinen, että joutuu kuvattavaksi julkisella klubilla.
Ai, postasiko D kuvia uudesta asunnosta jo ennen kohuvideota? Sen muistan, että hän ja Vic postasivat eron aikoihin kuvia Vicin asunnolta ja että D asui sinä kesänä mummonsa asunnossa. Se asunto, jossa G ja D asuivat yhdessä oli kaiketi Damianon omistama, joten D. lähti omasta asunnostaan, jossa G asui vielä n. puoli vuotta eron jälkeen. Nykyisin siinä asunnossa asuu huhujen mukaan D:n serkku.
ainakin se postasi jostain asunnon suihkusta ja selfien alasti vain pyyhe edessä jostain tyhjän näköisestä asunnosta. jostain luin että se asunto missä asuivat yhdessä ja johon G vielä jäi muutamaksi kuukaudeksi olisi Damianon sedän/enon omistama jossa sen oma poika asuisi nyt.
Se, että ajattelin asunnon olleen Damianon, oli ihan oma ja näköjään väärä päätelmä. No, joka tapauksessa Damianon sukulaisen asunto ja hänen serkkunsa asuu siellä nyt.
Tää ei kyl liity mitenkään siihen mitä täällä on nyt puhuttu mutta mä en saa kiinni mikä on coraline kappaleen idea eli mistä biisi kertoo. Eli jos joku vois vähän selventää olisin iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei kyl liity mitenkään siihen mitä täällä on nyt puhuttu mutta mä en saa kiinni mikä on coraline kappaleen idea eli mistä biisi kertoo. Eli jos joku vois vähän selventää olisin iloinen.
Itse olen ymmärtänyt, että laulun Coraline on Giorgia, joka on herkkä ja kaunis kuin aurinko (sole) ja joka kärsii/on kärsinyt ahdistuksesta, tuskasta ja vaikeuksista elämässä (mm. vaikea isäsuhde, itsemurhayritys ja abortti) ja siitä kuinka laulun minä-persoona (Damiano) haluaa ymmärtää, suojella ja auttaa häntä.
Analyysi Coralinen lyriikoista:
Tällä tekjällä on muitakin hyviä analyyseja Må:n italiankielisistä lyriikoista.
Viime aikoina on spekuloitu paljon bändin keikkataukoa, sooloprojekteja ja bändin tulevaisuutta. La Finen lyriikat kertovat paljon Damianon ajatuksista:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ymmärtänyt, että laulun Coraline on Giorgia, joka on herkkä ja kaunis kuin aurinko (sole) ja joka kärsii/on kärsinyt ahdistuksesta, tuskasta ja vaikeuksista elämässä (mm. vaikea isäsuhde, itsemurhayritys ja abortti) ja siitä kuinka laulun minä-persoona (Damiano) haluaa ymmärtää, suojella ja auttaa häntä. Kiitos paljon
No, nyt Vicin yhteisbiisi Anittan kanssa on julkaistu. Ei ole minun kuppi teetä. Damiano on näköjään postannut ig-tarinoissaan julkaisusta.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt Vicin yhteisbiisi Anittan kanssa on julkaistu. Ei ole minun kuppi teetä. Damiano on näköjään postannut ig-tarinoissaan julkaisusta.
sama.. siis tuon biisin sanat (onko niitä?) lol mutta joo kiva jos joku tykkää, yleensäkään tuo musagenre ei ole mun juttu. Musavideon on kuulemma ohjannut sama tyyppi joka ohjasi IWBYS ja onhan siinä jossain kohtia ihan samaa..
Damiano on kuulemma VMA:ssa 11.9 palkintojen jakajana, sehän on myös tavallaan ehdolla sillä Anittan musavideo on ehdokkaana (en tosin ymmärrä miksi, se oli niin korni video)
Vierailija kirjoitti:
Damiano on kuulemma VMA:ssa 11.9 palkintojen jakajana, sehän on myös tavallaan ehdolla sillä Anittan musavideo on ehdokkaana (en tosin ymmärrä miksi, se oli niin korni video)
Olisiko siltä lähiaikoina ilmestymässä sinkku? tai sitten mainostaa sitä uutta Diesel-mallistoa jota on ollut mukana suunnittelemassa? Yleensä tuolla ollaan jotain mainostamassa.. Fanit epäilevät myös että Victoria olisi mukana Anittan esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siltä lähiaikoina ilmestymässä sinkku? tai sitten mainostaa sitä uutta Diesel-mallistoa jota on ollut mukana suunnittelemassa? Yleensä tuolla ollaan jotain mainostamassa.. Fanit epäilevät myös että Victoria olisi mukana Anittan esityksessä.
Joo, näkyvyyttä noissa palkintogaaloissa saa ja haetaan, joten varmasti sekä tuleva soolosinkku että vaatemallisto ovat olleet hyvä kimmoke VMA-osallistumiselle. Kohta nähdään kuvia ja videoita, kun Damiano ja Dove poseeraavat siellä punaisella matolla Dieselin Glenn Martensin heille suunnittelemissa uniikkivaatteissa Met-gaalan tapaan.
toi muuten olisimielenkiintoista tietää että miksi Doven postaukset sekä haastattelut Damianosta (koska niitä on nyt alkanut tulla) ovat ok mutta Giorgian ei ollut? Mikä on se syy?