Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Dove näyttää saavan Damianon rentoutumaan hurmaavalla nenänipristysvirnistyksellään, kun on paparazzeja ym. ja Damiano on hyytymässä. En kyllä toivoisi eroa heille, vaan onnea.
Vierailija kirjoitti:
Dove näyttää saavan Damianon rentoutumaan hurmaavalla nenänipristysvirnistyksellään, kun on paparazzeja ym. ja Damiano on hyytymässä. En kyllä toivoisi eroa heille, vaan onnea.
en muuten ota tuohon pariin kantaa mutta täytyy sanoa että mua taas tuo nenävirnistys ärsyttää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en muuten ota tuohon pariin kantaa mutta täytyy sanoa että mua taas tuo nenävirnistys ärsyttää..
Jep, sama täällä, en kestä tota sen nenänrypistystä. En kyllä muutenkaan tajua mitä Damiano näkee tuossa leikellyssä Hollywood-stereotyypissä. Giorgiasta tykkäsin enemmän. Eniten mua kuitenkin nyppii se miten Damiano tuon naisen takia hengaa koko ajan tuolla rapakon takana. Pelkään että se pinnallisuus tarttuu häneenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sama täällä, en kestä tota sen nenänrypistystä. En kyllä muutenkaan tajua mitä Damiano näkee tuossa leikellyssä Hollywood-stereotyypissä. Giorgiasta tykkäsin enemmän. Eniten mua kuitenkin nyppii se miten Damiano tuon naisen takia hengaa koko ajan tuolla rapakon takana. Pelkään että se pinnallisuus tarttuu häneenkin.
joo eniten muakin ärsyttää tuo oleminen Losissa ja varsinkin tuolla Holywoodissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muuten Damionin fb-profiilin nimi? Löysin kaksi mahdollista oikeaa 😅 Aiemmin on tullut seurattua vain ig:n puolella.
Tietääkseni ei ole virallista (julkista) profiilia siellä, Insta ja Twitter vain.
Perjantai-iltana Provinssin huuruissa tein kaveripyynnön Damianon fb-tilille, mikä vaikutti olevan oikea. La-aamuna oli pyyntö hyväksytty ja oli messengerissä laittanut Ciao ja kädenvilkutus-hymiön. Laitoin sitten että hyvä keikka Suomessa (enkuksi), niin viime yönä oli vastannut siihen Crazie ja punahuulet 😲 Voiko olla, että Damiano itse laittelee viestejä ja mietin onko edes oikea profiili😅
Jos vanhempansa ja veljensä on kavereina, ehkä on oikea tili :)
Taitaa olla feikki kuitenkin tämä 🙈🤣 Aidon oloinen kun on samoja postauksia kuin instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo eniten muakin ärsyttää tuo oleminen Losissa ja varsinkin tuolla Holywoodissa..
Voi te hupsut <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Tuota hengailua rapakon takana on varmasti suunnitteilla festarikeikkojen jälkeen. Todennäköisesti sinkku Doven kanssa ja sooloprojektia ainakin seuraavan kesän mahdollisiin bändin festarikeikkoihin asti tai mahdollisesti pidempäänkin ennalta määräämättömälle tauolle. Voihan olla, että Dovella ja Damianolla on ajatuksissa yhteiskiertue, kunhan Damianon soololevy on julkaistu.
Tuota yhteistyötä Doven kanssa bändin management on ilmeisesti ajanut melkoisen aktiivisesti. Dovea on pyydetty avaamaan bändin keikkaa ja tekemään yhteisbiisiä, joka käsittääkseni onkin levytetty. Varmastikin Damianon ja Doven suhde on Ferraguzzolle varsin mieleinen asia ja sen ympärille on siltäkin taholta erinäisiä suunnitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Tuota hengailua rapakon takana on varmasti suunnitteilla festarikeikkojen jälkeen. Todennäköisesti sinkku Doven k
Siis oikeesti, miettikää miten imelää joku Damianon ja Doven duetto olis, yhteiskiertueesta puhumattakaan. Tai itse asiassa ihan kenen tahansa vastarakastuneen pariskunnan yhteiskiertue. Täytyy kyllä sanoa että vaikka olen Damianoa ja Måneskinia fanittanut Euroviisu-voitosta asti, Damianon ja Doven yhteiskeikka jäisi kyllä multa väliin. Miksi, oi miksi sen piti rakastua tuohon Hollywood-typyyn?! Welcome to city of lies jne. Hassua että tuon biisin tekstin kirjoittaja asustelee nyt just tuolla, tuollaisten ihmisten ympäröimänä.
Ei hyvältä näytä Måneskinin tulevaisuus tai voi olla parempikin jos saisivat lisää aikaa tehdä musiikkia omilla ehdoillaan. Jotenkin tuntuu Damiano onnettomalta. Häneltä puuttuu jotenkin motivaatio. Toivottavasti kaikki on hyvin. Tietenkin Damiano on tärkeämpi kuin Måneskin.
Oli kyllä mielenkiintoinen yksityiskohta se että Doven on ollut tarkoitus olla lämppärinä bändille. Eniten mua häiritsee suhteen selvä brändäys. Ja juolahtipa mieleen, miten Gio postasi viime syksynä instassa tarinoihinsa jotakuinkin niin, että musiikkimaailmassa (ei vain siellä mutta myös siellä) hämmästyttävintä ja samalla ällöttävintä on se, että usein mikään ei ole sitä miltä näyttää.
En siis vihjaa että suhde olisi henkilökohtaisella tasolla feikki, mutta esimerkiksi viimeisintä haastattelua pidän kyllä osin feikkinä, sitähän markkinointi on.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvältä näytä Måneskinin tulevaisuus tai voi olla parempikin jos saisivat lisää aikaa tehdä musiikkia omilla ehdoillaan. Jotenkin tuntuu Damiano onnettomalta. Häneltä puuttuu jotenkin motivaatio. Toivottavasti kaikki on hyvin. Tietenkin Damiano on tärkeämpi kuin Måneskin.
Minulle taas bändi yhdessä on tärkein, vaikka tykkäänkin paljon kaikista bändin jäsenistä yksiloinä ja seuraan aika tiiviisti kaikkien edesottamuksia. Minusta bändi yhdessä tekee kuitenkin heistä kaikista loistavamman kuin yksittäisinä persoonina.
Mua ärsyttä ihan hirveästi tuo koko Amerikka-juttu. Tuntuu, että sikäläiset levy-yhtiöt haluavat vain repiä Damianosta kaiken irti, että Dove saa julkisuutta. Siitä yritetään leipoa jotain Kaunotar ja Hirviö -juttua.. siis että on nätti tyttö ja hurja ja tatuoitu rokkitähti. Ei mua muuten haittaa kenenkään suhteet, mutta joku tässä jutussa ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä mielenkiintoinen yksityiskohta se että Doven on ollut tarkoitus olla lämppärinä bändille. Eniten mua häiritsee suhteen selvä brändäys. Ja juolahtipa mieleen, miten Gio postasi viime syksynä instassa tarinoihinsa jotakuinkin niin, että musiikkimaailmassa (ei vain siellä mutta myös siellä) hämmästyttävintä ja samalla ällöttävintä on se, että usein mikään ei ole sitä miltä näyttää.
En siis vihjaa että suhde olisi henkilökohtaisella tasolla feikki, mutta esimerkiksi viimeisintä haastattelua pidän kyllä osin feikkinä, sitähän markkinointi on.
Sinänsä tuossa Gion postauksessa on varmasti paljon perää, mutta todennäköisesti katkeruuttakin. Myös Giorgian ja Damianon suhdetta brändättiin lähinnä palvelemaan Giorgian uraa kirjailijana, influensserina ja mainoskasvona. Ferraguzzohan oli myös Giorgian manageri. En tiedä, onko enää. Minua ei harmita yhtään Giorgian ja Damianon suhteen päättyminen, mutta en olisi myöskään halunnut hänen pariutuvan tuon Hollywood-barbienuken kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä tuossa Gion postauksessa on varmasti paljon perää, mutta todennäköisesti katkeruuttakin. Myös Giorgian ja Damianon suhdetta brändättiin lähinnä palvelemaan Giorgian uraa kirjailijana, influensserina ja mainoskasvona. Ferraguzzohan oli myös Giorgian manageri. En tiedä, onko enää. Minua ei harmi
Niiden suhteessa oli myös pr-puoli, ja katkeruuttakin voi olla puolin ja toisin, mutta toisaalta juuri siksi hän tietää miten kuviot toimii ja näpäyttely on ihan ymmärrettävää siinä mielessä, vaikkei ehkä kovin fiksua. Joka tapauksessa nyt puhutaan ihan eri tason julkisuudesta kuin kirjapromo Italiassa. Ferraguzzon suorasta yhteydestä Giorgian mangerointiin en ole nähnyt mitään vahvaa lähdettä, ainoastaan salaliittoteorioita Giorgiaa verisesti vihanneilta somekäyttäjiltä.
Muistelen, että Giorgian managerointi oli (en tiedä, onko enää) ihan todistetusti tällä Gedi-fimalla, jonka omistajia Ferraguzzo on.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen, että Giorgian managerointi oli (en tiedä, onko enää) ihan todistetusti tällä Gedi-fimalla, jonka omistajia Ferraguzzo on.
Lisäyksenä, että ainakin kirjan markkinointi tehtiin käsittääkseni pitkälti Gedin kanavia käyttäen. Muusta manageroinnista en tiedä.
Tarkoitin,että ennen kaikkea Damianon on pidettävä itsestään huolta ja bändi voi olla hetken ainakin ei prioriteetti. Luulisin kyllä,että bändin kanssa ja pois Hollywoodista olisi paljon parempi.
Tuo Gedi on iso mediakonserni, joka julkaisee mm. Italian isoimpia lehtiä. Sen yhteys Ferraguzzoon tuli esille v. 22, kun se osti ison prosenttisosuuden Stardust-firmasta, jonka yksi perustajista ja omistajista Ferraguzzo on. Stardustin toimialaan kuuluu mm. managerointi ja brändäys esim. sosiaalisessa mediassa. Stardustin nettisivuilla sanotaan, että sen "tallissa" on yli 500 influensseria.
Voi, mä en kyllä toivo eroa Dovesta, kuten en toivonut Giorgiaatakaan