Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole vielä selvinnyt, miksi Dove ja Damiano ovat Kanadassa.
Dove on siellä kuvaamassa jotain sarjaa/leffaa kai syksyyn asti.
Kiitos tiedosta <3 Sitten tämä ei varmaankaan ole Damianon viimeinen Kanadan reissu tänä kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muuten Damionin fb-profiilin nimi? Löysin kaksi mahdollista oikeaa 😅 Aiemmin on tullut seurattua vain ig:n puolella.
Tietääkseni ei ole virallista (julkista) profiilia siellä, Insta ja Twitter vain.
Perjantai-iltana Provinssin huuruissa tein kaveripyynnön Damianon fb-tilille, mikä vaikutti olevan oikea. La-aamuna oli pyyntö hyväksytty ja oli messengerissä laittanut Ciao ja kädenvilkutus-hymiön. Laitoin sitten että hyvä keikka Suomessa (enkuksi), niin viime yönä oli vastannut siihen Crazie ja punahuulet 😲 Voiko olla, että Damiano itse laittelee viestejä ja mietin onko edes oikea profiili😅
Varmaan on lompakko pöllitty Kanadassa ja saat kunnian antaa lainaa että pääsee Doven kainalosta Puolaan keik
hahahha..
Joo Damiano ja Victoria näköjään hyödyntävät nyt menestystään rahallisesti muuallakin kuin musiikkimaailmassa. No tavallaan ymmärrän mutta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole vielä selvinnyt, miksi Dove ja Damiano ovat Kanadassa.
Ilmeisesti on kyse sarjasta nimeltään Obsession, jota on kuvattu rikos-, eroottiseksi ja psykologiseksi tarinaksi. Aikamoinen hottis on tuo vastanäyttelijä Avan Jogia. Ei kalpene ulkonäöllisesti yhtään Damianolle.
https://ca.news.yahoo.com/dove-cameron-avan-jogia-star-180000222.html
Mitenköhän Damiano kokee tämän tilanteen, kun hänen disneyprinsessansa näyttelee eroottisessa trillerissä vastanäyttelijänään tuollainen superhottis? Mielenkiintoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muuten Damionin fb-profiilin nimi? Löysin kaksi mahdollista oikeaa 😅 Aiemmin on tullut seurattua vain ig:n puolella.
Tietääkseni ei ole virallista (julkista) profiilia siellä, Insta ja Twitter vain.
Perjantai-iltana Provinssin huuruissa tein kaveripyynnön Damianon fb-tilille, mikä vaikutti olevan oikea. La-aamuna oli pyyntö hyväksytty ja oli messengerissä laittanut Ciao ja kädenvilkutus-hymiön. Laitoin sitten että hyvä keikka Suomessa (enkuksi), niin viime yönä oli vastannut siihen Crazie ja punahuulet 😲 Voiko olla, että Damiano itse laittelee viestejä ja mietin onko edes oikea profiili😅
Jos vanhempansa ja veljensä on kavereina, ehkä on oikea tili :)
Se miten D on tatuoitu, on jotakin tyylikästä. Miksi suomineito tatuoituna ja lävistettynä on niin tunkkainen näky?
Vierailija kirjoitti:
Se miten D on tatuoitu, on jotakin tyylikästä. Miksi suomineito tatuoituna ja lävistettynä on niin tunkkainen näky?
Mä taas koen sen mahan/rinnan tatuoinnit rumiksi samoin ne sormitatskat
Avan Jogia kertoo työskentelystään Doven kanssa. Kemiaa tuntuu löytyvän:
https://youtube.com/shorts/MbzLQqgBJhU?si=OOHNwpQ7coDEQRji
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas koen sen mahan/rinnan tatuoinnit rumiksi samoin ne sormitatskat
Joo. Onnistuu silti näyttämään tyylikkäältä kokonaisuudesta, ei miltään halvalta kouvolahirvitykseltä.
Vai on sitten Victoria ja Damiano molemmat alkaneet mainoskasvoiksi urakalla.. molemmilla kai jo ainakin 2 diiliä. Bah vähän pettynyt niihin. No käyttivät edes tuossa Victorian mainoksessa Måneskinin musiikkia
Vierailija kirjoitti:
Avan Jogia kertoo työskentelystään Doven kanssa. Kemiaa tuntuu löytyvän:
Myönnän, että toivoisin noiden kahden välille roihahtavan kunnon työpaikkaromanssin, jotta Damiano pääsisi pikapuoliin eroon tuosta Hollywoodprinsessasta.
Dovellahan on kokemusta suhteista vastanäyttelijöiden kanssa. Itse asiassa hänen kaksi aiempaa pitkää julkisuudessa tiedettyä parisuhdetta ovat nimenomaan vastanäyttelijöiden kanssa, joten kaikki on todellakin mahdollista varsinkin, kun vastanäyttelijä on tuollainen hottis ja kohtaukset kameroiden edessä taatusti kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Dovellahan on kokemusta suhteista vastanäyttelijöiden kanssa. Itse asiassa hänen kaksi aiempaa pitkää julkisuudessa tiedettyä parisuhdetta ovat nimenomaan vastanäyttelijöiden kanssa, joten kaikki on todellakin mahdollista varsinkin, kun vastanäyttelijä on tuollainen hottis ja kohtaukset kameroiden edessä taatusti kuumia.
lol, eikös tuo mies seurustele Halseyn kanssa?
Kun täällä on nyt vertailtu Provinssia muihin festareihin niin täytyy kyllä sanoa Provinssin kunniaksi että sieltä on saatu ainakin mun mielestä parempia keikkakuvia kuin monilta muilta festareilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä on nyt vertailtu Provinssia muihin festareihin niin täytyy kyllä sanoa Provinssin kunniaksi että sieltä on saatu ainakin mun mielestä parempia keikkakuvia kuin monilta muilta festareilta
Joo, Avan Jogia on seurustellut Halseyn kanssa kai viime syksystä saakka, mutta eihän seurustelusuhteet ole monesti ennenkään olleet este romanssin syttymiselle vastanäyttelijöiden kesken. Intiimien kohtausten tiimellyksessä kipinöinti jatkuu helposti kameroiden sammuttuakin. Avaninkin tyttöystävät ennen Halseyta ovat olleet näyttelijöitä. Sitä paitsi Halsey ei vaikuta kovinkaan vakaalta tyttöystävältä.
Samaa mieltä, että Provinssista on saatu paljon hyviä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vastanäyttelijä näyttää aika paljon Damianolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Avan Jogia on seurustellut Halseyn kanssa kai viime syksystä saakka, mutta eihän seurustelusuhteet ole monesti ennenkään olleet este romanssin syttymiselle vastanäyttelijöiden kesken. Intiimien kohtausten tiimel
joo tottahan tuo että näyttelijöillä on aika usein suhteita vastanäyttelijöidensä kanssa joten kuka tietää
Minä ainakin pidän peukkuja Doven ja Avanin työpaikkaromanssin syttymiselle ja sille, että Pohjois-Amerikan vetovoima Damianoon hellittää ja hän kiinnittyy taas enemmän Roomaan ja bändiin.
Minäkin tavallaan toivon Dovelle onnea Avanin kanssa, mutta en kestä Damianon sydänsuruja. Mutta haluaisin Damianon takaisin kotiin.
DAMIANO TORNA A CASA.😭
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tavallaan toivon Dovelle onnea Avanin kanssa, mutta en kestä Damianon sydänsuruja. Mutta haluaisin Damianon takaisin kotiin.
DAMIANO TORNA A CASA.😭
juu tavallaan vähän ristiriitaista kun ei toivois Damianolle suruja mut silti toivoo eroa Dovesta