Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
21281/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thomas postasi ig-stooriinsa videon, jossa rokkaa Provinssiyleisön kanssa.

Voi, kultaista <3 Thomas on niin suloinen.

Vierailija
21282/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä keikka ja musta Thomas oli tän keikan tähti. Mä en tykkää festareista, mutta oli pakko käydä katsomassa nyt kun bändi on vielä kasassa. Meno näyttää vähän siltä, että ainakin pitkä tauko ehkä tulossa. 

Kyllä vähän harmittaa, että niiden "alkuaikojen" loisto on muuttunut. Mä rakastan niiden italiankielisiä biisejä, ja sitä että hivenen pilkkasivat jenkkimeininkiä. Nyt sitten laulajalla on stereotyyppinen leikelty mielenterveysongelmien ja ulkonäkö paineiden kanssa taisteleva Hollywood nukke, joka somen mukaan myös tykkää napautella ex-tyttöystävä.

Jännä nähdä lähteekö Damianon sooloura lentoon, ja millaista musiikkia tulee. Erityisesti kiinnostaa, säilyykö vetovoima ja karisma ilman bändi, koska heidän keskinäinen kemia on se, mikä on tehnyt Måneskinista niin upean. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21283/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestysmies muuten esti Damianoa hyppäämästä yleisöön, piti kovalla otteella kiinni. Olikohan aikeissa oikeasti hypätä ja oliskohan suomalainen yleisö edes osannut ottaa vastaan, vai olisko mätkähtänyt maahan rähmälleen, kun kiljuvat tytöt juoksee pois alta ja kuvaa kännyköillä tilanteen?😁 

Vierailija
21284/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssikeikka jäi multa väliin mutta olen ollut keikalla paristi ja sanoisin että Thomas on kyllä loistava lavalla, teknisesti en osaa arvostella mutta karismaattinen esiintyjä ja on ollut mullekin yleensä se illan stara. Veikkaan että jos Thomasilla olis Damianon klassinen ulkonäkö ja häneen kiinnitettäis sitä myöten yhtä paljon huomiota, niin kitarasankarin suosio olis todella suurta. Nyt ehkä huomio jää Damianon varjoon.

Ihanaa että hän postasi vielä erikseen yleisöklipin!

Vierailija
21285/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä keikka ja musta Thomas oli tän keikan tähti. Mä en tykkää festareista, mutta oli pakko käydä katsomassa nyt kun bändi on vielä kasassa. Meno näyttää vähän siltä, että ainakin pitkä tauko ehkä tulossa. 

Kyllä vähän harmittaa, että niiden "alkuaikojen" loisto on muuttunut. Mä rakastan niiden italiankielisiä biisejä, ja sitä että hivenen pilkkasivat jenkkimeininkiä. Nyt sitten laulajalla on stereotyyppinen leikelty mielenterveysongelmien ja ulkonäkö paineiden kanssa taisteleva Hollywood nukke, joka somen mukaan myös tykkää napautella ex-tyttöystävä.

Jännä nähdä lähteekö Damianon sooloura lentoon, ja millaista musiikkia tulee. Erityisesti kiinnostaa, säilyykö vetovoima ja karisma ilman bändi, koska heidän keskinäinen kemia on se, mikä on tehnyt Måneskinista niin upean. 

Damianon soololevystä tulee taatusti popimpi kuin Mån kaksi viimeistä levyä slovareita lukuunottamatta. Se on tosiaankin mielenkiintoista, millaisen vastaanoton soololevy saa ja millaisen bändin Damiano kerää ympärilleen, kun lähtee aikanaan soolokiertueelle. Se on myös mielenkiintoista, mitä Thomas ja Ethan tekevät tahoillaan. Vicillä on ilmeisesti mittava dj-kiertue suunnitteilla. 

Vierailija
21286/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damianon soololevystä tulee taatusti popimpi kuin Må

Varmasti näin. Mun on tosi vaikea kuvitella Damianoa lavalle muiden muusikoiden kanssa, Må on niin tiivis paketti ja varsinkin perinteinen laulajan ja kitaristin symbioosi lavalla on vahvuus.

Ehkä se ryhtyy taustanauha-artistiksi niinkuin lähes kaikki tämän päivän popparit.

Olen varma että Sony syöttää projektiin isot rahat joilla saadaan tiettyyn pisteeseen nostetta, mutta jää nähtäväksi mihin se riittää.

Vierailija
21287/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provinssikeikka jäi multa väliin mutta olen ollut keikalla paristi ja sanoisin että Thomas on kyllä loistava lavalla, teknisesti en osaa arvostella mutta karismaattinen esiintyjä ja on ollut mullekin yleensä se illan stara. Veikkaan että jos Thomasilla olis Damianon klassinen ulkonäkö ja häneen kiinnitettäis sitä myöten yhtä paljon huomiota, niin kitarasankarin suosio olis todella suurta. Nyt ehkä huomio jää Damianon varjoon.

Ihanaa että hän postasi vielä erikseen yleisöklipin!

Mielestäni Thomas on tyttöystävänsä kanssa (ja yksin) kuin 70-luvun rokkistara Californiasta. Jotain viehättävää glamouria.

Vierailija
21288/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria ansaitsee myös suitsutusta asenteensa, taitojensa ja kauneutensa vuoksi, samoin Ethan joka ei niin hyvin näy rumpujensa takaa.

Vierailija
21289/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano ja Doven duetto? Herättäisi varmasti paljon kiinnostusta.

Vierailija
21290/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään että jommankumman levylle sellainen laitetaan sinkuksi

Vierailija
21291/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin Dovehan sanoi siinä Cosmon haastattelussa että Må pyysi häntä mukaansa johonkin biisiin mutta ei sopinut aikataulullisesti ja pyysivät häntä myös niiden kiertueelle esiintymään ennen heitä.. joten aina mahdollista 

Samaa mieltä kuin muutama muukin täällä että en jotenkin osaa kuvitella Damianoa soolo-artistina ilman omaa bändiään, siis toki se on karismaattinen jne..

Ja mä oon kanssa alkanut tykkäämään Thomaksesta kokoajan ennemmän, totta jos sillä ois Damianon ulkonäkö (siis vaikka musta se on tosi söpö) se ois suurempi tähti bändissä

Vierailija
21292/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Damianon soololevyä ihan mielenkiinnolla, mutta pelkään, että siitä tulee liian amerikkalaista poprenkutusta. Toivottavasti hänellä on jotain sananvaltaa asioissa. Outoa varmasti nähdä Damiano jonkun muun bändin kanssa, koska Måneskinin kemia on niin upea. Mutta jos Måneskin on perustettu teini-iässä, niin kai sitä haluaa kokeilla jotain muutakin.

Toivottavasti Vic tuo dj-kiertueen Suomeenkin. En ole ikinä käynyt missään dj-jutussa, mutta pitäisihän se käydä katsomassa. 

Vierailija
21293/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mark my words, veikkaan Damianon levyllä olevan ainakin yksi biisi espanjaksi. Ihan jo siksi että se itse fanittaa espanjankielisiä artisteja, mutta se on myös ollut studiossa joidenkin lähinnä latinomusaa tehneiden tyyppien kanssa, ja bändillä on valmiiksi iso latinosuosio. Perinteisesti monet italialaiset ulkomailla menestyneet popparit on myös laulaneet espanjaksi.

Vierailija
21294/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mark my words, veikkaan Damianon levyllä olevan ainakin yksi biisi espanjaksi. Ihan jo siksi että se itse fanittaa espanjankielisiä artisteja, mutta se on myös ollut studiossa joidenkin lähinnä latinomusaa tehneiden tyyppien kanssa, ja bändillä on valmiiksi iso latinosuosio. Perinteisesti monet italialaiset ulkomailla menestyneet popparit on myös laulaneet espanjaksi.

joo uskon samaa, ja täytyy sanoa että sitä ehkä odotan eniten en sitä tyypillistä poppia, balladeja jota sen tulevan albumin epäilen paljon olevan

Vierailija
21295/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin Dovehan sanoi siinä Cosmon haastattelussa että Må pyysi häntä mukaansa johonkin biisiin mutta ei sopinut aikataulullisesti ja pyysivät häntä myös niiden kiertueelle esiintymään ennen heitä.. joten aina mahdollista 

Samaa mieltä kuin muutama muukin täällä että en jotenkin osaa kuvitella Damianoa soolo-artistina ilman omaa bändiään, siis toki se on karismaattinen jne..

Ja mä oon kanssa alkanut tykkäämään Thomaksesta kokoajan ennemmän, totta jos sillä ois Damianon ulkonäkö (siis vaikka musta se on tosi söpö) se ois suurempi tähti bändissä

Thomas on suurempi tähti bändissä kuin ulospäin näyttäytyy. Hänhän on Victorian kanssa bändin perustajajäsen ja heidän vaikutuksensa bändin musiikilliseen ja visuaaliseen tyyliin juuri rockbändinä on valtava. Heille bändi nimenomaan on kaikki kaikessa ja uskon, että juuri he pystyvät pitämään bändin kasassa sooloseikkailuista huolimatta.

Vierailija
21296/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan Damianon soololevyä ihan mielenkiinnolla, mutta pelkään, että siitä tulee liian amerikkalaista poprenkutusta. Toivottavasti hänellä on jotain sananvaltaa asioissa. Outoa varmasti nähdä Damiano jonkun muun bändin kanssa, koska Måneskinin kemia on niin upea. Mutta jos Måneskin on perustettu teini-iässä, niin kai sitä haluaa kokeilla jotain muutakin.

Toivottavasti Vic tuo dj-kiertueen Suomeenkin. En ole ikinä käynyt missään dj-jutussa, mutta pitäisihän se käydä katsomassa. 

Mun mielestä bändin kemia ei ole niin täydellinen, ainakaan nyt. 

Vierailija
21297/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä masentavan kriiittisiä viestejä! Muualla keikka on saanut positiivisia arvioita. Damiano otti kontaktia yleisöön, ei meininki ollut lähelläkään niin jäykkää, kuin mitä tän keskustelun perusteella luulisi. Olitteko te edes paikalla? Itse olin ja hyvä fiilis oli. 

Damiano on niin taitava, kaunis ja karismaattinen, että varmasti pärjää hyvin yksinkin. On hän sen verran spesiaalipakkaus, etten oikein keksi nykymieslaulajista vastaavaa.

Vierailija
21298/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä masentavan kriiittisiä viestejä! Muualla keikka on saanut positiivisia arvioita. Damiano otti kontaktia yleisöön, ei meininki ollut lähelläkään niin jäykkää, kuin mitä tän keskustelun perusteella luulisi. Olitteko te edes paikalla? Itse olin ja hyvä fiilis oli. 

Damiano on niin taitava, kaunis ja karismaattinen, että varmasti pärjää hyvin yksinkin. On hän sen verran spesiaalipakkaus, etten oikein keksi nykymieslaulajista vastaavaa.

joo on se noita kaikkia ja varmaan pärjääkin, mä sanoikin että en vain itse osaa kuvitella sitä soolo-artistina, toki voi johtua siitä että on nähnyt sen vain bändissä ja sen niiden välisen kemian. MUtta tulevaisuus näyttää mitä tapahtuu. Itellä vaan semmoin tunne että jos sen soolo-ura alkaa hyvin niin bändi ehkä saattaa jäädä? toivottovasti olen väärässä

Vierailija
21299/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä positiivisia kommentteja..

Moni täällä kommentoiva ei tosiaankaan päässyt paikan päälle, ja siksi on täällä keskustelemassa siitä, mitä siellä sitten mahtoikaan tapahtua somejulkaisujen perusteella.

Vierailija
21300/22098 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös paikalla Provinssissa. Damiano kehui yleisöä kauniiksi, mutta sanoi italiaksi perään edessä oleville italialaisille(?) italialaisten olevan aina kauneimpia.

Alku oli ehkä hieman jähmeää, mutta kyllä se siitä. Näyttivät hyviltä. Liikaa tuli uusimman levyn englanninkielisiä biisejä, jäin kaipaamaan mm. Parole lontane, Moriró da re, L'altra dimensione... Ja tylsintä, että IWBYS tuli kaksi kertaa. Vähän tosiaan Damiano näytti väsähtäneeltä, mutta silti oli ihana keikka. 

Ei Provinssi mielestäni mikään landefestari ole. Ruisrockissa olisi voinut olla hienompi paikka, mutta ei todellakaan Helsingissä. Varmasti eksoottista nähdä heille, miten paljon metsää täällä on. Olin yleisössä oikealla, tuntui ettei vieressä olevat ainakaan laulaneet mukana. Kai siellä silti oli kova meno muualla yleisössä. 

Ihmettelen myös sitä, ettei maininnut mitään "Hello Finland". Ottiko varman päälle, ettei vaan sano väärää maata xD sen verran pikaisia visiittejä heillä, että varmaan sekaisin missä ollaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi