Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Olin myös paikalla Provinssissa. Damiano kehui yleisöä kauniiksi, mutta sanoi italiaksi perään edessä oleville italialaisille(?) italialaisten olevan aina kauneimpia.
Alku oli ehkä hieman jähmeää, mutta kyllä se siitä. Näyttivät hyviltä. Liikaa tuli uusimman levyn englanninkielisiä biisejä, jäin kaipaamaan mm. Parole lontane, Moriró da re, L'altra dimensione... Ja tylsintä, että IWBYS tuli kaksi kertaa. Vähän tosiaan Damiano näytti väsähtäneeltä, mutta silti oli ihana keikka.
Ei Provinssi mielestäni mikään landefestari ole. Ruisrockissa olisi voinut olla hienompi paikka, mutta ei todellakaan Helsingissä. Varmasti eksoottista nähdä heille, miten paljon metsää täällä on. Olin yleisössä oikealla, tuntui ettei vieressä olevat ainakaan laulaneet mukana. Kai siellä silti oli kova meno muualla yleisössä.
Ihmettelen myös sitä, ettei maininnut mitään "Hello Finland". Ottiko varman päälle, ettei vaan
Pieni kaistale jossakin Seinäjoella ei ehkä tuntunut sellaiselta koko Suomea edustavalta, jolle sanotaan Hello Finland?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan Damianon soololevyä ihan mielenkiinnolla, mutta pelkään, että siitä tulee liian amerikkalaista poprenkutusta. Toivottavasti hänellä on jotain sananvaltaa asioissa. Outoa varmasti nähdä Damiano jonkun muun bändin kanssa, koska Måneskinin kemia on niin upea. Mutta jos Måneskin on perustettu teini-iässä, niin kai sitä haluaa kokeilla jotain muutakin.
Toivottavasti Vic tuo dj-kiertueen Suomeenkin. En ole ikinä käynyt missään dj-jutussa, mutta pitäisihän se käydä katsomassa.
Mun mielestä bändin kemia ei ole niin täydellinen, ainakaan nyt.
Tämänhetkisestä bändikemiasta näyttää puuttuvan Damianon ja Victorian välinen läheisyys sellaisena kuin se on parhaillaan ollut. Toki välillä on ennenkin ollut "viileämpi" kausi, joten tilanne ei välttämättä ole pysyvä. Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta kyllä Damianon tyttöystävillä tuntuu olevan vaikutusta Damianon ja Victorian väleihin. Ainakin siltä se vaikuttaa lavakemian osalta. Vuosi sitten Giorgian ja Damianon eron aikoihin D ja Victoria vaikuttivat tosi läheisiltä toisilleen sekä lavalla että lavan ulkopuolella, mutta nyt sitä läheisyyttä ei oikein näy. Voi toki olla, että myös esim. sooloprojektikuviot vaikuttavat väleihin. Tosin tuskinpa Damiano olisi viihtynyt Jenkeissä koko kevättä ilman uutta sikäläistä tyttöystävää. Ei varsinkaan lentelisi P-Amerikkaan muutamaksi päiväksi nyt festarikeikkojen välissä.
Miltä Damianon ja Victorian välinen kemia näytti teistä Provinssissa olleista?
Tosi omituista, ettei Vic postannut yhtään mitään Provinssista. Hän yleensä postaa aina keikoista jotain. Damianon somehiljaisuuteen bändin osalta on jo tottunut.
Toivottavasti Provinssissa ei ole ollut mitään kännisiä huutelijapilkkaajia, olisi niin suomalainen lieveilmiö. Onhan tässä keskustelussakin joskus.
Sitä ei oikein ollut entiseen tapaan, ja olen samaa mieltä, että tyttöystävillä on merkittävä vaikutus tähän asiaan.
Mutta näin instassa niitä pätkiä Nova Rockista? ehkä, missä katselivat jotain esiintyjää Victoria ja Damiano. Mun mielestä ne vaikutti siinä todella läheisiltä, ja tämä seuraava on mun spekulointi, on varmasti ärsyttänyt valtameren toisella puolella.
Olkoon mikä peltofestari tahansa, niin mun oletus on sinne tulevilta, että täysillä vedetään. Jos ei kiinnosta, niin ei tulla
Provinssi on ihan millä mittapuulla tahansa verrattavissa moniin eurooppalaisiin festareihin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttivät vähän etäisiltä, semmoista mitään yhteistä kiusoittelua yms, mitä joskus ennen on ollut, en huomannut nyt olevan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Provinssissa ei ole ollut mitään kännisiä huutelijapilkkaajia, olisi niin suomalainen lieveilmiö. Onhan tässä keskustelussakin joskus.
Mun mielestä siellä ei ollut mitään känniörveltäjiä juurikaan. Yhden vissiin näin vartijoiden laittavan kuriin, mutta yleisesti koko alueella oli hyväkäytöksistä ja iloista porukkaa. Hyvä tunnelma mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttivät vähän etäisiltä, semmoista mitään yhteistä kiusoittelua yms, mitä joskus ennen on ollut, en huomannut nyt olevan.
Ehkä se suhde on joskus ylittänyt ihan vaan työtoveruuden ja ystävyyden rajat & tilanne on sen jälkeen muodostunut kiusalliseksi?
Ei Seinäjoki ole mikään landefestari. Olen muuten nähnyt Dion ja Billy Idolin Tuurin Miljoonarockissa 2006 ja se on ihan kirjaimellisesti keskellä peltoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei oikein ollut entiseen tapaan, ja olen samaa mieltä, että tyttöystävillä on merkittävä vaikutus tähän asiaan.
Mutta näin instassa niitä pätkiä Nova Rockista? ehkä, missä katselivat jotain esiintyjää Victoria ja Damiano. Mun mielestä ne vaikutti siinä todella läheisiltä, ja tämä seuraava on mun spekulointi, on varmasti ärsyttänyt valtameren toisella puolella.
Kiertelikö ne provinssissa niin, että jotkut onnekkaat näki heidät tai oli jopa ihan lähellä? Miksei ole havaintokuvia missään?
Vierailija kirjoitti:
Ei Seinäjoki ole mikään landefestari. Olen muuten nähnyt Dion ja Billy Idolin Tuurin Miljoonarockissa 2006 ja se on ihan kirjaimellisesti keskellä peltoja. :D
Joo mutta Seinäjoen provinssissa vaan on se jokin landemainen tunnelma festareilla ihan omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin videon, jossa Vic, Dami ja Thomas hengailivat hupparit päällä festarialueella ja Dami otti siinä koko ajan kontaktia Viciin ja puhui korvaan. Siinä oli ihan erilaista läheisyyttä kuin lavalla nykyään. Olen samaa mieltä, että tietäessään tulevansa varmasti kuvatuksi Damiano välttelee tilanteita, jotka saattavat aiheuttaa mustasukkaisuutta rapakon tuolla puolen. On palattu ilmeisesti samaan tilanteeseen kuin oli v. 22 ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin videon, jossa Vic, Dami ja Thomas hengailivat hupparit päällä festarialueella ja Dami otti siinä koko ajan kontaktia Viciin ja puhui korvaan. Siinä oli ihan erilaista läheisyyttä kuin lavalla nykyään. Olen samaa mieltä, että tietäessään tulevansa varmasti kuvatuksi Damiano välttelee tilanteita, jotka saattavat aiheuttaa mustasukkaisuutta rapakon tuolla puolen. On palattu ilmeisesti samaan tilanteeseen kuin oli v. 22 ajan.
mä en usko että kyse on mustasukkaisuudesta sillin Gion kohdalla tai nyt Dove kohdalla enemmänkin eivät halua ruikkia damoria-faneja
Näin siis oikein!!! Luulin, että kuvittelin.
"mä en usko että kyse on mustasukkaisuudesta sillin Gion kohdalla tai nyt Dove kohdalla enemmänkin eivät halua ruikkia damoria-faneja"
Jos näin olisi, ei viime vuonna olisi lavalla nähty useinkin ns. damoria-hetkiä ja haleja. Nyt ne loistavat taas poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiertelikö ne provinssissa niin, että jotkut onnekkaat näki heidät tai oli jopa ihan lähellä? Miksei ole havaintokuvia missään?
Tuossa edellisessä kommentissa puhuttiin Nova Rockista Itävallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa edellisessä kommentissa puhuttiin Nova Rockista Itävallassa.
Mutta sanoivat katselleensa menoa Provinssissakin, joten ovat ehkä jotenkin olleet yleisössä?
Allison Hagendorfin Damianon kanssa tekemässä haastattelussa viime vuoden lopulla Damiano puhui tosi kauniisti bändistä ja siitä, miten nykyinen asema on täysin bändin ansiota ja miten kiitollinen hän on bändille kaikesta. Hän puhui jaetusta vastuusta ja siitä, miten bändin muut jäsenet seisovat aina hänen takanaan ja pelastavat, kun hän töppää ja toisaalta, miten hän pelastaa, kun joku muu bändissä töppää. Sooloprojekti tuntuu houkuttelevalta sen takia, että voi kokeilla musiikin tekemistä ilman kompromisseja, joita bändissä pitää aina tehdä. Toisaalta tilanne tuntuu myös pelottavalta, koska on yksin ilman bändin tukea ja yhteisöllisyyttä. Hänen mielestään esim. vuoden sooloprojektin jälkeen olisi hyvä taas jatkaa bändin kanssa inspiroituneena sooloprojektista, joka näyttää kuulijoille selkeämmin sen, mikä hänen panoksensa bändille on.
En tiedä, pitäisikö tuosta haastattelusta olla huolissaan lopun alkuna vai toisaalta vakuuttunut, ettei Damianolla ole aikomusta jättää bändiä, jonka jäsenet ovat toisilleen niin läheisiä ja pitkäaikaisia ystäviä, joiden kanssa on koettu hurjan paljon ja kasvettu aikuisiksi.