Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
21241/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa löytyy hauilla kivasti videoita, joita ei näe ig:ssa. Jossakin vaiheessa on yleisössä kirjaimellisesti ja iloisena kiinni.

Kaikki ne kävivät yleisössä (paitsi rumpali tietty), ja etenkin Victoria rokkasi bassonsa kanssa siellä upeasti. Damiano yski monta kertaa ennen kuin aloitti laulamisen - liekö tupakkayskää vai oliko jotain häikkää terveyden kanssa. Keikkahan oli upea, mutta eipä hän hirvittävästi välijuontoja tehnyt. Se oli tyyliin seuraavan biisin nimi, ja sitten mentiin. 

Damiano vaikutti väsyneeltä, mutta yritti kuitenkin jaksaa.

Ulkonäöllisesti ei näyttänyt, mutta olemukseltaan näytti

Vierailija
21242/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eturivialueella noin 10-15 metriä lavasta. Etuosassa oli ainakin meno hyvää ja äänekästä. Keikka oli hyvä mutta ehkä Damianosta tuli juuri alkuun vaikutelma, että rutiinilla vetää. Yhdessä vaiheessa sanoi jotain, että olivat vähän katselleet paikanpäällä ja kauniita ihmisiä on. Kannatti kyllä lähteä katsomaan👌

Oltiin katsomassa Apulantaa samalla kohtaa ja mietinkin silloin, onko Måneskinit jo paikalla kuulemassa, kun muutamissa kappaleissa yleisö laulaa mukana 😁En kuullut måneskinin aikana sitten niin hyvin, lauloiko yleisö kauempanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21243/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita, että itseäni vähän jäi harmittamaan, kun The driver puuttui keikkalistalta.

Vierailija
21244/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin keikasta. Olin tokarivissä, mutta aika reunassa. Kova meno oli. Olisi ollut ihanaa päästä lavalle halaamaan Damianoa. Ehkä vielä joskus. 

Mulle tulee Damianosta vähän surumielinen kuva nykyään. Hän näyttää monissa uusissa kuvissa vähän surulliselta tai väsyneeltä. Vaikka hän hymyilisi, niin silmät surumieliset. Toivottavasti kaikki on hyvin. En tarkoita tätä minään moitteena tai paheksumisena. Varmasti jatkuva reissaaminen ja julkisuudessa oleminen on raskasta. 

Ja tottakai hänen on ikävä Giorgiaa. Vaikka uusikin on mieleinen.

Toivottavasti perheessä, ksveriporukoissa ja bändissä kaikki on terveitä ja välit hyvät.

Vierailija
21245/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin eturivialueella noin 10-15 metriä lavasta. Etuosassa oli ainakin meno hyvää ja äänekästä. Keikka oli hyvä mutta ehkä Damianosta tuli juuri alkuun vaikutelma, että rutiinilla vetää. Yhdessä vaiheessa sanoi jotain, että olivat vähän katselleet paikanpäällä ja kauniita ihmisiä on. Kannatti kyllä lähteä katsomaan👌

Oltiin katsomassa Apulantaa samalla kohtaa ja mietinkin silloin, onko Måneskinit jo paikalla kuulemassa, kun muutamissa kappaleissa yleisö laulaa mukana 😁En kuullut måneskinin aikana sitten niin hyvin, lauloiko yleisö kauempanakin.

Hyvä, kehuihan hän sitten meitä😘 Ei lie sen luontoinen, joka kehuja jakelee ympäriinsä luontevasti tai muutenkaan mitään turhaa turinaa. 

Vierailija
21246/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stylisti näyttää vasta julkaistun instatarinansa mukaan lentäneen Finnairilla

Vierailija
21247/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kehuihan hän sitten meitä😘 Ei lie sen luontoinen, joka kehuja jakelee ympäriinsä luontevasti tai muutenkaan mitään turhaa turinaa. 

joo toisaalta kiva että kehutaan tai edes tervehditään mutta sitten toisaalta itseä välillä häiritsee liiallinen kehuminen, paras yleisö ever jne.. joka ei ole totta lol

Vierailija
21248/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo toisaalta kiva että kehutaan tai edes tervehditään mutta sitten toisaalta itseä väl

Takahuoneessa mielettömät kehujat sit haukkuu koko yleisön rumaksi ja paskaksi mustalla huumorilla höystäen.

Vierailija
21249/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stylisti näyttää vasta julkaistun instatarinansa mukaan lentäneen Finnairilla

Osa crew'sta lähti tänään kotiinsa reittilennolla.

Vierailija
21250/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano kertoi heidän kierrelleen alueella ja että siellä oli kauniita ihmisiä. Ja yleisöäkin hän kehui ja sanoi, että rakastaa heitä. Musta oli ihanaa, kun bändi kävi lavan reunallakin ja otti huomioon sivuillakin olevat ihmiset. Damiano ainakin näytti käsillä sydänmerkkiä. Musta vaikuttaa, että meidän Italian orhi on pohjimmiltaan aika ujo. Näyttää roomalaiselta jumalalta ja laulaa kuin enkeli, mutta ehkä välispiikit ei tule niin luontevasti. 

Vierailija
21251/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano kertoi heidän kierrelleen alueella ja että siellä oli kauniita ihmisiä. Ja yleisöäkin hän kehui ja sanoi, että rakastaa heitä. Musta oli ihanaa, kun bändi kävi lavan reunallakin ja otti huomioon sivuillakin olevat ihmiset. Damiano ainakin näytti käsillä sydänmerkkiä. Musta vaikuttaa, että meidän Italian orhi on pohjimmiltaan aika ujo. Näyttää roomalaiselta jumalalta ja laulaa kuin enkeli, mutta ehkä välispiikit ei tule niin luontevasti. 

Ilman muuta Damiano on ujo ja herkkis pohjimmiltaan.

Minusta noista Provinssin videoista välittyi tosi hyvä fiilis. Yleisön kanssa näytti olevan hyvin kontaktia. Näin yhden ihanan hidastetun pätkän, kun D oli yleisön luona ja otti johonkin yleisössä katsekontaktin ja iski silmää. 

Vierailija
21252/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta Damiano on ujo ja herkkis pohjimmiltaan.

Minusta noista Provinssin videoista välittyi tosi hyvä fiilis. Yleisön kanssa näytti olevan hyvin kontaktia. Näin yhden ihanan hidastetun pätkän, kun D oli yleisön luona ja otti johonkin yleisössä katsekontaktin ja iski silmää. 

Lisäyksenä vielä, että sillä hetkellä Damianon silmäkulmassa oli paljon pilkettä eikä yhtään surumielisyyttä tai väsymystä.

Vierailija
21253/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ON INSTASSA KUVIA JA STOOREJA. 

Vierailija
21254/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah seuraava keikka muka Belgiassa.. mihin unohtui Puola.. mutta joo hyvä kuva Ethanista stop-merkin kanssa:)

Vierailija
21255/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hah seuraava keikka muka Belgiassa.. mihin unohtui Puola.. mutta joo hyvä kuva Ethanista stop-merkin kanssa:)

Nyt on korjattu, että ensi viikolla Puola ja Belgia.

Vierailija
21256/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind Channel oli kommentoinut Måneskinin instakuviin: Great set 🤟. Minusta tuntuu, että tyypit ehtivät tavata pikaisesti toisiaan. Ainakin BC näki Mån keikan. 

Vierailija
21257/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista tällaista, mut ihana jos sanoi. Lopuksi lennätteli lentosuukkoja. Aika ujo/eleetön ollut aina, mutta nyt ei oikein näkynyt sitä heittäytymistä. Mutta vähän Damianokin lämpeni, kun yleisö oli niin vastaanottavainen. Mä olin kanssa jossain 30 rivillä (?), tanssin ja lauloin täysillä koko keikan, ja niin muutkin mun ympärillä. Italiakin sujui tosi hyvin. 😄

Vierailija
21258/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista tällaista, mut ihana jos sanoi. Lopuksi lennätteli lentosuukkoja. Aika ujo/eleetön ollut aina, mutta nyt ei oikein näkynyt sitä heittäytymistä. Mutta vähän Damianokin lämpeni, kun yleisö oli niin vastaanottavainen. Mä olin kanssa jossain 30 rivillä (?), tanssin ja lauloin täysillä koko keikan, ja niin muutkin mun ympärillä. Italiakin sujui tosi hyvin. 😄

Kun näki miten yleisö heittäytyi monen muun suomalaisille tutun esiintymisessä, oliko epäuskoa sen suhteen, että sama yleisö on tullut heitäkin diggaamaan. Yleisökin oli varautuneempi aluksi.

Vierailija
21259/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi oli loistava, lahjakas ja kaunis. Glamour from Italy.

Vierailija
21260/22098 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

bah mä jo innostuin kun Damiano laittoi instatarinan.. mutta se olikin sen Diesel-juttu..ketään muuten bändiläisistä ei ole laittanut mitään Provinssin keikasta:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän