Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
20901/22098 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa kyllä joiltain osin siltä että on menestys kihahtanut hattuun.

En ole bändin jatkumisen kannalta huolissaan toisin kun monet, Damiano nyt vaan yrittää tuoda omaa nimeään jenkeissä esille tulevaa sivusoolouraa varten - ja veikkaukseni on että Doven tulossa olevalla levyllä on yhteisbiisi.

Harmittaa että lähti tuollaiseen julkisuuspelleilyyn mukaan näkyvyyttä saadakseen - en siis epäile etteivätkö ole Doven kanssa ihastuneita, mutta mukana on selvästi julkisuusdiili.

Kuulun niihin jotka tykkäsivät Giorgiasta ja oon kyllä hänen puolestaan siinä mielessä pahoillaan että hän oli se piiloteltu "signorina nessuno" vuosikaudet ja nyt eksä imuttelee uudehkoa ihastusta punaisella matolla.

Mikä ihmeen julkisuusdiili? Ei kai nyt oikeesti kukaan tee soppareita että esittää rakastunutta jonkun toisen artistin kanssa julkisuuden takia?! Samanlaisen julkisuusdiilinhän monet Giorgia-vihaajat väittivät olevan myös Damianon ja Giorgian välillä. Ja nyt muka julkisuusdiili Doven kanssa. Jopa Martinasta jotkut huusivat julkisuusdiiliä. Mä en usko mihinkään julkisuusdiiliin kenenkään kanssa. Damianohan on päinvastoin aina ollut aika tarkkana yksityisyytensä kanssa, joten mun on kyllä vaikea uskoa että hän tekisi mitään julkisuusdiilejä kenenkään kanssa näkyvyyden takia. Ennemmin veikkaan että on vain tosi tosi ihastunut tuohon Doveen ja siksi ei peittele suhdetta. Hieman tosin kyllä tuntuu että Dove on hänet aktiivisesti halunnut julkisuudelle esittää, mutta se on tietysti vain ja ainoastaan mutua, eli ei todellakaan välttämättä ole totta.

Oli miten oli, en lämpene Dovelle, ehkä eniten siksi että on näitä Hollywood-pintaliitäjiä, enkä pidä tästä suhteesta. En erityisemmin tykännyt kyllä Giorgiastakaan (sen sijaan Martinan kanssa olisin hänet ihan mielelläni nähnyt), mutta hänestä kuitenkin enemmän kuin Dovesta. Ei varmasti kyllä tunnu Giorgiasta kivalta kun netti on pullollaan näitä kuvia, ja tosiaan se miten nopeasti asiat on edenneet tuntuu varmasti pahalta. Mutta elämä jatkuu, Giorgialla on nyt uusi perheenjäsenkin, pieni koiranpentu, joka toivottavasti piristää ja pitää kiireisenä.

Vierailija
20902/22098 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giorgiasta puhuttaessa joku kysyi siltä exästä ja onko tavannut kissoja eron jälkeen että ei ole tavannut (jos nyt ymmärsin oikein). Toisaalta tuli paha mieli mutta toisaalta ymmärrän että se ei ehkä ole halunnut tavata niitä koska voi olla helpompi olla erossa kokonaan kuin tavata niitä joskus. Ja en usko että kissat oikeasti kaipaavat sitä koska kissoille kai tärkeintä on se että joku huolehtii niistä eivät niinkään kaipaa tiettyä henkilöä? Toki kissa-ihmiset voivat korjata mun väitettä jos tietävät paremmin.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20903/22098 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kyllä mihinkään julkisuus-diiliin usko mutta toki vähän kyynisesti ajattelen että eihän tuo haittaa saadakseen musaansa paremmin esille.. 

Ja juu vaikka en ollutkaan mikään Giorgian suurin fani niin tuli kanssa mieleen että ei varmaan kiva nähdä noita kuvia kaikkialla somessa jne. vaikka ei enää toista rakastaisikaan/kaipaisi

Vierailija
20904/22098 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa kyllä joiltain osin siltä että on menestys kihahtanut hattuun.

En ole bändin jatkumisen kannalta huolissaan toisin kun monet, Damiano nyt vaan yrittää tuoda omaa nimeään jenkeissä esille tulevaa sivusoolouraa varten - ja veikkaukseni on että Doven tulossa olevalla levyllä on yhteisbiisi.

Harmittaa että lähti tuollaiseen julkisuuspelleilyyn mukaan näkyvyyttä saadakseen - en siis epäile etteivätkö ole Doven kanssa ihastuneita, mutta mukana on selvästi julkisuusdiili.

Kuulun niihin jotka tykkäsivät Giorgiasta ja oon kyllä hänen puolestaan siinä mielessä pahoillaan että hän oli se piiloteltu "signorina nessuno" vuosikaudet ja nyt eksä imuttelee uudehkoa ihastusta punaisella matolla.

Mikä ihmeen julkisuusdiili? Ei kai nyt oikeesti kukaan tee soppareita että esittää rakastunutta jonkun toisen artistin kanssa julkisuuden takia?! Samanlaisen ju

Tarkoitan diiliä siinä mielessä että ovat kyllä yhdessä ja ihastuneita, en väitä feikkisuhteeksi _mutta_ ovat myös sen myötä sopineet että Damiano saa hänen kauttaan omalle nimelleen näkyvyyttä ja näyttäytyvät yhdessä kissanristiäisissä ja paparazzit sattuvat sopivasti ihan "vahingossa" paikalle sen sijaan että olisivat vain omassa rauhassaan onnellisia. Ei noi ison maailman julkkiskuviot pyöri mitenkään puhtoisesti ja etuja ajamatta minkään suhteen mikä tuodaan kameroiden eteen.

Samoin ajattelen Giorgiasta, siinä roolit oli toisinpäin ja Damiano lupautui antamaan Giorgialle näkyvyyttä oman nimensä siivellä, kun lopulta tulivat julkisuuteen. Pidän sitä vain paljon vähemmän häiritsevänä pitkässä suhteessa pienissä Italian piireissä kuin nyt Hollywood-mittakaavassa.

Joka tapauksessa Amerikan musiikkibisnes on sisältä ruma ja mätä, kyllä siellä riittää outoja diilejä joka lähtöön.

Vierailija
20905/22098 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giorgiasta puhuttaessa joku kysyi siltä exästä ja onko tavannut kissoja eron jälkeen että ei ole tavannut (jos nyt ymmärsin oikein). Toisaalta tuli paha mieli mutta toisaalta ymmärrän että se ei ehkä ole halunnut tavata niitä koska voi olla helpompi olla erossa kokonaan kuin tavata niitä joskus. Ja en usko että kissat oikeasti kaipaavat sitä koska kissoille kai tärkeintä on se että joku huolehtii niistä eivät niinkään kaipaa tiettyä henkilöä? Toki kissa-ihmiset voivat korjata mun väitettä jos tietävät paremmin.. 

Kissat on aika yksilöitä sen suhteen miten voimakkaasti ne kiintyy ja osoittaa sitä, mutta kyllä niilläkin on ns. suosikki-ihmisiä ja kaipaavat myös.

Vierailija
20906/22098 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mua häiritsee tuossa Dovessa ehkä eniten on että nuori nainen tehnyt jo tuossa iässä kauneusleikkauksia naamaansa.

Vierailija
20907/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua häiritsee tuossa Dovessa ehkä eniten on että nuori nainen tehnyt jo tuossa iässä kauneusleikkauksia naamaansa.

No niinpä! Eikä mennyt ainakaan parempaan suuntaan tuo sen ulkonäkö. Oli ennen sellainen perus semi-nätti "naapurin tyttö" ja nyt on kyllä niin selkeesti leikatun näköinen nenä samaisella semi-nätillä naapurin tytöllä. Ne sen virnistykset näyttää jotenkin tosi epäluonnollisilta just sen nenän takia. Kai se valitettavasti on niin että monet ihmiset luo itselleen kompleksin jostain kehonosasta, hänen kohdalla ilmeisesti nenästä, vaikkei kukaan muu näe siinä alkuperäisessä mitään vikaa. Jotkut nenäleikkaukset onnistuvat toki hyvin, mutta tämä ei minusta ole onnistunut, vaan se näyttää just leikellyltä ja feikiltä. Kai toi on sitä Hollywood-meininkiä, kun mikään ei riitä.

Jotenkin surullista että Damiano, joka kirjoitti Gossipin varsin osuvat sanoitukset, sortuu astumaan tähän suohon. Toivottavasti heräisi todellisuuteen pian eikä varsinkaan itse lähde muokkaamaan ulkonäköään mitenkään.

Vierailija
20908/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo Dove ei ole yhtään nätti 😳

Hämmästyneenä tuijotan noita kuvia, joissa Damiano katselee sitä niin ihastuksissaan. Giorgia taas on mielestäni jumalaisen kaunis.

Vierailija
20909/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Dove ei ole yhtään nätti 😳

Hämmästyneenä tuijotan noita kuvia, joissa Damiano katselee sitä niin ihastuksissaan. Giorgia taas on mielestäni jumalaisen kaunis.

Mä en kyllä myöskään pidä Dovea kovin kauniina. Sellainen ihan tosi tavallinen, joka ei ilman meikkiä todennäköisesti erotu joukosta millään tavalla. Ei siinä sinänsä mitään, ehkä on sitten sisältä kaunis, tai sitten Damianolla on vain täysin eri maku kuin mulla. Jotenkin vaan ihmetyttää miten Damiano ihastui tuollaiseen naiseen, joka edustaa kaikkea sitä mikä koko bändiä L.A.:ssa on tökkinyt; pinnallisuutta, feikkiä, ja esittämistä.

Idde
20910/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://x.com/alchemicalchloe/status/1754018743649251460?s=46&t=1PjCME0…

siis anteeksi mikä tuo Doven nenä on tuossa vikassa kuvassa? Näyttää toi nenänpää ihan jotenki irralliselta tai joltain siihen kasvaneelta kasvaimelta 😁😁

Vierailija
20911/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

X:ssä joistakin faneista on jotenkin hienoa että Dove ilmeisesti instagramissa lähetteli yksityisviestejä Damianolle ja lopulta sai sen itselleen, en tiedä pitääkö tuo paikkansa mutta mä en näe mitenkään coolina yrittää iskeä varattua miestä vaikkakin niillä olisikin ollut avoin suhde. No ehkä mä olen moraaliltani erilainen..

Victoria on muuten Emporio Armanin uusi alusvaatemalli.. hienoja kuvia siitä.

Vierailija
20912/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MsIda kirjoitti:

https://x.com/alchemicalchloe/status/1754018743649251460?s=46&t=1PjCME0…

siis anteeksi mikä tuo Doven nenä on tuossa vikassa kuvassa? Näyttää toi nenänpää ihan jotenki irralliselta tai joltain siihen kasvaneelta kasvaimelta 😁😁

Joo, tuo nenä on kyllä tosi outo. Mutta sehän on tosiaan leikelty eikä välttämättä näytä kovin luonnolliselta. Dove näyttää minusta muutenkin aika oudolta niiden virneidensä kanssa. Joku kutsui sitä alien faceksi. Aika osuva kuvaus ainakin silloin, kun on naama peruslukemilla ja sellaisella "vinolla" silmämeikillä.

Vierailija
20913/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X:ssä joistakin faneista on jotenkin hienoa että Dove ilmeisesti instagramissa lähetteli yksityisviestejä Damianolle ja lopulta sai sen itselleen, en tiedä pitääkö tuo paikkansa mutta mä en näe mitenkään coolina yrittää iskeä varattua miestä vaikkakin niillä olisikin ollut avoin suhde. No ehkä mä olen moraaliltani erilainen..

Victoria on muuten Emporio Armanin uusi alusvaatemalli.. hienoja kuvia siitä.

Minusta se on aika noloa, jos on tosiaan pommittanut Damianoa yksityisviesteillä vuodesta 2021 (olen siis myös lukenut noita juttuja). Damiano on kuitenkin ollut ihan avoimesti Giorgian kanssa, vaikkei nyt mitään punaisen maton pusuttelunäytöksiä järjestäneetkään. Silti Dove on nähtävästi surutta viestitellyt Damianolle ja lopulta saanut mielenkiinnon heräämään. Ei ole coolia toimintaa. Jotenkin mulle tulee tunne että Dove haluaa nyt näyttää koko maailmalle, että hänpä pokasi nyt tämän italialaisen adoniksen itselleen. Mä en muutenkaan ymmärrä miksi jotkut fanit ovat niin innoissaan tästä suhteesta. Bändi, oma perhe ja kaverisuhteet kärsivät tällaisen suhteen takia, siis lähinnä jos Damiano alkaa hengailla pidempiäkin aikoja tuolla Losissa. Muutenkin koko Hollywood-elämähän oli Måneskinin pilkan kohteena aivan hetki sitten. Onko mieli sitten muuttunut herralla sen jälkeen...? Mä en näe tuossa nyt mitään hyvää, muuta kuin että Damiano on nähtävästi hetkellisesti onnellinen. Mutta miten pitkään se onni sitten kestää, se jää nähtäväksi. Jossain vaiheessa ne pinkit lasit poistuu silmiltä ja etäsuhteen realiteetit iskevät päin naamaa. 

Vierailija
20914/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä tuohon edelliseen viestiin: on muuten upeita kuvia Vicistä. Sopii oikein hyvin EA-malliksi.

Vierailija
20915/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita kuvia olis Vicistä jos olisivat antaneet sen poseerata omassa kauniissa kropassaan, osassa photoshoppaus näyttää ihan siltä kun olis liitetty pää eri kroppaan ja lopuissakin on lantion ja jalkojen mittasuhteet luonnottomat. Niin kauniskroppainen tyttö ja siitäkin haluaa sairaat mallimarkkinat yrittää vääntää vääränlaista.

Vierailija
20916/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep itsekin mietin että miksi monet ovat just tuosta parista onnellisia? vai olisivatko kenestä tahansa Damianon kanssa? Mitä niin erikoista tuossa Dovessa on? Sekö että se on kuuluisa ja ei siten käytä Damianoa hyväkseen kuten Giorgian ne väitti käyttäneen?

Vierailija
20917/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tämä hiljentynyt kovasti tämä keskustelu. Kahden ihmisen vuoropuhelua. Surullista

Vierailija
20918/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tämä hiljentynyt kovasti tämä keskustelu. Kahden ihmisen vuoropuhelua. Surullista

Kahden??

Vierailija
20919/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli surullinen olo kun luin ettei Damiano ole nähnyt kissoja eron jälkeen, kun tuntui että ne oikeesti oli sille tärkeitä.

Vierailija
20920/22098 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli surullinen olo kun luin ettei Damiano ole nähnyt kissoja eron jälkeen, kun tuntui että ne oikeesti oli sille tärkeitä.

Olisko niin etteivät ole Giorgian kanssa kovin hyvissä väleissä enää?! Toisaalta Damiano ei ole tainnut viettää kovin paljon aikaa Roomassa viimeiseen puoleen vuoteen muutenkaan. Ensin oli kiertuetta ja nyt hengaa Losissa tuon muijan kanssa. Ehkä tässä vaiheessa ei enää tunnu edes luontevalta mennä moikkaamaan kissoja exänsä luo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi