Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Esittivät Dublinissa U2:n One-biisin akustisena. Ensiviikon tiistaina keikka vielä Manchesterissa ja sitten ilmeisesti pitempi tauko keikkailusta?
Harmi kun näin heteromiehen näkökulmasta toi ainut silmän ruoka on vähän turhan hento.. ois pitäny olla ruoka-aikaan kotona :)... mutta ääääääääärimmäisen taitava basisti... ihan kateeksi käy.
Vieläkö tästä bändistä riittää juttua? Mennyt jo, kauan sitten. Pyh.
Damianolla on selvästi naistyyppi, sekä Dove että G ovat sellaisia lumikkimaisen näköisiä: sydämenmuotoiset kasvot, hyvin naisellinen olemus, suloisen näköisiä vaikka tyylissä tietenkin särmää.
Italiassa asuneena tiedän että siellä nimenomaan söpön näköinen naistyyppi on harvinaisempi, ovat jyrkkäpiirteisempiä ja veistoksellisia niinkuin Damiano itsekin. D tykkäisi varmaan suomalaisista tytöistä. Valitettavasti ei varmaan mammoista🙄
Vierailija kirjoitti:
Damianolla on selvästi naistyyppi, sekä Dove että G ovat sellaisia lumikkimaisen näköisiä: sydämenmuotoiset kasvot, hyvin naisellinen olemus, suloisen näköisiä vaikka tyylissä tietenkin särmää.
Italiassa asuneena tiedän että siellä nimenomaan söpön näköinen naistyyppi on harvinaisempi, ovat jyrkkäpiirteisempiä ja veistoksellisia niinkuin Damiano itsekin. D tykkäisi varmaan suomalaisista tytöistä. Valitettavasti ei varmaan mammoista🙄
Joo, tuntuu tykkäävän tuollaisesta haavoittuvaisesta hennosta naistyypistä, mielenterveydeltään hieman ongelmaisista naisista (kyllä, sekä Giorgia että tää Dove ovat puhuneet MT-ongelmistaan). Olisikohan Damianolla jotain sellaista pelastamisen tarvetta, haluaa auttaa/pelastaa naisystäviään? Vaikken hänestä erityisemmin pidä, ulkonäöllisesti Giorgia on kyllä ylivoimainen leikeltyyn alien face-Doveen verrattuna (ei ole mun keksimä vertailu, mutta yhdyn siihen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuntuu tykkäävän tuollaisesta haavoittuvaisesta hennosta naistyypistä, mielenterveydeltään hieman ongelmaisista naisista (kyllä, sekä Giorgia että tää Dove ovat puhuneet MT-ongelmistaan). Olisikohan Damianolla jotain sellaista pelastamisen tarvetta, haluaa auttaa/pelastaa naisystäviään? Vaikken hänestä erityisemmin pidä, ulkonäöllisesti Giorgia on kyllä ylivoimainen leikeltyyn alien face-Doveen verrattuna (ei ole mu
sorry nauratti toi 'alien face' - joo tiedän kenenkään ulkonäköä ei sais nauraa (ja en itse ainakaan lol) mutta näin jossain twiitin että Dove ois puhunut ettei se tykkää katsoa itseään peileistä joten se on peittänyt ne kotonaan tai jotain, selittää ehkä tuo että on tehnyt kasvoilleen jotain.
Manchesterissa coveroivat Oasista
Vierailija kirjoitti:
Dovekin on muuten kauris horoskoopiltaan kuten Giorgia lol
Damiano taas ollut tänään lisäämässä tatuointeja - rumia sormi&käsitatutointeja..
Tää kuva ei ole nyt ihan tarkka mutta näyttääpä rumalta tuo käsitatska -ne esiintyi eilen jonkun italialaisen silmälaseja valmistavan firman joulujuhlissa
https://twitter.com/idonodellakarla/status/1738326196989874489
Vierailija kirjoitti:
Tuohon videoon en ole itse vielä törmännyt (kuvat olen toki nähnyt), mutta joo, kuulostaa ihan uskottavalta että antoivat julkistaa suhteensa antamalla kuvata. Se mikä tosin on outoa on että Damiano "piilotteli" Giorgiaa melkein 4 vuotta ennen kun julkisti suhteen vähän ennen Euroviisuja. Miten hän nyt sitten "julkistaa" tämän suhteen jo (oletettavasti) muutaman viikon jälkeen? Muutenkin luulisi että tällaisessa suhteessa olisi syytä miettiä erityisen tarkkaan julkistamista, kun molemmat ovat julkkiksia, jotka kiinnostavat mediaa ja faneja, ja asuvat eri puolilla maapalloa, eli tiedossa on että suhde tulee olemaan haasteellinen etäisyyksien takia. Tai sitten Damiano ei vaan välitä, hän pitää hauskaa sen ajan kun hauskaa riittää ja antaa ihmisten puhua ("parla, la gente purtroppo parla..."), ja siirtyy sitten asioissa eteenpäin.
Ei noita voi verrata, koska oli kovin nuori Giorgian kanssa ja aivan eri elämänvaiheessa. Salailu vahingoitti heidän suhdettaan, kun sitten yhtäkkiä tuli julkisuuteen. Ehkä tahtoo nyt tehdä toisin onnistuakseen paremmin, tai ehkei vain enää jaksa välittää (mistään).
En ole pitkään aikaan kirjoittanut tähän ketjuun, koska mun mielestä Damiano menetti sen viehätyksen, joka hänessä oli Euroviisujen aikaan. Nyt kävin katsomassa hänen Instagram tiliä ja huomasin, että nykyinen tukka on rumentanut häntä hurjasti. 😆Toivottavasti tajuaa kasvattaa takaisin sen pitkän tumman tukan pehmentämään hänen piirteitään. Kaikki pariskuntakuvat ovat myös poistuneet, eli suhde oli kariutunut siinä ajassa, kuin ennustin. Silloin aikaisemmin tässä ketjussa sanoin, ettei suhde tule kestämään kauaa, sain paskaa niskaani. Oli kuulemma niin täydellinen suhde ja tosi rakkautta. Tuo Giorgia oli ihan ilmiselvästi huomionhakuinen ja piti kiinni kynsin ja hampain suhteesta, joka ei toimi. Kaikin puolin vaikutti epävakaalta ja itsekkäältä tyypiltä. Tuo Dove Cameron on hyvä muuvi Damianolle saada lisää näkyvyyttä itselleen. Tuskin sekään suhde kauan kestää.
Mitä tulee tuohon bändiin, niin menetin kiinnostuksen, koska he alkoivat kiinnittää liikaa huomiota Yhdysvaltojen valloitukseen, jonka johdosta musiikista ja imagosta tuli kaupallisempaa.
Tässä muuten kunnon kuva Damianon uusista käsitatuoinneista - ei kovin nätit ainakaan mun mielestä, tulee ihan 'gangsteri-fiilis'. Ja tuosta huomaa todella hyvin nuo tikkien jäljet sen sormissa, edelleen suuri mysteeri mitä sille silloin tapahtui.
https://twitter.com/Maneskinn4Life/status/1741238710635466963
Vierailija kirjoitti:
En ole pitkään aikaan kirjoittanut tähän ketjuun, koska mun mielestä Damiano menetti sen viehätyksen, joka hänessä oli Euroviisujen aikaan. Nyt kävin katsomassa hänen Instagram tiliä ja huomasin, että nykyinen tukka on rumentanut häntä hurjasti. 😆Toivottavasti tajuaa kasvattaa takaisin sen pitkän tumman tukan pehmentämään hänen piirteitään. Kaikki pariskuntakuvat ovat myös poistuneet, eli suhde oli kariutunut siinä ajassa, kuin ennustin. Silloin aikaisemmin tässä ketjussa sanoin, ettei suhde tule kestämään kauaa, sain paskaa niskaani. Oli kuulemma niin täydellinen suhde ja tosi rakkautta. Tuo Giorgia oli ihan ilmiselvästi huomionhakuinen ja piti kiinni kynsin ja hampain suhteesta, joka ei toimi. Kaikin puolin vaikutti epävakaalta ja itsekkäältä tyypiltä. Tuo Dove Cameron on hyvä muuvi Damianolle saada lisää näkyvyyttä itselleen. Tuskin sekään suhde kauan kestää.
Mitä tulee tuohon bändiin, niin menetin kiinnostuksen, ko
Kiva kun tulit kertomaan miten et enää pidä Damianosta etkä Måneskinista. 🙄 Mutta tiedoksesi kuitenkin että Damiano on ilmoittanut kasvattavansa tukkansa takaisin. Suurin osa faneista taitaa tykätä enemmän siitä pidemmstä tukasta. Itse en usko että Dove Cameron on mikään laskelmoitu "muuvi", mutta en minäkään kyllä usko että tuo on mikään vakava suhde Damianon puolelta. Veikkaisin että on enemmän joku "fling".
Oonkohan mä ihan normaali mutta kun muut tuolla somessa kuolaa noille Damianon bile-kuville uudelta vuodelta niin mun mielestä se ei ole 'kuolattava' niissä? Ja siis eihän bilettämisessä mitään vikaa onhan se nyt uuden vuoden aatto mut se on kyl aika kännissä (tai ainakin näyttää niissä) ja känniset ihmiset on mulle aina blah. Sen hiukset kyl on ihan kivat nyt
Damianolta alkaa loppumaan tila tatuoinneille joten nyt se ilmeisesti tatuoi sen perhos/isä tatuoinnin päälle.
Täytyy ihmetellä että vaikka Damianolla on rahaa kuin roskaa niin kunnon tatuointi-taiteilijaan se ei taida kuluttaa rahaa koska monet sen tatuoinnit tuntuu vähitellen häviävän/himmenevän.
Joo, monet sen tatskat ovat yllättävän huonolaatuisia. Monet on tosi suttuisia, en pidä esim. noista käsitatskoista ollenkaan. Milloinkohan tatskoja on Damianon mielestä riittävästi?! Vai onko milloinkaan? Menee kyllä vähän överiksi kun joka viikko pitää saada niitä lisää. Pelottaa että lopulta alkaa tatuoida myös kasvoja ja kaulaa. 😢
siis onko se viettänyt koko lomansa tatuoitavana? LOL tää uusin on vaan niin 'nolo'..
Vierailija kirjoitti:
siis onko se viettänyt koko lomansa tatuoitavana? LOL tää uusin on vaan niin 'nolo'..
Joo, meidän poitsu on nyt kyllä totaalisesti koukkuuntunut tatskojen ottamiseen. Riittäisi jo mun mielestä. Mutta mä jotenkin katsoisin tuon Italian stallion-tatskan enemmän huumoriksi/itseironiaksi, joten en välttämättä pidä sitä nolona. Sen verran itseironiaa näillä kaikilla kyllä on, että luulen että se on ihan läppää siitä italialaisesta perimästään ja italialaisten miesten maineesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, meidän poitsu on nyt kyllä totaalisesti koukkuuntunut tatskojen ottamiseen. Riittäisi jo mun mielestä. Mutta mä jotenkin katsoisin tuon Italian stallion-tatskan enemmän huumoriksi/itseironiaksi, joten en välttämättä pidä sitä nolona. Sen verran itseironiaa näillä kaikilla kyllä on, että luulen että se on ihan läppää siitä italialaisesta perimästään ja italialaisten miesten maineesta.
Joo todennäköisesti ja tuohan on myös Ferrarin logo mutta silti en voinut kuin hymähtää kun näin tuon aamulla, mitähän se keksii huomiseksi synttäreilleen?
Ai, Dove oli eilisellä keikalla? Höh, pysyis nyt vaan siellä jenkkilässä. Sais Damiano nyt vaan hankkia italialaisen tyttöystävän, eikä mitään jenkkimimmiä.