Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Tätä mä en ollutkaan aiemmin nähnyt:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hieman häiritsi että se ei antanut siinä lehdistötilaisuudessa skumppaa muille. Kitaristikin taisi käsi ojossa tuoda lasia mutta jäi ilman. Vähän outoa käytöstä.
Oliko ne jo ottaneet liikaa? Ainakin se vaalea poju oli ottanut.
Varmaan sitäkin. Mutta itse joi pullosta suoraa, viis muista.
Olihan siellä toisaalta ne juomapullolaarit, joista sai kukin ottaa vaikka viisi pulloa itselleen. Ja sitten juoda pullon suusta. Korona-aikan on hyvä olla tarkka, ettei muut juo.
Vierailija kirjoitti:
hupsi kirjoitti:
Siis mitä vit?? Hänkö on muka 22 v? Luulin että uransa loppupuolella visuihin päässyt vanhempi rokkari, jokua 43+
Mistä lähtien 43-v rokkarit on alkaneet olla vanhoja?
T. Keith
Nuorihan se 43 v iältään on oli rokkari tai ei mutta olisin luullut tota lähempänä Andy McCoy ikää entä 22
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin harteikkaampi tolla Somebody Told Me -videolla. 🤔
Pyydäpä miestäsi lauantain kunniaksi konttailemaan samaan malliin. Huomaat, että asento saa näyttämään harteikkaammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hieman häiritsi että se ei antanut siinä lehdistötilaisuudessa skumppaa muille. Kitaristikin taisi käsi ojossa tuoda lasia mutta jäi ilman. Vähän outoa käytöstä.
Olihan siellä toisaalta ne juomapullolaarit, joista sai kukin ottaa vaikka viisi pulloa itselleen. Ja sitten juoda pullon suusta. Korona-aikan on hyvä olla tarkka, ettei muut juo.
Juu, mutta pussailla voi kaikkien kanssa, kuhan pullot ei kierrä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin harteikkaampi tolla Somebody Told Me -videolla. 🤔
Hmm, mitä ne selkälihakset sitten viisuissa oli? Jos Ethaniin vertaa, niin Ethanhan nyt onkin tavallista harteikkaampi, rumpali.
Mutta on kyllä bodannut tai urheillut silti viimeaikoina vähemmän käsivarsilihaksia. Siis Damiano.
Vähän vähemmän tangolla kiipeilyä, kun ei ole keikkojakaan? Roomassa tuskin on ollut kuntosalit auki.
Tykkäsin joskus 13-15 v tuollaista meikatuista miehistä mitä naisellisempi mies sitä kuumempi.
Nyt 22 v tykkään miehisistä , rasvaista miehistä, mielellään partaa tmvs eikä läpipasko
Hmmm kirjoitti:
Tykkäsin joskus 13-15 v tuollaista meikatuista miehistä mitä naisellisempi mies sitä kuumempi.
Nyt 22 v tykkään miehisistä , rasvaista miehistä, mielellään partaa tmvs eikä läpipasko
Siis raavaista
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tämän ketjun, olen nyt sitten ehdollistanut itseni niin, että alkaa aina kuumottaa ja kihelmöidä erinäisissä ruumiinosissa Måneskiniä kuunnellessa.
Kyllä olisi Pavlov ylpeä.
😄💜
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin selityksen: Koska ei voinut antaa aivan liikaa jo juoneelle vaalealle Thomasille (oli kyllä silmiinpistävän kännissä), ei tasapuolisuuden vuoksi Ethanillekaan :D? Tai sitten EThanilla on jokin lääkitys, ettei kannata. Tottakai D on jalo ja antelias, eikä yhtään itsekäs...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0.45 kuuuuma!
Millä kriteerillä nämä on "worst" 🙈
Siinä on kirjoitusvirhe. Pitäis varmaan olla "wurst"? Eihän nää muuta Damianosta loppupeleissä hae.
Tuossa koosteessa oli kyllä kaikki wurstit rajattu kuvista pois 😭
Tässä vähän näkymää. https://mishha.tumblr.com/post/651934940887498752/måneskin-from-italy-t…
Ai kamala. Tämä ei nyt jätä mielikuvitukselle yhtään tilaa.
Kappas nyt vasta tajusin minne te katsotte. Ennen ihmettelin onko tullut väärä linkki. :D
Mutta siitäs nyt näitte ettei kaikkien meidän silmät automaattisesti ajaudu sinne patonkiosastolle.
No nyt mä en kehtaa syödä tätä mun eväspatonkia punastelematta.
Hmmm kirjoitti:
Ethan on raavas ja miehekäs, karvainenkin oikeasti. Ääni kuin raastinrautaa, keho jämäkkä kuin tiiliskivi. zitti e bueno
Vierailija kirjoitti:
Hmmm kirjoitti:
Nyt 22 v tykkään miehisistä , rasvaista miehistä, mielellään partaa tmvs eikä läpipaskoEthan on raavas ja miehekäs, karvainenkin oikeasti. Ääni kuin raastinrautaa, keho jämäkkä kuin tiiliskivi. zitti e bueno
Tarkoititko Damionea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm kirjoitti:
Nyt 22 v tykkään miehisistä , rasvaista miehistä, mielellään partaa tmvs eikä läpipaskoEthan on raavas ja miehekäs, karvainenkin oikeasti. Ääni kuin raastinrautaa, keho jämäkkä kuin tiiliskivi. zitti e bueno
Tarkoititko Damionea?
Oho! Tarkoitin.. No, on se Ethankin.. Mutta mistä mä sen nimen sain päähäni tossa yhtäkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin selityksen: Koska ei voinut antaa aivan liikaa jo juoneelle vaalealle Thomasille (oli kyllä silmiinpistävän kännissä), ei tasapuolisuuden vuoksi Ethanillekaan :D? Tai sitten EThanilla on jokin lääkitys, ettei kannata. Tottakai D on jalo ja antelias, eikä yhtään itsekäs...
Siis olihan Thomas tosi kännissä, mutta jos lehdistötilaisuudessa on erikseen iso pullo kuohuvaa, ja sanotaan että "avatkaa toki ja juhlikaa", niin voisko muodon vuoksi kaataa kaikille vähän (eihän siihen sen vaahdon lisäksi paljon edes muuta jää lasiin, heh), mutta tämä omii pullon itselleen. Ei niin kiva! Ja sitten vielä tuo että ottaa Ethanilta takaisin niinkuin ei olisi saanut koskea.
Oon nyt panostanut itseeni tänään ja kolunnut Youtubesta Måneskinin musavideoita. Pikkuisen ehkä liian kevyttä mun makuun noin niin kuin pääsääntöisesti, viisubiisi on edelleen suosikki. Mut sehän ei tietenkään tee Damianosta yhtään vähemmän jumalaista. Sillä on kyllä makea ääni, sopii rokkiin paremmin kuin hyvin.
Kiss This- biisistä tuli kyllä korvaamaton, ehkä se on seuraava suosikki sitten.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt panostanut itseeni tänään ja kolunnut Youtubesta Måneskinin musavideoita. Pikkuisen ehkä liian kevyttä mun makuun noin niin kuin pääsääntöisesti, viisubiisi on edelleen suosikki. Mut sehän ei tietenkään tee Damianosta yhtään vähemmän jumalaista. Sillä on kyllä makea ääni, sopii rokkiin paremmin kuin hyvin.
Kiss This- biisistä tuli kyllä korvaamaton, ehkä se on seuraava suosikki sitten.
Joo, se tankotanssi on kyllä korvaamaton, mutta korvamato piti kirjoittamani.
Mutta on kyllä bodannut tai urheillut silti viimeaikoina vähemmän käsivarsilihaksia. Siis Damiano.