Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Nyt Madison Square Garden on loppuun myyty, hieno saavutus.
Jaahans, taas uusi biisi-postaus Damianolta (Lose Control by Teddy Swims). Kukakohan on ollut herralla mielessä, kun tämän päätti postata? Martina? Giorgia? Joku muu? Hitsi mua kiinnostaisi tietää onko Damianon ja Martinan välillä nyt jotain vai ei.
Ei nyt kaikki Damianon musiikki postaukset välttämättä liity sen omaan elämään se voi vaan tykätä kyseisestä biisistä. Damianon insta-tarinan perusteella se on ollut studiossa nauhoittamassa jotain?
Joo, totta, ei tietenkään välttämättä liity omaan elämäänsä mitenkään. Asia käy kuitenkin mielessä, kun tuntuu että biisien tekstit ovat monesti sellaisia rakkauteen ja/tai suhteeseen liittyviä. Välillä hieman melankolisia, jolloin helposti tulee mieleen edellinen suhde eli Giorgia, ja välillä teksteistä tulee mieleen uusi ja palava rakkaus/intohimo tai vähintään vahva ihastuminen. Voi myös hyvin olla että Damiano kiusoittelee faneja ihan tarkoituksella, kun näköjään on monesti täysin perillä siitä mitä fandomissa puhutaan. Osaan kuvitella että ihan läpällä heittää erilaisia biisejä stooreihinsa ja naureskelee itsekseen/bändin kanssa mitä kaikkea fanit mistäkin biisistä analysoivat.
No jos tuon biisin ottaa kirjaimellisesti, exällehän siinä lauletaan. Toivon että on kuitenkin päässyt eteenpäin, ja on joku vitsi (vaikkakin outo).
Minä oikeasti uskon laulu että on Giorgialle. Enkä pidä hänestä pätkääkään. Sanat sopii liian hyvin. Kuitenkin jakanut aikojen saatossa paljon lauluja, esim. James Arthurin, jotka sopi aivan täysin elämäntilanteeseensa.
Tämä siis senkin perusteella, että on kirjoittanut G:lle lauluja, joista se tunteiden intensiteetti kyllä ilmenee. Ja vielä Coralinen. On varmasti rakastanut tätä, ja onhan se D:n viehätyskin vähän siinä, että on syvällisempi kuin keskiverto parikymppinen mies. Ehkä G halusi erota, koska muut naiset alkoi häiritä liikaa, ja/tai hankki oman sivusuhteen, mutta eipä sitä käy kieltäminen, että rakastuneita olivat.
Jatkan vielä, että tuon perusteella vaikea uskoa, että on Martinan kanssa suhteessa. Eiköhän useimmat naiset hermostuisi (julkisesta) haikailusta.
Esittivät aikalailla samoja biisejä kun Ranskan keikalla mutta 2 coveria eli Amy Winehousen Back to black sekä Kenrick Lamarin Humble
Oi, ihana tuo haastatteluvideo (tai kysymyspelihän se on)! 😍 Varsinkin se kohta, missä Damiano nauraen toteaa celebrity crusheista itsestään ja Vicistä että "yeah, we have a lot, some in common" ja sitten nauravat ja tekevät fist bumbin. So cute! Muutenkin hauska haastattelu.
*tarkoitan siis fist bumpin (onneks on perjantai)
Vierailija kirjoitti:
Esittivät aikalailla samoja biisejä kun Ranskan keikalla mutta 2 coveria eli Amy Winehousen Back to black sekä Kenrick Lamarin Humble
Onkohan tuosta Back to Blackista videoklippiä missään?
Kaverin puolesta kyselen. Tai no, ihan itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotain pieniä olen ainakin nähnyt twitterissä mutta en nyt pääse laittamaan linkkiä (työt häiritsee)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä
Tässä muuten osittain tuo Lamarin Humble - hyvin se veti tämän mutta toivoisin coverien sijaan että laulaisivat omia biisejään mm. taas puuttui mm. Rush-levyltä Baby said, Mark Capman, La Fine
Tuo haastattelu/kysymyspeli oli hauska mutta mua jäi mietityttämään tuo Thoma-meemi? mitä meemiä ne tarkoitti? Ja tuo kysymys fanin kanssa seksin harrastamisesta jäi itseä mietityttämään kuka täältä suostuisi jos olisi mahdollisuus? Koska jos ikinä ois mahdollisuus niin en silti tekis sitä
Vierailija kirjoitti:
Tuo haastattelu/kysymyspeli oli hauska mutta mua jäi mietityttämään tuo Thoma-meemi? mitä meemiä ne tarkoitti? Ja tuo kysymys fanin kanssa seksin harrastamisesta jäi itseä mietityttämään kuka täältä suostuisi jos olisi mahdollisuus? Koska jos ikinä ois mahdollisuus niin en silti tekis sitä
Kivittäkää, mutta minä tekisin, jos Damiano olisi selkeästi tarjolla :)
Niin paljon varmaan tapahtuu kulisseissa, ettei voida kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivittäkää, mutta minä tekisin, jos Damiano olisi selkeästi tarjolla :)
Jep, minä myös. 😋
Tuosta salaisesta harjoituksesta tihkui sen verran tietoa että esittivät 9 biisiä (ei mitään uutta) ihan normivaatteissaan ja tapasivat näitä faneja. Eli koko keikkaan eivät käyneet läpi.