Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Eiliseltä keikalta Coralinen jälkeen - kertoo taas sen että Damiano seuraa tarkkaan mitä siitä kirjoitellaan someen
Vierailija kirjoitti:
Eiliseltä keikalta Coralinen jälkeen - kertoo taas sen että Damiano seuraa tarkkaan mitä siitä kirjoitellaan someen
😂 Hyvä Damiano, you tell them! Aika suora kannanotto.
Voi hitto mua harmittaa etten pääse keikalle tällä kiertueella, olis niiin kiva päästä. Olin Tallinnassa, mutta nälkä kasvaa syödessä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Hyvä Damiano, you tell them! Aika suora kannanotto.
Voi hitto mua harmittaa etten pääse keikalle tällä kiertueella, olis niiin kiva päästä. Olin Tallinnassa, mutta nälkä kasvaa syödessä. 😁
Mitä se sanoi? En pysty kuuntelemaan nyt🙃
Vierailija kirjoitti:
Keikalla olleena, tää sen kommentti ei muuten liittynyt mitenkään Coralineen vaan Iron Sky - a cappellaan jonka lauloi ennen Coralinea. Lopun pitkä nuotti ei onnistunut vaan Damianon ääni särky jostain syystä, ja se ottikin sitten lopun uudestaan. Soittivat heti perään Coralinen, ja sitten Damiano vielä palasi aiempaan ääniongelmaansa, käski meitä siis valehtelemaan somessa että se johtui liiasta liikutuksesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikalla olleena, tää sen kommentti ei muuten liittynyt mitenkään Coralineen vaan Iron Sky - a cappellaan jonka lauloi ennen Coralinea. Lopun pitkä nuotti ei onnistunut vaan Damianon ääni särky jostain syystä, ja se ottikin sitten lopun uudestaan. Soittivat heti perään Coralinen, ja sitten Damiano vielä palasi aiempaan ääniongelmaansa, käski meitä siis valehtelemaan somessa että se johtui liiasta liikutuksesta :D
Ah sä onnekas! Joo se kommentti ei nyt liittynyt varsinaisesti Coralineen mutta ilmeisesti tarkoitti niitä kommentteja niiden ekan stadionkeikan jälkeen (joista täälläkin keskusteltiin) että se ois Coralinea ja Timezonea laulaessaan itkenyt tai ollut muuten tunteiden vallassa, pelottavan paljon se lukee somesta kommentteja..
Virallinen video Honey-biisistä ilmestyy tänään 20.00 Suomen aikaan.
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1699045092487471609
Tykkään tosi paljon The Driverista! Paljon enemmän omaan mieleen kun Honey. Driverin loppuosan melodia muistuttaa mua jostain suomenkielisestä slovarista mutta en millään saa päähäni mikä se on. Kuuleeko kukaan muu siinä mitään tuttua?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tosi paljon The Driverista! Paljon enemmän omaan mieleen kun Honey. Driverin loppuosan melodia muistuttaa mua jostain suomenkielisestä slovarista mutta en millään saa päähäni mikä se on. Kuuleeko kukaan muu siinä mitään tuttua?
se on plagioitu popedan sukset-biisistä.
Video oli vähän pettymys - sinällään ihan kiva mutta koska sen oli jo nähnyt siinä instalivessä niin vähän blah olo
Mä odotin että se Honey-video olisi ollut sen promo-pätkän kaltainen missä ne ajeli autolla jne.
Tänään Ranskassa Damiano vetää ranskankielisen coverin
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1699503160379814356
Koska Damiano on vaihtanut instagram nimensä ykaaar pois? nyt se on omalla nimellään.
Vierailija kirjoitti:
Koska Damiano on vaihtanut instagram nimensä ykaaar pois? nyt se on omalla nimellään.
On kyllä tapahtunut ihan äskettäin, varmaan myöhään eilen tai sitten tänään. Eilen illalla oli mielestäni vielä ykaaar-nimellä. Ihan hyvä ja looginen muutos, mun mielestä.
Twitterissa (tai siis X:ässä) kuhistaan siitä IG-nimen vaihdosta ja moni suree muutosta. Siis oikeesti, jengi prostetoi sitä että hän vaihtaa vanhan oudon nimimerkkinsä oikeaan nimeensä!? Muistan haastattelun (tältä vuodelta, koska tukka on siinä lyhyeksi ajeltu), jossa hän kertoo että otti sen ykaaar-nimen 17-vuotiaana eikä IG ole antanut hänen vaihtaa sitä oikeaksi nimekseen (olisiko ollut niin että joku muu oli ottanut nimen käyttöönsä). Eli ilmeisesti olisi itse vaihtanut sen jo aiemmin, jos olisi voinut. Mielestäni on parempi että on oikealla nimellään siellä. On ihmisillä suuria murheita.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissa (tai siis X:ässä) kuhistaan siitä IG-nimen vaihdosta ja moni suree muutosta. Siis oikeesti, jengi prostetoi sitä että hän vaihtaa vanhan oudon nimimerkkinsä oikeaan nimeensä!? Muistan haastattelun (tältä vuodelta, koska tukka on siinä lyhyeksi ajeltu), jossa hän kertoo että otti sen ykaaar-nimen 17-vuotiaana eikä IG ole antanut hänen vaihtaa sitä oikeaksi nimekseen (olisiko ollut niin että joku muu oli ottanut nimen käyttöönsä). Eli ilmeisesti olisi itse vaihtanut sen jo aiemmin, jos olisi voinut. Mielestäni on parempi että on oikealla nimellään siellä. On ihmisillä suuria murheita.
No aivan samaa mieltä. Hän täyttää kohta 25, eikä se nuoruuden Ikaros-teema ehkä vanhentunut kovin hyvin. Plus, ihan työmielessä, esiintyminen instassa omalla nimellään selkeyttää paljon.
Måneskin esiintyy Monacossa jossain privaatti-tilaisuudessa
https://twitter.com/elissabetta__a/status/1700525339686953108
Vierailija kirjoitti:
Måneskin esiintyy Monacossa jossain privaatti-tilaisuudessa
https://twitter.com/elissabetta__a/status/1700525339686953108
lol vähän erilainen keikka tänään tiedossa, mitähän mahtavat esittää?
Ja Leclerc juonsi homman! Olikohan tää yksityiskeikka sovittu jo aiemmin vai syntyikö idea vasta kisareissulla Monzassa?
Vierailija kirjoitti:
Ja Leclerc juonsi homman! Olikohan tää yksityiskeikka sovittu jo aiemmin vai syntyikö idea vasta kisareissulla Monzassa?
uskoisin että aiemmin koksa järjesteleyissä varmaan mennyt aikaa.. heh esittivät mm bla bla bla ja Kool Kids
ilmeisesti Damiano ei ollut ihan samanlailla kiroillut kun normi-keikoilla mutta sai yleisön IWBYS:n aikana kyykkyyn, muutamia videoita kun olen nähnyt niin yleisö oli ihan kunnolla mukana - ei mitään 'pönötystä'.
juu minustakin outoa jotenkin tuoda uusi biisi samaan aikaan kuin se uusi sinkkukin, mutta kuullosti tosi hyvältä biisi. Ja twitterissä myös eräät epäilivät että esittävät muualla kuin Euroopassa eri settilistan eli enemmän noita Rush albumin biisejä joita he eivät ole vielä kuulleet.