Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Uusi biisi, insta livessä (joka ei kyllä oikeesti ollut live) olin että ihan kiva mutta paremmin kuultuna tykkään tosi paljon
Jaa, meinaatko ettei ollut livenä? Mielestäni Damiano ei vetänyt ihan nuotilleen välillä Beggin'issä, mikä ei ole hänelle tyypillistä, vaan päin vastoin niin ei juuri koskaan tapahdu. Siksi tuli kyllä live-fiilis. Myös IWBYS oli nopeampi tempoltaan kuin levyllä. Lisäksi uudessa biisissä kuulosti olevan jotain mikkiongelmia, ääni särkyi välillä silleen oudosti. Mutta oli miten oli, tykkään uudesta biisistä tosi paljon. Hittiainesta!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, meinaatko ettei ollut livenä? Mielestäni Damiano ei vetänyt ihan nuotilleen välillä Beggin'issä, mikä ei ole hänelle tyypillistä, vaan päin vastoin niin ei juuri koskaan tapahdu. Siksi tuli kyllä live-fiilis. Myös IWBYS oli nopeampi tempoltaan kuin levyllä. Lisäksi uudessa biisissä kuulosti olevan jotain mikkiongelmia, ääni särkyi välillä silleen oudosti. Mutta oli miten oli, tykkään uudesta biisistä tosi paljon. Hittiainesta!
siis toki livenä muttei juuri sillä hetkellä vaan aiemmin nauhoitettu tuo pätkä sitä siis tarkoitin, juu tuosta äänen särkymisestä puhuttiin myös twitterissä tai siinä on kuulemma joku äänitehoste tai jotain joka on vähän häiritsevä.
Mielipiteitä biisistä?
Pidän, mutta jotenkin mulle tuli tästä Sunrise avenue- vibat. Ihan kiva, muttei paras.
Mä tykkään kovasti uudesta biisistä. Kunnon "banger". Toivottavasti soisi radiossa myös meillä Suomessa. Kukakohan on inspiroinut Damianoa moiseen tekstiin? Martina? Jessie? Joku muu? Tai sitten se on ihan täysin fiktiota, mutta eiköhän jotain inspiraatiota ole saanut omasta elämästään.
Uus biisi on kyl iha törkeen kova.
MÅNESKIN se vaan paranee kuin se kuuluisa viini vanhetessaan.
Tässä mitä Victoria sanonut tästä biisitä ja sen teosta
https://kaaoszine.fi/italialaiselta-rocksensaatio-maneskinilta-uutta-mu…
tässä spotifyista
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kovasti uudesta biisistä. Kunnon "banger". Toivottavasti soisi radiossa myös meillä Suomessa. Kukakohan on inspiroinut Damianoa moiseen tekstiin? Martina? Jessie? Joku muu? Tai sitten se on ihan täysin fiktiota, mutta eiköhän jotain inspiraatiota ole saanut omasta elämästään.
Jos lukee sen kuvauksen esim. spotifyista, ensimmäisenä tulee mieleen Martina. Jos puhutaan rakkaudesta, tuskin Jessie.
Törkeen kova. Ei noin tarttuvaa ja kunnianhimoista matskua tee mikään bändi tällä hetkellä. No joo, enkkulyriikat nyt vähän pyörii tietyn aiheen ympärillä, mutta niinhän ne rokissa monesti tekee (Måneskinilla vaan vähän avoimemmin kuin muilla) 😄
-ap
Vierailija kirjoitti:
Törkeen kova. Ei noin tarttuvaa ja kunnianhimoista matskua tee mikään bändi tällä hetkellä. No joo, enkkulyriikat nyt vähän pyörii tietyn aiheen ympärillä, mutta niinhän ne rokissa monesti tekee (Måneskinilla vaan vähän avoimemmin kuin muilla) 😄
-ap
joo lyriikat on ehkä tän biisin heikoin kohta - siis osa lyyrikoista..
Damiano on Monzassa seuraamassa formuloita Ferrarin vieraana. :)
Vierailija kirjoitti:
Damiano on Monzassa seuraamassa formuloita Ferrarin vieraana. :)
joo ihania kuvia ja videoita sieltä - tää on hauska kuva
Mulla ja Damianolla on sama lempparikuski, Charles Leclerc. 😀
tänään alkaa tuo uusi kiertue Hannoveristä, mielenkiintoista mimmosen setti-listan vetävät tänään onko muita uusia biisejä kuin Honey, soundcheckissä ilmeisesti vetivät sen Iron Skyn, toki ei olisi eka kerta kun siellä vetävät jotain biisiä jota eivät sitten oikeasti esitä
Vierailija kirjoitti:
tänään alkaa tuo uusi kiertue Hannoveristä, mielenkiintoista mimmosen setti-listan vetävät tänään onko muita uusia biisejä kuin Honey, soundcheckissä ilmeisesti vetivät sen Iron Skyn, toki ei olisi eka kerta kun siellä vetävät jotain biisiä jota eivät sitten oikeasti esitä
Myös tänään vetäneet Blurin Boys and Girls, Roberto Sali on paikalla (eturivissä) mutta kuulemma ei tee liveä vaan keikan jälkeen laittaa someen.
oh uusi biisi jolla ei ole vielä nimeä, kuullostaa lupaavalta mutta toivottovasti ei käy kuten viime vuonna Trasteveren kanssa
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1698406287824859394
siis en ole varma onko se keikka jo loppu mutta twitterissä puhutaan että ne on ottanut pois keikkalistalta viime kiertueen Rus-levyn biiseistä 6 eli ilmeisesti ei own my mind, mark chapman, feel, la fine, baby said , bla bla bla -biisejä aika outoa kun kiertueen nimi on RUSH
Ja Timezone oli akustisena, se kuullosti upeelta
Vierailija kirjoitti:
oh uusi biisi jolla ei ole vielä nimeä, kuullostaa lupaavalta mutta toivottovasti ei käy kuten viime vuonna Trasteveren kanssa
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1698406287824859394
Biisin nimi on The Driver, en tiedä miksi Mofc skippasi nimen. Ja Damiano esitteli sen nimen omaan uutena biisinä, kun taas Trasteveren aikoinaan vaan nimettömänä demona, joten tämä varmaan oikeasti saadaan levylle asti. Aika erikoinen ratkaisu tuoda uunituoreen sinkun rinnalle heti toinenkin uusi biisi, kertoo varmaan siitä että uusi albumi tai Rushin deluxe-versio ei voi olla kovin kaukana.
Settilista oli hämmentävä. Toivottavasti tämä on nyt vaan kikkailua Euroopan keikoille koska ajattelivat että juuri äsken soittivat Rushia Euroopassa monta kuukautta, ja muu maailma saa sitten kunnollisen Rush-kiertueen.
Oon kyllä tosi innoissani kuulemaan biisin mutta en haluu nostaa toiveita ennen kuin olen itse kuullut sen.
Niiden tulevan kiertueen eka keikka paikka Hannoverissa on kuulemma vaihtunut johonkin isoon parkkialueeseen alkuperäisen keikka paikan lähistölle teknisistä syistä, ei siinä mitään mutta siitä kuulemma ei ole mitään virallista tietoa ainakaan tullut monille lipun ostaneille ja keikka on sunnuntaina.