Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22144)
Vierailija kirjoitti:
Kohta sata sivua täynnä ja 2000 viestiä kasassa
Oletko jodelissa? Siellä on noin 200 aloitusta D:stä tai bändistä. 😊
Tänään on pyörinyt melko monesti Spotifyssa For Your Love, jossa lauletaan mm. "I wanna f* you till you scream and cry". Oma mies pelaa pleikkaa ja valittaa väsymystään tuolla olohuoneessa niin jostain syystä vetoaa tämä biisi.
Fiilistelen joskus vieläkin sitä Euroviisuvideota, se(kin) esitys on niin mieletön, etten ihmettele että lähes kaikki naiset sekosi sen nähtyään.
En tiedä miten asiallista tätä on mainita, mutta siinä voittajan esityksessä Damianon miehinen varustus muuten näkyy housujensa läpi suht selkeästi, näille pikkupilivänkääjille tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on pyörinyt melko monesti Spotifyssa For Your Love, jossa lauletaan mm. "I wanna f* you till you scream and cry". Oma mies pelaa pleikkaa ja valittaa väsymystään tuolla olohuoneessa niin jostain syystä vetoaa tämä biisi.
Aivan samat fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, mä tapasin vasta paljon myöhemmin muun elämäni miehen, joka saa mut huutamaan. Ehkä säkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Aika väkivaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Moriro da re on niin hyvä! Minä en osaa enää valita suosikkiani. Le parole lontanea ja vent'annia kuuntelen eniten, mutta tänään voiton on vienyt paura del buio. Kaikissa ihanat sanatkin, onneksi löysin tämän bändin, kiitos Euroviisut! Ja Damiano on seksikkäin mies ikinä.
sama mun suosikki vaihtuu päivittäin, tällä hetkellä ehkä suosikki tuo vent'anni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hyvä biisi. Ei tasaista renkutusta, niinkin liian monet heidän biisinsä. Tykkään tästä.
Video on melkoinen , mutta biisi itsessäänkin minun suosikkini. Tässä live.
En ymmärrä sanaakaan ja rakastan tätä.
En ole koskaan pätkääkään syttynyt italialaisista miehistä. Ennen Damianoa. Jotain todella erityislaatuista hänessä on, huomaahan sen täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
For your love-video, linkkiä?
Ei ole videota, pelkästään biisi YouTubessa. Nyyhkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista kirjoitellaan nyt, kun on löydetty D:n vanha kuva "kun oli tavallinen urheileva poika" vs. rokkarilookki. Kyseenalaistetaan rokkarin aitous rokkarina vs. hyvän perheen muodollinen kuktalusikka suussa lapsi. No, mutta tämä ristiriita juuri tekee sen jännittävän kiinnostavuuden, jonka näemme. Meissä kaikissa on eri puolia.
https://pledgetimes.com/rocker-or-cayetano-eurovision-song-contest-winn…
Artikkelin mukaan Damianon tatuointi Il ballo della vita on espanjaa 🤦♀️
Italiaa se on. Espanjaksi se olisi El baile de la vida. Elämäntanssi 💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista kirjoitellaan nyt, kun on löydetty D:n vanha kuva "kun oli tavallinen urheileva poika" vs. rokkarilookki. Kyseenalaistetaan rokkarin aitous rokkarina vs. hyvän perheen muodollinen kuktalusikka suussa lapsi. No, mutta tämä ristiriita juuri tekee sen jännittävän kiinnostavuuden, jonka näemme. Meissä kaikissa on eri puolia.
https://pledgetimes.com/rocker-or-cayetano-eurovision-song-contest-winn…
Artikkelin mukaan Damianon tatuointi Il ballo della vita on espanjaa 🤦♀️
Italiaa se on. Espanjaksi se olisi El baile de la vida. Elämäntanssi 💞
Kielissä on kyllä hauskasti yhtäläisyyksiä. Olen nyt melko vahvoilla espanja-pohjilla alkanut opetella italiaa.
Joel ja Niko olivat käyneet finaalin pisteiden laskun välitauolla vessassa, jossa oli tullut vastaan Damiano. Olivat jutelleet jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, minun purkaukseni poistettu. Niin, Sanoma ei salli naisen seksuaalisuutta.
Tässähän on juuri luettavissa 99 sivua naisen seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ethan soittaa bassoa <3
Tämä lähtee nyt ihan lapasesta, kun näköjään täytyy alkaa fanittaa nyt Ethaniakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: hullaannuitteko Damianoon ensisilmäyksellä vai ajan kanssa?
Itse vilkaisin mielenkiinnosta Italian esityksen ennen viisuja, kun siitä povattiin Suomen suurinta kilpailijaa. Ja homma lähti lapasesta saman tien...
Ensisilmäyksellä reaktio; onpa seksikäs mies. He voittivat, se voittajan esitys aiheutti jo jotain erikoisempia tuntemuksia. Aamulla ensimmäinen ajatus oli, että täytyy katsoa se uudestaan. Siitä se sitten lähti...
Vähän sama. Olin nähnyt esikatseluvideon ja harmitti, että Suomelle tuli tällainen uhka. Finaalissa esitystä kului ehkä 15 sekuntia, kun sanoin miehelle, että nyt on kuumaa ja tämä varmaan voittaa. Aamulla oli tarve käydä katsomassa voittoesitys usein. Seuraan yhtä ulkomaalaista euroviisukeskustelua ja sinne alkoi tulla kiinnostavaa materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ethan soittaa bassoa <3
Siinähän Ethan soittaa kitaraa, vau. D:n tatuointivaapaa ihoalue miellyttää silmää. Miksi ne repii vahalla karvat pois, ne olis paljon hienommat koristukset kuin tatuoinnit.
Ihana tunnustus!