Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni ilmoittaa aina suurieleisesti kun on menossa tekemään jotain mitä minä teen päivät pitkät :D

Vierailija
24.05.2021 |

Nyt just teki tiettäväkseni lähtöään nurmenleikkuuseen reilun tunnin verran. Pohti mitä laittaa päälle, missähän polttoaine on, onkohan vielä kuinka märkää leikkaamiseen.
Hän tässä nyt sitten lähtee näin aamutuimaan jo ihan työhommiin pihalle!
Nyt se tuli takaisin kun ei ollut saanut konetta käyntiin. Sanoin kyllä koneesta jo viime syksynä, ja uudestaan tänä keväänä että pitäisi varmaan vähän katsoa sitä ja huoltaa. Ei kuulemma tarvi, nämä on semmoisia koneita että sen kuin pärrää menemään vain!

Itse tein eilen n. 5h piha/sisähommia, enkä tullut maininneeksi sisältöä miehelleni :D

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama grillaamisen kanssa. Mies nostaa valmiiksi pilkotut lihat ja vihannekset grilliin. Avaa kerran pari kantta. Koko päivän homma.

Totta! :D Voitaisiin grillata tänään, minä hoidan! Mies laittaa (minun putsaamaani ja hoitamaani hiiligrilliin) hiilit ja ruikkaa sytytysnestettä perään ja jää odottelemaan patstastellen pitkin pihaa. Tällä välin minä olen (itse kaupasta hakemani) grillituotteet pessyt, viipaloinut, tehnyt marinadin, kuorinut ne mitkä kuoritaan, asetellut valmiiksi alustoille. 

eikös ollutkin hyvää kun HÄN ne grillasi :D

Ja tämä ketju on siis kaikella rakkaudella näitä rakkaita kohtaan <3 :D

No miksi SINÄ teet ne?

Vierailija
142/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama grillaamisen kanssa. Mies nostaa valmiiksi pilkotut lihat ja vihannekset grilliin. Avaa kerran pari kantta. Koko päivän homma.

Totta! :D Voitaisiin grillata tänään, minä hoidan! Mies laittaa (minun putsaamaani ja hoitamaani hiiligrilliin) hiilit ja ruikkaa sytytysnestettä perään ja jää odottelemaan patstastellen pitkin pihaa. Tällä välin minä olen (itse kaupasta hakemani) grillituotteet pessyt, viipaloinut, tehnyt marinadin, kuorinut ne mitkä kuoritaan, asetellut valmiiksi alustoille. 

No miksi SINÄ teet ne?

Miksi EN tekisi? Ei ole mitään ongelmaa tehdä yhdessä ruokaa, että toinen tekee jotain ja toinen jotain muuta samalla. Ainoastaan tuossa naurattaa se "minä tein ruuan, grillasin", kun hän on tosiaan vain sytyttänyt grillin ja käännellyt syötävät(mikä se tietenkin on grillaamista) ja mielestä lipsahtaa autuaasti se että joku on ne grillatatvat tosiaan hakemut kaupasta, esivalmistellut paistokuntoon, ja vieläpä grillinkin valmiiksi putsannut. Ja mieheni on aina vielä niin jotenkin innollinen (eli onnellinen ja innoissaan) :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllästyin lauantaina kun keittiö taas tursusi astioita, jonkun pitäisi siis ensin tyhjentää tiskikone ja sitten taas täyttää se. Olisin leiponut muffinsseja kahvin kanssa mutta ei ollut laskutilaa. Otin kaapiston leikkuulaudan ja vain työnsin astiat toiselle puolelle pöytää. Yksi lasi putosi mutta en nostanut sitä ylös. Otin kaapista jauhot ja muut ainekset, tein muffinssit ja jätin ne jäähtymään - samoin jätin kaiken muun levälleen paitsi jääkaappitavarat.

Sunnuntaina mies ihmetteli kun keittiö oli levällään eikä oikein mahtunut tekemään aamiaista. Kohautin vain olkiani. Otin karjalanpiirakan ja kupin kahvia, menin makuuhuoneeseen lukemaan tablettia kaikessa rauhassa. Hetken päästä kuului kun tiskikonetta tyhjennettiin ja täytettiin, tiskikone lähti käyntiin.

Tänään mies huikkasi, että tyhjentää tiskikoneen. Minä huikkasin takaisin, että hyvä, minä voin sitten täyttää sen.

Vierailija
144/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama homma. Muutaman vuoden leikannut itse heinää täällä aina sen viisi tuntia kerrallaan. Nyt olen sairaana ja mies leikkasi puolet heinistä. Oli tyytyväinen, kun sanoin, että teen itse loput huomenna.

Vierailija
145/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille jotka joskus ihmetteli mitä se on, niin TÄMÄ on sitä METATYÖTÄ.

Naisen 10 tehtävää ensin jotta mies voi sitten suorittaa 2.

Haistappa paska, teidän hehkuttama metatyö on sitä että pohditte muutaman päivän josko pitäisi grillailla vai mitähän säätiedot mahtaa sanoa

Aina yhtä huvittavia nämä jotka eivät ymmärrä mitä argumentoinnin taso kertoo heidän älykkyydestään 😂

Vierailija
146/152 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua ihmetyttää miksei toisen luonteesta voi vähän leikkiäkin laskea, jos ei puhu pahaa kuitenkaan, vain vähän virnuilee :)

Vierailija
147/152 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on kotona kehuttu tavallisten askareiden suorittamisesta. Odottaa nyt niitä samoja kehuja. Kehu pois, ei miehet kehumalla kulu ja todnäk saat "apua" myöhemminkin ja joskus pyytämättä. Se on kuin koiran koulutusta positiivisella vahvistamisella. Muuttaa ei kannata yrittää, eli marttyyriksi heittäytyminen saa vain ilkeän vastareaktion aikaan. Ja ei, et tule ikinä saamaan vastakehuja.

Vierailija
148/152 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi SINÄ teet ne?

Miksi EN tekisi? Ei ole mitään ongelmaa tehdä yhdessä ruokaa, että toinen tekee jotain ja toinen jotain muuta samalla. Ainoastaan tuossa naurattaa se "minä tein ruuan, grillasin", kun hän on tosiaan vain sytyttänyt grillin ja käännellyt syötävät(mikä se tietenkin on grillaamista) ja mielestä lipsahtaa autuaasti se että joku on ne grillatatvat tosiaan hakemut kaupasta, esivalmistellut paistokuntoon, ja vieläpä grillinkin valmiiksi putsannut. Ja mieheni on aina vielä niin jotenkin innollinen (eli onnellinen ja innoissaan) :D

Halusiko se mies niitä pilkottuja lihoja ja vihanneksia ja marinadeja vai oliko oma keksintösi? Vai olisiko ollut tyytyväinen pelkkään makkaraa tai valmis pihviin?

Naisilla on tapana ihan itse ottaa itselleen hommaa, joka ei kenenkään muun mielestä ole tarpeellista ja sit heittäytyä marttyyriksi kun kukaan ei huomaa.

Vierailija
149/152 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet triggeröityivät :D huh huh. En tiennytkään etttä tämä on näin arka paikka.

Sullakaan ei ilmeisesti ole niitä kehumianne kotityöraatamisia, kun sun ainoa homma on haukkua miehiä palstalla. Näitä paskaketjuja palstalla on ollut jo ihan riittävästi. Mitä sä itse näistä saat? 

No ei onneksi ole :) lapsettoman vapaapäivä on hieno asia! Jos et tykkää palstan sisällöstä, niin voit suunnata muualle.

Et vastannut kysymykseen.

Ei varmaan ole sitä miestäkään? 

Ei ole, naisystävä kyllä löytyy koska olen lesbo. Tajusin onneksi jo ajat sitten että miehiin ei kannata sekaantua. :P mitä mä näistä ketjuista saan? Naurut. :D

No eipä kuule yllätä, että miesvihaajalesbo on haukkumassa miehiä palstalla.

Yhdestäkään miehestä ei siis ole edes kokemusta, mutta kovasti sinulla riittää miehissä haukuttavaa. 

Onhan täällä se naistenvihaajahomokin haukkumassa naisia päivästä toiseen. Kaiken lisäksi sinkku, eli hänellä ei ole mitään kokemusta parisuhteessa elämisestä.

Vierailija
150/152 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi SINÄ teet ne?

Halusiko se mies niitä pilkottuja lihoja ja vihanneksia ja marinadeja vai oliko oma keksintösi? Vai olisiko ollut tyytyväinen pelkkään makkaraa tai valmis pihviin?

Naisilla on tapana ihan itse ottaa itselleen hommaa, joka ei kenenkään muun mielestä ole tarpeellista ja sit heittäytyä marttyyriksi kun kukaan ei huomaa.

Oi, mieheni RAKASTAA grillattua paprikaa, kesäkurpitsaa, munakoisoa ja tankoparsaa!

ap

Vierailija
151/152 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ärsyttää tällaisten ketjujen asenne jossa miehet ovat kuin jotain isoja lapsia joiden toilailuille naureskellaan mutta ei heidän ihan oikeasti edes odoteta selviytyvän näistä hommista. Mitä tällainen asenne sitten tekee mm. poikien kehitykselle, sitä voi jokainen miettiä.

No mutta! Hellyydellähän tässä kirjoitellaan :) Omakin mieheni raataa niska limassa töitä meidän eteen, ja nauraa itsekin omille toilailuilleen :D 

ap

Ja miehet hakkaavat mustasukkaisena koska rakastavat teitä naisia.

Vierailija
152/152 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat miehiä ja naiset naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän